Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 413 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через...
детальніше
Проблеми з аккаунтом Fishka - Відгуки про АЗС ОККО
2,5 роки не було жодних проблем, поки Аваль не випустив нову карту. Стара карта і карта пропали з кабінету Fishka, але продовжують жити в мобільному додатку. Номер телефону не мінявся, ІПН - теж без змін. Як так сталось???
Я чесно спробував з'єднати карти в особистому кабінеті - не вийшло. Задав питання через сайт myfishka.com - 3 дні без реакції. Телефоную на гарячу лінію - автовідповідач, який говорить про помилку авторизації при спробі об'єднати карти. На гарячій лінії - жодної можливості вийти на живого оператора. Навіщо Ви називаєте гарячою лінією сервіс, де немає можливості поговорити з оператором?
Я розумію, що бувають помилки у кожного. Але неможливість їх виправити на стороні програми лояльності (гаряча ліній, кабінет), а тільки через сторонній форум відгуків, де знайшовся перший живий представник компанії, - це неприпустимо!
Мій новий номер Fishka - 1300007237430. Зателефонуйте, будь ласка, за прив'язаним номером телефону для вирішення питання.
відгук
Коментарі до відгуку