Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 413 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через...
детальніше
Немає напевно контролю в невеликих містах - Відгуки про АЗС ОККО
відгук
Коментарі до відгуку
Надайте нам адресу АЗК, на якій чи на яких в заправляєтесь і ми перевіримо інформацію та зможемо надіслати вам паспорт якості з останньої актуальної перевірки на дату вашого звернення, там ви зможете побачити, що усі норми дотримані і відхилень чи будь-яких домішок не прослідковується. Це у нас завжди під строгим контролем.
Окрім цього важливим елементом є те, що на ПРК встановлені всі необхідні фільтри, у кожному крані всіх ПРК встановлена сітка для вловлювання механічних домішок. Однак мусимо зауважити, що навіть при наявності усіх необхідних фільтрів на АЗК, існує можливість потрапляння бруду і частинок під час перебування палива в баку самої машини, адже бак не є герметичною ємкістю, тож тут слід вчасно заміняти фільтр паливної системи власне самого баку автомобіля.
Також, щоб до кінця упевнитись у дотриманні нами всіх стандартів, ми щомісяця робимо запит на Гарячу лінію стосовно наявності скарг по якості ДП і за останньою інформацією таких скарг не було.
Також хочемо наголосити, що для кожного клієнта нашої мережі ми готові провести відбір проб пального у вашій присутності. Відібрані проби будуть віддані до акредитованої лабораторії TFC. Якщо ви захочете провести паралельно власну перевірку через іншу лабораторію - ми також надамо вам пробу пального. У разі виникнення будь-яких питань – просимо телефонувати на Гарячу лінію мережі ОККО - 0 800 501 101.
Теж саме стосується і наливу пального. Це також контролюється на усіх, без винятку, наших АЗК, А якщо клієнт, раптом, має сумніви, менеджер заправки, або ж оператор, за проханням клієнта, може влаштувати контрольний пролив палива у присутності клієнта через еталонний мірник, точність показів якого регулярно перевіряється та підтверджується державними органами (на кожному нашому АЗК є відповідне свідоцтво).
Еталонний мірник є на кожному АЗК. кожен клієнт має право ним скристатися, щоб переконатися - на ОККО заправляють чесно!
ПРК, як і мірник, регулярно перевіряється державними органами на точність наливу.
Працівники АЗК не мають доступу до функціоналу ПРК. Коректність її роботи контролюється спеціальним фіскальним пристроєм, який є частиною касової системи. Тож будь-яке зовнішнє втручання в роботу колонки не може пройти непомітно.
Допустима законом похибка наливу ПРК становить +-0,5%, тобто +-1 літр на 200 літрів (на 20- літровому мірнику – це +/-100 мл, на 10-літровому – це +/-50 мл). Похибку має будь-який засіб вимірювальної техніки. Відхилення ПРК у межах допустимої похибки не вважається порушенням.
Індикатор кількості пального в баку – не точний пристрій. Він не проходить повірки і може давати похибку в кілька літрів.
Реальна місткість бака в авто дуже часто є більшою, ніж прописано у техпаспорті. У різних моделей різниця може становити від 1-2 до більш як 10 літрів. Наприклад, експериментально було доведено, що в бак авто Ford Mondeo входить приблизно 8 «надлишкових» літрів пального, у бак Scoda Octavia – 12 літрів, а в Renault Duster – навіть 15 літрів.
Техпаспорт зазвичай не враховує об’єми заливної горловини та резервних порожнин на випадок розширення пального у верхній частині баків.