Гость Украина, Київ Відгук додано 1 грудня, 2016 год1518 переглядів
28 ноября на Криворожской трассе г. Днепр. В баке дизеля на 100 км. прошу заправить на 100 гривен ( наличкой). Автомобиль Пежо 301 расход 4,5 на 100 км. Быстро заправил оператор с видом бомжа. Отъезжаю- опять на 100 к. Вернулась, говорю, вы не заправили! Мне отвечает, посмотрите на табло. Вроде все правильно, почти 5 литров. А дизеля нет. Говорит, сейчас проедите и счетчик пересчитает. Проехала 10 км и загорелассь лампочка. Если они воруют на пустом баке по 100 гривен, так сколько же не доливают на 500 гривен!!! Буду звонить на все их телефоны, пусть расскажут, как это получается!
01. 12. 2016 Ваша скарга надійшла на загальну пошту компанії і була відправлена компетентному відділу. Того ж дня представник компанії оперативно відреагував і попросив Вас надіслати копію або номер чека для того, щоб провести внутрішнє розслідування. А також було запропоновано залишити свій номер телефону, щоб менеджер зміг зв'язатись з Вами і надати відповідь щодо зареєстрованої скарги. На жаль, Ви так і не надіслали необхідних даних, тому ми не можемо перевірити інформацію. Нагадуємо, якщо у Вас є зауваження щодо якості обслуговування Ви можете залишити своє звернення подзвонивши на нашу Гарячу лінію.
AMIC ENERGY — австрійська компанія, власник мережі з 470 АЗС та 20 зарядних станцій для електромобілів в Австрії, Латвії, Литві, Польщі та Україні. Штаб-квартира компанії - у Відні. Компанія Amic Energy Management GmbH, в яку входить ПІІ "АМІК Україна" належить трьом громадянам Австрії Г.Майеру, Й. Клецль-Норберг, А.Зернетцу і громадянину Ірландії... детальніше
Можно сказать - украли деньги! - Відгуки про АЗС AMIC ENERGY (АМІК)
Если они воруют на пустом баке по 100 гривен, так сколько же не доливают на 500 гривен!!! Буду звонить на все их телефоны, пусть расскажут, как это получается!
відгук
Коментарі до відгуку
01. 12. 2016 Ваша скарга надійшла на загальну пошту компанії і була відправлена компетентному відділу. Того ж дня представник компанії оперативно відреагував і попросив Вас надіслати копію або номер чека для того, щоб провести внутрішнє розслідування. А також було запропоновано залишити свій номер телефону, щоб менеджер зміг зв'язатись з Вами і надати відповідь щодо зареєстрованої скарги. На жаль, Ви так і не надіслали необхідних даних, тому ми не можемо перевірити інформацію. Нагадуємо, якщо у Вас є зауваження щодо якості обслуговування Ви можете залишити своє звернення подзвонивши на нашу Гарячу лінію.
З найкращими побажаннями,
АМІК УКРАЇНА