Відгуки про Азаров Николай Янович

Азаров Николай Янович
Відгук додано 8 січня, 2013 год 576 переглядів
Выборы-2015. Размышления на тему: «Законы это что? Дышло или руль?»
Про вибори народних депутатів України .(продолжение 4) Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ст.11(ч.1)
Самая сложная и бестолковая написанная статья закона. Когда я прочитал ее в первый раз, то сложилось впечатление, что ее авторы вообще не имеют никаких понятий о системных принципах подхода к разработке не только систем управления, но хотя бы о примитивных технологиях сбора, передачи и обработки данных, существующих в настоящее время, не говоря уж о современных Короче, в пункте 11.5. данной статьи я предложил свою его редакцию и понимание решения проблемы. С разу начну с оценки эстонской системы сбора информации. Ничего не скажешь – хороша и элегантно реализована. Но нам взять ее один к одному не удастся. У них избирателей и 300тыс.чел. не наберется, голосуют максимум 50тыс.чел. Да нас на 100 Эстоний наберется, а по плотности населенмя и на 200. За достоверность цифирек не не ручаюсь, но где то так. Но прогресс не остановить и реалии учитывать надо. Внедрение эстонской системы сбора информации возможно осуществить в ближайшие годы вероятно только в областных центрах, но и там булыжник электората будет играть не последнюю роль. Здесь главное сделать его именной ценной бумагой, а не клочком туалетной бумаги, которой наши слуги обычно подтирают свои задницы. И никто не будет рвать и портить его, если можно будет обменять его в банке, например, на 5 баксов. Внешний вмд его должен напоминаит банкноту, а не рулон туалетной бумагти, и нн нем внесто уквзания номинала должен стоять номер округа, серийный номер банкноты и две пустые клеточки, куда мы и будем с помощью аппаратов, типа банкоматов, вносить коды тех за кого мы голосуем. И пусть эти аппараты стоят во всех отделениях почты, сберкасс, банков. Зашел и проголосовал. И никаких участков, а бюллетень получил заранее в окружной комиссии.
Стаття 11. Виборчий процесс 11.1. Виборчий процес – це здійснення суб’єктами, визначеними статтею 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.
К этому пункту данной статьи замечаний нет 11. 2. Виборчий процес здійснюється на засадах: 11.2.1.) дотримання принципів виборчого права, зазначених у статтях 2 - 10 цього Закону; 11.2.2.) законності та заборони незаконного втручання будь-кого у цей процес; 11.2.3.) політичного плюралізму та багатопартійності; 11.2.4.) публічності і відкритості; 11.2.5.) свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів у депутати і партій – суб’єктів виборчого процесу до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками (власниками) яких є партії, кандидати у депутати в одномандатному окрузі; 11.2.6.) неупередженості органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, судів, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до партій – суб’єктів виборчого процесу, кандидатів у депутати. 11.3. Органи виконавчої влади, у тому числі спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також суди, виборчі комісії, правоохоронні органи (прокуратура, міліція) організовують свою роботу під час виборчого процесу, в тому числі у вихідні дні та в день голосування, таким чином, щоб забезпечити прийом і розгляд документів щодо підготовки та проведення виборів депутатів, позовних заяв, скарг та звернень виборчих комісій у строки та спосіб, установлені цим Законом.
К этому пункту данной статьи замечаний нет 11.4. Початок виборчого процесу чергових виборів оголошує Центральна виборча комісія в строки, встановлені цим Законом.
К этому пункту данной статьи замечаний нет 11.5. Виборчий процес є двухетапним і включає такі виборчі процедури: 11. 5.1. На першому етапі: 11.5.1.1. Реєстрація партій, що висунули кандидатів у депутати по загальнодержавному округу у Центральної виборчої комісії, перевірка та уточнення кандидатів у депутати по партійним спискам та видача посвідчення кандидата у депутати. Реєстрація партій у Центральної виборчої комісії розпочинається за дев’яносто і закінчується за сімдесят вісім днів до дня голосування у порядку визначеному цим законом України. У разі реєстрації особи кандидатом у депутати по партійним спискам Центральна виборча комісія разом з копією рішення про реєстрацію цього кандидата у депутати у триденний строк з дня його прийняття видає посвідчення кандидата у депутати. Центральна виборча комісія має право відмовити в реєстрації партії в разі порушення цього та інших Законів України при висуненні кандидатів у депутати по партійним спискам.
Т.е. этим подпунктом данной статьи мы разделяем поток желающих стать нашими слугами. Партии едут в столицу
Одна й та сама особа не може мати посвідчення кандидата у депутати, коли має ще діючий мандат депутата Верховної Ради. Вона складає його достроково за цим Законом при реєстрації.
А этим предложением подпункта данной статьи мы всех кандидатов делаем равными друг другу.Представляю сколько визгу мы услышим от наших слуг, сидящих в это время в ВР. 11.5.1.2. Реєстрація кандидатів у депутати у окружних виборчих комісій по одномандатному окрузі, перевірка та уточнення кандидатів у депутати та видача посвідчення кандидата у депутати. Реєстрація кандидатів у депутати у окружних виборчих комісій по одномандатному окрузі розпочинається за дев’яносто днів до дня голосування і закінчується за сімдесят вісім днів до дня голосування у порядку визначеному цим законом України. У разі реєстрації особи кандидатом у депутати в одномандатному окрузі окружна виборча комісія разом з копією рішення про реєстрацію цього кандидата у депутати у триденний строк з дня його прийняття видає посвідчення кандидата у депутати. Окружна виборча комісія має право відмовити в реєстрації кандидата у депутати в разі порушення цього та інших Законів України при висуненні кандидатів у депутати.
Одна й та сама особа не може мати посвідчення кандидата у депутати, коли має ще діючий мандат депутата Верховної Ради. Вона складає його достроково за цим Законом при реєстрації,
А эти не едут в столицу, не чего им там делать, пусть решают все вопросы связанные с регистрацией в в своем округе.
У разі коли в одномандатному разі окрузі після закінчення строку реєстрації кандидатів не зареєстровано жодного кандидата у депутати, вибори у цьому окрузі вважаються такими, що не відбулися у порядку визначеному цим законом України.
Нет, так нет. Обойдемся и без слуг, сами будем принимать решения на референдумах. Дружно идем все в банк и меняем свой булыжник на 5 баксов. 11.5.1.3. Утворення спеціальних та закордонних виборчих дільниць, що існують на тимчасовій основі. Завершується за дев’яносто днів до дня голосування у порядку визначеному цим законом України.
Пусть ЦИК работает. Это его должностные обязанности. 11.5.1.4. Складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; видача бюлетенів виборцям. Складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; видача бюлетенів виборцям. що виявили намір брати участь у виборах у окружних виборчих комісій по одномандатному окрузі розпочинається за дев’яносто днів до дня голосування і закінчується за вісім днів до дня голосування у порядку визначеному цим законом України.
Пусть ЦИК и округа работают. Это их должностные обязанности. 11.5.1.5. Складання списків виборців, що виявили намір у неучасті у виборах їх перевірка та уточнення; оформлення документів на матеріальну компенсацию за неучасть у виборах; Складання списків виборців, що виявили намір у неучасті у виборах у окружних виборчих комісій по одномандатному окрузі розпочинається за дев’яносто днів до дня голосування і закінчується за сімдесят вісім днів до дня голосування у порядку визначеному цим законом України.
Пусть ЦИК и округа работают. Это их должностные обязанности. 11.5.1.6. Підрахунок голосів виборців у окружних виборчих комісій по одномандатному окрузі, що виявили намір у неучасті у виборах та встановлення необхідності проводити чи не проводити вибори депутатів в даному виборчому округу. Закінчується за сорок вісім днів до дня голосування у порядку визначеному цим законом України.
Пусть ЦИК и округа работают. Это их должностные обязанности.
Нет, так нет. Обойдемся и без слуг, сами будем принимать решения на референдумах.
Дружно идем все в банк и меняем свой булыжник на 5 баксов. 11.5.1.7. Голосування. Виборці, які відповідно до статті 2 частинами 2.2 і 2.3 мають право
самостійного голосування, як у стаціонарному (в кабіні для голосування), так і у дистанційному (через Інтернет) режимі електронного голосування, можуть голосувати достроково. Голосування через Інтернет доступно в період дострокового голосування (від шестнадцаті до чотирьох днів до дня виборів). Виборці, що виявили намір голосування у виборах у окружних виборчих комісій по одномандатному окрузі можуть голосувати бюлетенями достроково за шість днів до дня голосування, у порядку визначеному цим законом України. 11.5.1.8. Підрахунок голосів виборців та встановлення підсумків голосування. Підрахунок голосів виборців та встановлення підсумків голосування у Центральної виборчої комісії по загальнодержавному округу та по одномандатним округах закінчується не пізніш як на десятий день з дня голосування у порядку визначеному цим законом України.
Подсчет голосов должен осушествлять только ЦИК, а округа пусть только везут булыхники и передают требуемые ему данные, У разі коли в одномандатному разі окрузі у виборах прийняли участь менше половини виборців, включених до списку виборців, вибори у цьому окрузі вважаються такими, що не відбулися та скасовуються у порядку визначеному цим законом України. Нет, так нет. Обойдемся и без слуг, сами будем принимать решения на референдумах.
У разі коли в одномандатному разі окрузі у виборах приймав участь один кандидат і за нього віддали голоси менше половини виборців, вибори у цьому окрузі вважаються такими, що не відбулися та скасовуються у порядку визначеному цим законом України. Нет, так нет. Обойдемся и без него, сами будем принимать решения на референдумах. 11.5.1.9. Встановлення результатів виборів депутатів та їх офіційне оприлюднення. Центральна виборча комісія не пізніш як на десятий день з дня голосування встановлює результати виборів та їх офіційне оприлюднення у порядку визначеному цим законом України.
Пусть ЦИК работает. Это его должностные обязанности. 11.5.1.10. Припинення повноважень спеціальних та закордонних виборчих дільниць, Припинення повноважень спеціальних та закордонних виборчих дільниць завершується через п’ятнадцять днів після дня офіційного оприлюднення Центральною виборчою комісією результатів виборів депутатів у порядку визначеному цим законом України.
Пусть ЦИК работает. Это его должностные обязанности.
(продолжение следует)

2 згодні



Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Азаров Николай Янович
Всі відгуки

3.2 5
889 відгуків / 92551 перегляд
Азаров Николай Янович
Николай Янович Азаров (укр. Микола Янович Азаров, р. 17 декабря 1947, Калуга, Калужская область, РСФСР, СССР) — украинский политический и государственный деятель. Премьер-министр Украины с 11 марта 2010 года. Лидер Партии регионов Украины. Депутат Верховной рады Украины нескольких созывов.
Азаров ранее занимал пост первого вице-премьера и министра финансов Украины (дважды... детальніше

Політичні діячі
Олег Ярославович Тягнибок
Олег Ярославович Тягнибок

Рейтинг: 2.4
186 відгуків
Политическая партия 5.10
Политическая партия 5.10

Рейтинг: 3.9
21 відгук
Мураев Евгений Владимирович
Мураев Евгений Владимирович

Рейтинг: 1
2 відгука
Путин Владимир Владимирович
Путин Владимир Владимирович

Рейтинг: 1.9
68 відгуків
Партия УДАР
Партия УДАР

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Вадим Зиновьевич Рабинович
Вадим Зиновьевич Рабинович

Рейтинг: 2.3
4 відгука
Блок Петра Порошенко
Блок Петра Порошенко

Рейтинг: 3.5
38 відгуків
Партия Батькивщина
Партия Батькивщина

Рейтинг: 2.8
55 відгуків