Гость Украина Відгук додано 15 липня, 2018 год1340 переглядів
Якщо вашу авіакомпанія можна було б оцінити у мінус 5 зірочок, я б із задоволенням це зробила. На жаль, доводиться все-таки виставити одну зірочку.
Так от, про ваш новий рейс Торонто-Київ. Ні сервіс, ні особливо літак зовсім не адаптовані до 10 годинних трансатлантичний перельотів. Спинки крісел не відкидаються зовсім або ледве-ледве, з докладанням певних зусиль; багажні відсіки для ручної поклажі такі маленькі, куди не поміщаються дві цілком стандартні по параметрах валізки; маленькі, куці пледи; відсутність туалетного паперу у деяких туалетах, який не з‘явився навіть після кількох зауважень; відсутність індивідуальних екранів з розвагами - це далеко не повний перелік того, що очікує пасажирів протягом десяти годин. Їжа заслуговує окремих коментарів: гарячі страви тут можна побачити лише за 2 години до посадки. Якщо ви вибрали «пасту з сиром», то отримаєте холодні макарони: сир навіть не розтопився… Якщо оберете курку з рисом, то курку доведеться в рисі довго шукати.
Алкогольні напої не безкоштовні, як це зазвичай буває на трансатлантичних рейсах - готуйтеся платити 4$ за напій. По 4$ також і малюсінкі пакетики чіпсів та інші перекуси.
У мою склянку налили кави заледве наполовину. На прохання наповнити скланкк хоча б на три чверті, я почула у відповідь: «Літак хитає, ще розлити можете»…
Незадовго після посадки нам роздали надзвичайно черстве печиво і булку з сиром та шинкою, без жодного соусу всередині.
Висновок: із назви вашої авіакомпанії потрібно забрати слово «Міжнародні» - ваші електрички з крилами не можна випускати на міжнародний рівень. Або ж переліт такої тривалості повинен коштувати втричі дешевше - пасажири хоча б знали, що такі гроші не можна багато чого вимагати. За ту ж ціну, яку ми платимо вам зараз, можна було б закупити і нормальної їжі, і туалетного паперу.
Авиакомпания Международные Авиалинии Украины является одним из лидеров авиаперевозок на рынке Украины Основной деятельностью авиакомпании «Международные Авиалинии Украины» являются пассажирские и грузовые перевозки. Со дня основания компании, на протяжение многих лет были достигнуты все цели, прописанные в учредительных документах: создать конкурентоспособную международную компанию; расширять и интегрировать деятельность украинской авиации по... детальніше
Найгірший трансатлантичний переліт - Відгуки про Авиакомпания МАУ
Так от, про ваш новий рейс Торонто-Київ. Ні сервіс, ні особливо літак зовсім не адаптовані до 10 годинних трансатлантичний перельотів. Спинки крісел не відкидаються зовсім або ледве-ледве, з докладанням певних зусиль; багажні відсіки для ручної поклажі такі маленькі, куди не поміщаються дві цілком стандартні по параметрах валізки; маленькі, куці пледи; відсутність туалетного паперу у деяких туалетах, який не з‘явився навіть після кількох зауважень; відсутність індивідуальних екранів з розвагами - це далеко не повний перелік того, що очікує пасажирів протягом десяти годин.
Їжа заслуговує окремих коментарів: гарячі страви тут можна побачити лише за 2 години до посадки. Якщо ви вибрали «пасту з сиром», то отримаєте холодні макарони: сир навіть не розтопився… Якщо оберете курку з рисом, то курку доведеться в рисі довго шукати.
Алкогольні напої не безкоштовні, як це зазвичай буває на трансатлантичних рейсах - готуйтеся платити 4$ за напій. По 4$ також і малюсінкі пакетики чіпсів та інші перекуси.
У мою склянку налили кави заледве наполовину. На прохання наповнити скланкк хоча б на три чверті, я почула у відповідь: «Літак хитає, ще розлити можете»…
Незадовго після посадки нам роздали надзвичайно черстве печиво і булку з сиром та шинкою, без жодного соусу всередині.
Висновок: із назви вашої авіакомпанії потрібно забрати слово «Міжнародні» - ваші електрички з крилами не можна випускати на міжнародний рівень. Або ж переліт такої тривалості повинен коштувати втричі дешевше - пасажири хоча б знали, що такі гроші не можна багато чого вимагати. За ту ж ціну, яку ми платимо вам зараз, можна було б закупити і нормальної їжі, і туалетного паперу.
відгук
Коментарі до відгуку