З перших днів спілкування по уточненню якихось нюансів було важко додзвонитися, часто не брали трубки і не передзвонили. Був момент, коли прошу передзвонити, коли буде можливість, щоб дещо уточнити, бо не знаю графіка їх роботи, а мене запитують, що саме я хочу запитати, кажу, що важко описати, потрібно голосом проговорити, відповідь: "намалюйте тоді". Чесно кажучи, я ще тоді насторожилася цим, але аналогічного товару ніде не знайшли, тому вирішили замовити тут.
Доставку проговорили, що хочемо Укрпоштою, так як це буде дешевше для нас. Я мала відправити дані по відділенню, на яке відправляти. Скопіювала в Гугл індекс відділення, місто та адресу, як зазвичай там вказано, в інформації по відділенню, а також написала, що це Укрпошта.
Відправка мала бути в середу, пишу менеджеру в четвер, чи вдалося відправити, - відповіді немає, пишу знову в п'ятницю - відповіді немає, дзвоню на телефон і у вайбер - не відповідають. Запитую, як це розуміти, на що мені просто скинуть скріни ТТН. Ні доброго дня, ні вибачте, що не відповідали, нічого подібного. Менеджер оформила доставку не на відділення, як ми проговорювали, а адресну кур'єрську доставку, вказавши адресу саме відділення. І ми 4 дні не могли забрати посилку, бо вона кружляла між сортувальним кур'єрським центром і відділенням...
Потім телефонувала менеджеру Арт Пуф, що вона зробила помилку, вказавши кур'єрську доставку, замість відділення, як ми і домовлялися у розмові. І тут почалося просто неадекватне спілкування: це і кривляння моїх слів, і переходи на особистість, і просто безкінечний потік слів, перебивання, образи. Коротко: "Ніхто ніколи не вказує адресу відділення, лише індекс". Я відповідаю, що завжди вказую повну інформацію і ніколи з цим не було проблем, тим паче, що ми проговорювали саме відділення.
Чесно кажучи, я таке зустрічаю вперше в своєму житті, і просто не маю слів. В будь-якому випадку, я передзвонила і спокійним тоном почала пояснювати ситуацію, щоб менеджер виправила дані і зробила переадресацію, так як на відділенні їх немає, але розмова почала нагадувати якийсь мітинг - менеджер просто жахливо спілкувалася у високому тоні! Попросила номер власника, бо це не допустимо ні в якому разі - так спілкуватися - на що мені відповіли, що "я і є власник".
Товар прийшов пошкоджений і не відповідав замовленню та картинці на сайті. Відправила фото дефектів, дзвонила - трубку не беруть і не відповідають. На пошті огляд не був дозволений. Це чистого роду шахрайство і обман!!!
Я витратила купу емоційних сил, і ніякий товар не вартий такої віддачі. Будемо вирішувати питання через юристів. Клієнтоорієнтованості та просто поваги до клієнта - нуль!
Шахраї! Хамське відношення та обман - Відгуки про Art-Puf магазин кресел мешков
Замовили 2 дизайнерські крісла.
З перших днів спілкування по уточненню якихось нюансів було важко додзвонитися, часто не брали трубки і не передзвонили.
Був момент, коли прошу передзвонити, коли буде можливість, щоб дещо уточнити, бо не знаю графіка їх роботи, а мене запитують, що саме я хочу запитати, кажу, що важко описати, потрібно голосом проговорити, відповідь: "намалюйте тоді". Чесно кажучи, я ще тоді насторожилася цим, але аналогічного товару ніде не знайшли, тому вирішили замовити тут.
Доставку проговорили, що хочемо Укрпоштою, так як це буде дешевше для нас. Я мала відправити дані по відділенню, на яке відправляти. Скопіювала в Гугл індекс відділення, місто та адресу, як зазвичай там вказано, в інформації по відділенню, а також написала, що це Укрпошта.
Відправка мала бути в середу, пишу менеджеру в четвер, чи вдалося відправити, - відповіді немає, пишу знову в п'ятницю - відповіді немає, дзвоню на телефон і у вайбер - не відповідають. Запитую, як це розуміти, на що мені просто скинуть скріни ТТН. Ні доброго дня, ні вибачте, що не відповідали, нічого подібного. Менеджер оформила доставку не на відділення, як ми проговорювали, а адресну кур'єрську доставку, вказавши адресу саме відділення. І ми 4 дні не могли забрати посилку, бо вона кружляла між сортувальним кур'єрським центром і відділенням...
Потім телефонувала менеджеру Арт Пуф, що вона зробила помилку, вказавши кур'єрську доставку, замість відділення, як ми і домовлялися у розмові. І тут почалося просто неадекватне спілкування: це і кривляння моїх слів, і переходи на особистість, і просто безкінечний потік слів, перебивання, образи. Коротко: "Ніхто ніколи не вказує адресу відділення, лише індекс". Я відповідаю, що завжди вказую повну інформацію і ніколи з цим не було проблем, тим паче, що ми проговорювали саме відділення.
Чесно кажучи, я таке зустрічаю вперше в своєму житті, і просто не маю слів. В будь-якому випадку, я передзвонила і спокійним тоном почала пояснювати ситуацію, щоб менеджер виправила дані і зробила переадресацію, так як на відділенні їх немає, але розмова почала нагадувати якийсь мітинг - менеджер просто жахливо спілкувалася у високому тоні! Попросила номер власника, бо це не допустимо ні в якому разі - так спілкуватися - на що мені відповіли, що "я і є власник".
Товар прийшов пошкоджений і не відповідав замовленню та картинці на сайті. Відправила фото дефектів, дзвонила - трубку не беруть і не відповідають. На пошті огляд не був дозволений. Це чистого роду шахрайство і обман!!!
Я витратила купу емоційних сил, і ніякий товар не вартий такої віддачі. Будемо вирішувати питання через юристів. Клієнтоорієнтованості та просто поваги до клієнта - нуль!
відгук
Коментарі до відгуку