Доброго дня. Сьогодні я купляла в аптеці репеленти для підрозділу ЗСУ. Все було гаразд, мене розрахувала фармацевт на касі. Але я зробила зауваження щодо мови обслуговування, тому що фармацевт спілкувалася не державною мовою. На моє прохання перейти на державну мову, як цього вимагає стаття 30 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", а саме "державна мова у сфері обслуговування споживачів є українська мова", а також Наказ МОЗ України від 06.06.2022р. #958, де вказано, що від усіх працівників аптек вимагається виконання службових обов'язків державною мовою, фармацевт заперечила існування таких законів в Україні та продовжила спілкування зі мною не державною мовою. Я попросила поспілкуватися з завідувачем аптеки. На жаль і завідувач аптеки не змогла виконати моє прохання спілкуватися на державній мові під час обслуговування. Тому прошу керівництво мережі дотримуватися законодавства України при обслуговуванні споживачів, потурбувалися про своїх працівників на місцях про їх обізнаність законодавства України та його виконання! Та зробити все належне для своїх працівників, щоб обслуговування в аптеці було на державній, українській, мові!
Грубе порушення обслуговування - Відгуки про Аптека "ЗДРАВИЦЯ"
Тому прошу керівництво мережі дотримуватися законодавства України при обслуговуванні споживачів, потурбувалися про своїх працівників на місцях про їх обізнаність законодавства України та його виконання! Та зробити все належне для своїх працівників, щоб обслуговування в аптеці було на державній, українській, мові!
відгук
Коментарі до відгуку