Доброго дня! Сьогодні прийшовши до аптеки бачу таку картину: 6 людей в залі, 3 каси, з яких працює лише одна, всі інші обідають, як вони сказали. Цей один працівник на касі обслуговує людину за рецептом (великим) , а всі інші тупо чекають, коли працівники пообідають. Я їм зробила зауваження, на що вони відповіли, що вони теж мають право на поісти! Я вірю, що поісти треба, але ж в кожного теж свої справи і обідні перерви 🤯🧐🤷♀️ Киплю , ліки так і купила, побігла на роботу Це Арбузинське відділення
Вітаємо, пані Наталіє! Нам дуже шкода за цю ситуацію, в найближчий час з Вами зв`яжеться представник аптеки для вирішення проблеми. Надайте, будь ласка, Ваші контактні дані для зворотнього зв’язку та коментар щодо ситуації, наша електронна адреса [email protected] .
Незадовільна якість обслуговування - Відгуки про Аптека "Бажаємо здоров'я"
Киплю , ліки так і купила, побігла на роботу
Це Арбузинське відділення
відгук
Коментарі до відгуку