APOLLO NEXT - мережа доступних, якісних і технологічних спортивних клубів, які зламають стереотипи про фітнесі. Кожен відвідувач буде в комфортній обстановці отримувати задоволення від тренувань і рухатися до поставлених цілей. Зони для групових занять, простір для силових тренувань, зручні і чисті душові, а ще кафе зі спортивним харчуванням і напоями....
детальніше
Клієнт немає значення - Відгуки про APOLLO NEXT
Все пішло не так з першого питання в чаті.
На питання чи можно записатися? Мені відповіли, що спочатку я маю оплатити підписку, а вже потім запис і відвідування 🤦♀️
…першого разу я прийшла за 5 хвилин до початку групового тренування, але дівчина на ресепшн повідомила, що я вже не встигаю, оскільки треба заповнити данні, переодягнутися, а тренер закриває двері і більше нікого не пускає - і автоматично мене блокують на тиждень, тому що я завчасно невідмінила свій візит (за дві години) Що? Я вперше прийшла! Хто так робить? - відповідь «на сайті є ця інформація, і для всіх правила однакові» це їх улюбле фраза 🤷♀️
Далі після тижня блокування приходиш на тренування, лунає тривога, а відповідно ніхто нічого не проводить, але дивно, займатися в залі можно, а групові ні 🤔 так було 3-і, але потім через скарги вони нарешті додумалися хоч відео запис нам вмикати, щоб ми займалися по ньому.
Підписка - ще один цікавий момент, Ви кожного місяця сплачуєте її подовження, сума та ж, але пакет того, що входить вже не відповідає дійсності, наприклад тренування з тренером можливе лише раз, хоча якщо переглянути пункти підписки, то воно входить в кожну підписку, але як сказали мені, то далі це не підписка, а її подовження🤦♀️
Перед 3-ю сплатою з’ясовується, що існує членський внесок, про який ти нічого не знаєш, і тебе не проінформували в перший візит. Відповідь - на сайті все є! На питання, що він дає -
Членський внесок нараховується за користування інформаційними системами Клубу (особистий кабінет, додаток, онлайн контент, сайт, тощо). Вибачте, але Ваш онлайн контент мене не цікавить, це Ваша реклама, от і сплачуйте її ! І питання - чому ваш адміністратор мені нічого не повідомив при першому візиті?!
Зі сторони адміністрації, жодного намагання вирішити питання! Жодного! Замість фрази «вибачте за дану ситуацію» я отримую «у тебе завжди є можливість припинити підписку в особистому кабінеті.» Що? Мене просто послали?
Висновок: Ви як клієнт їм непотрібні! Один піде,прийде інший.
Але буде момент - коли не прийде!
Адміністрація не врахувала звичайного правила бізнесу послуг, що один клієнт за рік приводить мінімум двох, тобто за 3 роки втрата від 200 тис грн.
В наші часи кожну людину цікавить сервіс, і якщо ви неклієнтоорієнтовані, то питання часу, як довго ви протримаєтесь на ринку послуг.
Нікому не раджу витрачати свій час на Apollo next.
відгук
Коментарі до відгуку