Anex Tour - туристическая компания, которая представляет ведущего турецкого туроператора, который предоставляет услуги по перевозке чартерными рейсами и организации курортного отдыха на Анталийском побережье. Офисы туроператора находятся во многих крупных городах России, Украины, Турции и Египта, все представительства тесно взаимосвязаны между собой и активно сотрудничают .
Anex Tour работает с...
детальніше
ДОПОМОЖІТЬ ЗНАЙТИ ПАСАЖИРКУ ANEX TOUR - Відгуки про Anex Tour
Пасажирка – молода дівчина, звати Ольга Корнійчук (Olha Korniichuk).
Нажаль, туроператор ANEX Tour не робить нічого, щоб допомогти знайти її, тому ми змушені шукати самі. Можливо серед ваших знайомих (чи знайомих ваших знайомих) є дівчина з таким прізвищем, яка може зараз подорожувати. Або можете порадити куди звернутися, щоб ANEX сам зв’язався з нею. Буду дуже вдячна.
Повна історія:
Подорожую на відпочинок з дітьми з туроператором Anex.
В суботу 21 серпня при реєстрації на рейс авіакомпанії AzurAir (дочірня компанія Anex-у) Бориспіль – Ла Романа на одну з дитячих валіз роздрукували наклейку від іншої пасажирки Корнійчук Ольги. Помилку побачили вже коли заходили в літак. Перевізник в себе в системі виправив, але на валізі наклейка залишилася з чужим прізвищем.
По прильоту в Ла Роману дівчину зустрічали спецсервісом прямо біля трапа літака. Багаж також забирали зустрічаючі. Напевне вони орієнтувалися на прізвище на наклейці, і відповідно забрали валізу дітей.
Коли ми виявили, що стався обмін валізами почалося цікавіше:
• Працівники аеропорту відмовилися сконтактувати водія, який зустрічав дівчину, хоча вони ще деякий час були на території аеропорту
• Представники перевізника і представник Anex-у, який зустрічав нас, відмовилися прийняти заяву про втрачений багаж, мотивуючи, що немає часу, транспорт чекає, і вони все владнають пізніше без проблем
• Пізніше (на наступний день) проблеми все-таки появилися. Представник Anex повідомив нас, що дівчина поїхала в «закрите містечко для мільйонерів», а в системі Anex не залишилося ніяких її даних – квиток їй замовили з Домініканської сторони, в один бік, заплатили готівкою. Дані, які б вона мала надати при реєстрації, а також контакти, які авіаперевізник завжди має на випадок змін рейсу, - теж пропали чи не доступні. Хто замовив спецсервіс в аеропорту невідомо...Такий собі шпигунський детектив.
• На наші спроби дати запит в місцеву поліцію представник Anex відмовився допомагати категорично. Далі відмовляв нас як тільки міг лякаючи тим, що треба самим шукати перекладача на іспанську, шукати відділок, потім провести там цілий день оформляючи справу, а в результаті нічого не вийде, бо домініканська поліція не буде напрягатися через валізу. Останній аргумент нас переконав, в поліцію не поїхали.
• На всі наші звернення українська сторона Anex відповідає, що (дослівно) «ваше обращение было направлено в принимающий офис для уточнения информации». Місцева сторона відповідає, що контактів своєї пасажирки немає… І так вже 3 дні.
Тепер пробуємо шукати пасажирку самі. А тим часом скуповуємо дітям одяг в місцевому магазині.
Тому буду дуже вдячна якщо хтось зможе допомогти контактом, порадою, чи хоча б поширити цей допис далі.
відгук
Коментарі до відгуку