Чому якщо державне, то обов'язково буде працювати з глюками або не буде працювати зовсім? Спробував ствоорити онлайн заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, як учаснику бойових дій. Все заповнив вірно, вирахував дані для декларації. Просканував всі документи. Взагалі витратив на це немало часу, щоб зробити все як слід. І в кінці при подписанні заяви, з'являється помилка, що я... Читати відгук Чому якщо державне, то обов'язково буде працювати з глюками або не буде працювати зовсім? Спробував ствоорити онлайн заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, як учаснику бойових дій. Все заповнив вірно, вирахував дані для декларації. Просканував всі документи. Взагалі витратив на це немало часу, щоб зробити все як слід. І в кінці при подписанні заяви, з'являється помилка, що я як би то не квазав дані про доходи за шість місяців, хоча там все вказано. Як я тільки не намагався обійти цю помилку і разні вже періоди вибирав (хоча в помилці чітко вказувався період), і вказував для маленької дитини, що в неї прибутку 0 за півроку, але все одно вискакувала ця помилка. В мене питання, а розробники самі пробували створити хоч одну заяву? Дуже прикро, витрачено багато часу, а питання не вирішено
Обслуживание ниже плинтуса. Сотрудники работать не спешат, еще и хамят. 10.09.2025 в четвертом окне вообще о себе что-то возомнила, как будто одолжение делает, что работает - организация нулевая, решение вопросов в далеком заоблачном. За что им только зарплату платят. Обслуживание ниже плинтуса. Сотрудники работать не спешат, еще и хамят. 10.09.2025 в четвертом окне вообще о себе что-то возомнила, как будто одолжение делает, что работает - организация нулевая, решение вопросов в далеком заоблачном. За что им только зарплату платят.
Звертався до Пенсійного фонду для уточнення інформації щодо моїх пенсійних накопичень. Співробітники були ввічливі та допомогли вирішити всі питання. Проте, черги досить великі, і це зайняло більше часу, ніж я очікував. Звертався до Пенсійного фонду для уточнення інформації щодо моїх пенсійних накопичень. Співробітники були ввічливі та допомогли вирішити всі питання. Проте, черги досить великі, і це зайняло більше часу, ніж я очікував.
не смогла получить ответ на свой вопрос. Хотела бы информацию специалиста, а не пользователей. Перекладываете ответственность на таких же нужда.щийся в помощи, как и я. не смогла получить ответ на свой вопрос. Хотела бы информацию специалиста, а не пользователей. Перекладываете ответственность на таких же нужда.щийся в помощи, как и я.
Підприємством Укрзалізниця було подано запит-заяву в електронному форматі на виплату лікарняних листів 7 лютого 2025 року.Так, згідно з чинним законодавством, ПФУ зобов'язаний внести оплату не пізніше ніж за 3 робочі дні з моменту отримання заяви.Так, на момент 18 лютого лікарняні листи не були виплачені.ПФУ ігнорує запити та заяви. Вводить в оману під час дзвінків на гарячу лінію,... Читати відгук Підприємством Укрзалізниця було подано запит-заяву в електронному форматі на виплату лікарняних листів 7 лютого 2025 року.Так, згідно з чинним законодавством, ПФУ зобов'язаний внести оплату не пізніше ніж за 3 робочі дні з моменту отримання заяви.Так, на момент 18 лютого лікарняні листи не були виплачені.ПФУ ігнорує запити та заяви. Вводить в оману під час дзвінків на гарячу лінію, стверджуючи, що ПФУ оплачує все вчасно.
Недоліки:
Порушує закон про соціальні гарантії та не виплачує лікарняні листи у строк 3 робочих дні. Ігнорує офіційні запити
Дуже вдячна працівникам Пенсійного Фонду.Вирішали питання швидко і професійно,були уважні до мого малорухомого чоловіка.Даже дивує таке любʼязне і ввічливе ставлення до всіх людей з самого порогу державного закладу . Дуже вдячна працівникам Пенсійного Фонду.Вирішали питання швидко і професійно,були уважні до мого малорухомого чоловіка.Даже дивує таке любʼязне і ввічливе ставлення до всіх людей з самого порогу державного закладу .
Дуже вдячний за професійність, чуйність,повагу та дбайливе ставлення до людей працівникам сервісного центру Трускавецького відділу Пенсійного фонду України у Львівської області, а саме спеціалісту Сисоівоі Оксані Петрівні и керівнику центру Каніноі Руслані Ярославівні. Я пенсіонер, інвалід 2 групи, маю статус ВПО. У квітні поточного року знаходився на лікуванні у м. Трускавець. Так сталося, що в разі непередачі даних про проходження... Читати відгук Дуже вдячний за професійність, чуйність,повагу та дбайливе ставлення до людей працівникам сервісного центру Трускавецького відділу Пенсійного фонду України у Львівської області, а саме спеціалісту Сисоівоі Оксані Петрівні и керівнику центру Каніноі Руслані Ярославівні. Я пенсіонер, інвалід 2 групи, маю статус ВПО. У квітні поточного року знаходився на лікуванні у м. Трускавець. Так сталося, що в разі непередачі даних про проходження ідентифікації «Ощадбанком» мені заблокували виплату пенсії, та я опинився у скрутному стані. Вирішив звернутись до Пенсійного фонду м. Трускавець.Чесно кажучі на позитивний результат надії не було. Але ж вказані працівники всі питання опрацювали оперативно,спокійно та виважено. Через тиждень я вже отримав пенсію. Велика подяка Вам!!! З повагою А. Марахін.
Я фізична особа підприємець Білоцерківець Ірина Миколаївна, на даний час після тяжкої операції отримала лікарняний. Більше тижня ніяк не змогла підготувати звіт на онлайн-сайті Пенсійного фонду України. Вже позвала на допомогу знайому з фінансовою освітою, але звіт так і не був прийнятий. Втративши вже будь-яку надію на позитивний результат, прийшло на думку звернутись до відділення № 9... Читати відгук Я фізична особа підприємець Білоцерківець Ірина Миколаївна, на даний час після тяжкої операції отримала лікарняний. Більше тижня ніяк не змогла підготувати звіт на онлайн-сайті Пенсійного фонду України. Вже позвала на допомогу знайому з фінансовою освітою, але звіт так і не був прийнятий. Втративши вже будь-яку надію на позитивний результат, прийшло на думку звернутись до відділення № 9 обслуговування громадян Головного Управління Пенсійного фонду України Солом’янського району міста Києва і з допомогою співробітників Начальника відділення Говорун Євгенії Миколаївни та Головного спеціаліста Старун Ольги Григорівни звіт був підготовлений і саме головне прийнятий Пенсійним фондом України. Дуже вдячна за чуйність, розуміння мого стану та саме головне – дбайливе ставлення до відвідувачів. Не очікувала на допомогу співробітників відділення, але на свій страх і розпач, все ж ризикнула і не помилилась. Переконалась, що в Пенсійному фонді України працюють професіонали своєї справи і завжди надають допомогу, яка очевидно прямо не входить в їх обов'язки.
Вы, собаки женской породы, в пенсии 21 года внесли повышения и индексацию до какого года? Или пожизненно? Вы, собаки женской породы, в пенсии 21 года внесли повышения и индексацию до какого года? Или пожизненно?
Вражена роботою і голови цього відділення Алли Григорівни, і співробітника Мирного Олександра Петровича.Був необхідний виїзд на місце для ідентифікації до немічної бабусі 88 років з різного роду розладами, у тому числі психічним.Після подання заяви у Головному управлінні ПФУ на Бульварно-Кудрявській зі специфічною організацією роботи, біганням по сходах з паперами і скляними очима співробітниць очікування, скажу відверто, були найгірші,... Читати відгук Вражена роботою і голови цього відділення Алли Григорівни, і співробітника Мирного Олександра Петровича.Був необхідний виїзд на місце для ідентифікації до немічної бабусі 88 років з різного роду розладами, у тому числі психічним.Після подання заяви у Головному управлінні ПФУ на Бульварно-Кудрявській зі специфічною організацією роботи, біганням по сходах з паперами і скляними очима співробітниць очікування, скажу відверто, були найгірші, а виявилося, що тут працюють дійсно оперативно, чітко, дуже пунктуально по домовленостям, організаційно все створене саме для людей - потік їх великий, але чітко та вірно організована робота.Складну і нетипову задачу вирішила я дуже швидко. Отримала чіткі відповіді і щодо процедури на майбутнє і як краще можна вирішувати подібні питання у різних варіантах. Все без зайвого бігання кудись, ніякої метушні, все якось дуже клієнтоорієнтовано та високопрофесійно. Саме ДЛЯ ЛЮДЕЙ.Дуже правильно організовано робочий простір - зручно і людям працювати.От просто хочеться порадити відділенням Подільського, Солом'янського та Печерського районів, та й Головному управлінню ПФУ, набратися досвіду роботи у цьому відділенні.Щиро вдячна за допомогу.
В ході онлайн-засідання обговорювались питання мінімізації корупційних ризиків в професійній діяльності, етичних дилем, відбувся обмін досвідом ефективних рішень на шляху до розбудови доброчесності. А може спочатку ви, дорогі пані... Читати відгук В ході онлайн-засідання обговорювались питання мінімізації корупційних ризиків в професійній діяльності, етичних дилем, відбувся обмін досвідом ефективних рішень на шляху до розбудови доброчесності. А може спочатку ви, дорогі пані та панове, подивіться. що діється у вас під носом. . Коли я виходила на пенсію за віком, я виявила, що бухгалтером ЗДО № 42 була допущена помилка. Мій робочий стаж був не повним, оскільки бухгалтер відправляла звіт на інший індифікаційний код. У січні 2023 року точна інформація зайшла до бази даних ПФУ міста Олександрії. 05.04 2023 горда я звернулася до фахівця, щоб перерахували мій стаж і змінили нарахування пенсії. Я кілька разів промовила, пояснила ситуацію. Повторила повторно старшому адміністратору, який перебував у залі....категорична відмова. Тільки через 2 роки. Ніхто навіть не знає зі співробітників, що робиться перерахунок на день подання корекційного (уточнюючого) звіту. Закінчується 2023 рік. Може співробітники ПФУ все-таки перерахують мені пенсію.
Номер звернення ВЕБ-11001-Ф-С-23-284893Дата звернення 01.12.2023 20:37Тип звернення Скарга Орган ПФУ Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Дата обробки Статус звернення Прийнято до розгляду Тип особи Фізична особа Повторне звернення ... Читати відгук Номер звернення ВЕБ-11001-Ф-С-23-284893Дата звернення 01.12.2023 20:37Тип звернення Скарга Орган ПФУ Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Дата обробки Статус звернення Прийнято до розгляду Тип особи Фізична особа Повторне звернення Отримала відповідь на скаргу. Але таких вибачень не приймаю. Два з половиною роки мені не виплачували пенсію, виявивши безграмотність та недбалість на займаних посадах. Рівень безвідповідальності просто зашкалює. Ви подивіться скільки разів і яких фахівців я зверталася. Байдужість і безвідповідальність. Сподіваюся, що такі горе службовці ПФУ матимуть справедливі покарання. Чекаю персональних вибачень та інформації про покарання за свої дії. У разі ігнорування моєї другої скарги звертатимуся до місцевих засобів масової інформації та повторно на гарячу лінію президента
Зробіть щось з електронним порталом (кабінетами) бо нереально працювати, нема звязку. Навіщо робити повідомлення про виплату коштів на сайті, коли його не можна 2 день подати? на запит постійно висне сайт і каже проводяться роботи або ще щось. На телефон не дозвонились, звонили пів дня, результату нуль. В відділеннях бардак, пишете, що повідомлення про виплату можна подати у будь-якому фонді... Читати відгук Зробіть щось з електронним порталом (кабінетами) бо нереально працювати, нема звязку. Навіщо робити повідомлення про виплату коштів на сайті, коли його не можна 2 день подати? на запит постійно висне сайт і каже проводяться роботи або ще щось. На телефон не дозвонились, звонили пів дня, результату нуль. В відділеннях бардак, пишете, що повідомлення про виплату можна подати у будь-якому фонді Києва-по факту в жождному не приймають, кажуть ідьте в центальне, а в центральному кажуть ідьте в ваш районний пф. Працівники хами, ведуть себе як боги. БАРДАК по всім відділенням.
Після невдалих відвідин ПФ складається враження що в даній організації існує змова про ненадання пенсіонерам вичерпної інформації про алгоритм призначення пенсії. При цьому затягується термін перевірки документів і інформування людей які звернулися за призначенням пенсії. Як результат цієї діяльності не видача пенсії за період оформлення документів, тобто,, не вклались в тримісячний термін,, . І це демократична держава? Ганьба!! Після невдалих відвідин ПФ складається враження що в даній організації існує змова про ненадання пенсіонерам вичерпної інформації про алгоритм призначення пенсії. При цьому затягується термін перевірки документів і інформування людей які звернулися за призначенням пенсії. Як результат цієї діяльності не видача пенсії за період оформлення документів, тобто,, не вклались в тримісячний термін,, . І це демократична держава? Ганьба!!
Замість Дзядевич керує її заступниця. яка ще більш зухвало нехтує законами України. Мабуть вважає себе безсмертною..... Замість Дзядевич керує її заступниця. яка ще більш зухвало нехтує законами України. Мабуть вважає себе безсмертною.....
Дзядевич по тихому звільнили та порушили ряд кримінальних справ. Проводят обшуки. Зараз ПФ Києва Керує Олена Бойко... але вона наступна. Дзядевич по тихому звільнили та порушили ряд кримінальних справ. Проводят обшуки. Зараз ПФ Києва Керує Олена Бойко... але вона наступна.
Это государство не заслуживает того, что бы платили налоги люди. Я в шоке от работы гос органов. Информацию дают по документам не верную, я несколько раз приходила только что б получить информацию. Сдала все декларации, сказали звонить в пенсонный фонд и узнавать приняли мои декларации или нет. Ни один номер не отвечает. На руки не дали никаких документов о... Читати відгук Это государство не заслуживает того, что бы платили налоги люди. Я в шоке от работы гос органов. Информацию дают по документам не верную, я несколько раз приходила только что б получить информацию. Сдала все декларации, сказали звонить в пенсонный фонд и узнавать приняли мои декларации или нет. Ни один номер не отвечает. На руки не дали никаких документов о том, что у меня приняли декларации. Приходится за все самой добиваться, пишу заявление о том, что б предоставили справку, что я ничего не должна государству, что нет долгов. И это только часть тех минусов, которые есть.. если вы не платите налоги, никто вас не информирует о том, что вы что-то должны.... я приостанавливала свою деятельность. Но она почему-то не была приостановлена. десять лет прошло. Нужно везде брать письменно подтверждение , и никто его сам не даст пока вы не потребуете... выплатила долг за ту деятельность, которую не вела.
Перерозкрадання пенсійних внесків …Пенсійні чиновниці з недоброчесними суддівськими гнидами крадуть кошти з пенсійного фонду, більше всього обкрадають пенсії працівників льотного складу цивільної авіації (відступили від правових позицій - справа №380/12268/20: судді Шарапа В.М., Єзеров А.А., Чиркін С.М., Берназюк Я.О. (ця підла брехлива суддівська гидота збрехала в ухвалах та прийняла касаційну скаргу пенсійних злодіїв після спливу... Читати відгук Перерозкрадання пенсійних внесків …Пенсійні чиновниці з недоброчесними суддівськими гнидами крадуть кошти з пенсійного фонду, більше всього обкрадають пенсії працівників льотного складу цивільної авіації (відступили від правових позицій - справа №380/12268/20: судді Шарапа В.М., Єзеров А.А., Чиркін С.М., Берназюк Я.О. (ця підла брехлива суддівська гидота збрехала в ухвалах та прийняла касаційну скаргу пенсійних злодіїв після спливу терміну на оскарження на 1,5 місяця без доказів поважності причин пропуску процесуального строку, без доказів, чи апеляційний суд їм відмовив в отриманні судового рішення – на електронну пошту вони судове рішення отримали вчасно), справа № 580/234/19: судді: Стрелець Т.Г., Берназюк Я.О., Стародуб О.П., Чиркін С.М., Коваленко Н.В., Кравчук В.М., Бучик А.Ю., Єзеров А.А., Желєзний І.В., Рибачук А.І., Стеценко С.Г., Тацій Л.В., справа № 280/5154/19: судді: Єзеров А.А., Кравчук В.М., Мороз Л.Л.) ... створено угрупування брехунів, фальсифікаторів та відписчиків по розкраданнях пенсійних внесків - на зарплатки суддям 200-400 тис. грн., 50% - на пенсію, яку вони собі перейменували на "щомісячне довічне грошове утримання ", щоб закон про обмеження пенсій до 10-ти мінімальних не діяв (а воїнам на передовій обмежують виплати) ... - зарплатки чиновниць пенсійниць з пенс. фонду: 100-211 тис. грн., всяких премійок собі навигадували більше 1000% від окладів пенсійних злодійок - 10-14 тис. грн. ... судді конст. суду з верховним вибірково приймають рішення про відміну обмежень у виплатах розміру пенсій для себе та вибірковим категоріям … нагаласувала бидлота ЗЕневігласів по-приколу, от і маємо ... і не подавляться ж ... пенсійний фонд наповнюють злидні, а пасуться там покидьки біля корита ...https://ibb.co/C7wvqhchttps://ibb.co/zQtZ8Cchttps://ibb.co/BN3WhW9https://ibb.co/CBbZsgKhttps://ibb.co/74qChYvhttps://ibb.co/Sfcx4CRhttps://ibb.co/3SZ32H1Майже 95 тисяч на місяць: ПФУ приголомшив даними про пенсії депутатів, прокурорів та суддівhttps://hvylya.net/uk/news/269362-pochti-95-tysyach-v-mesyac-pfu-osharashil-dannymi-o-pensiyah-deputatov-prokurorov-i-sudeyhttps://ibb.co/2YzCx1rhttps://ibb.co/344z5TQПенсійний фонд регулярно робить помилки при нарахуванні та перерахунках пенсій, причому не на користь пенсіонерівhttps://zn.ua/ukr/WORLD/pensijnij-fond-rehuljarno-robit-pomilki-pri-narakhuvanni-ta-pererakhunkakh-pensij-prichomu-ne-na-korist-pensioneriv-jurist.html--Ця аморальна нечесна, недоброчесна суддівська гидота демонструє, що її судові рішення стають головним корупційним інструментом - українське вибіркове правосуддя перетворюється на закрите акціонерне товариство по договорняках ...суддівські жлоби верховного суду подали в суд та конституційний суд і подільники їм перейменували слово "пенсія" на " щомісячне довічне грошове утримання" ... тепер які не наповнюють пенсійний фонд, з нього отримують найжирніший кусок ... на них не діють обмеження пенсій щодо 10-ти мін. пенсій ...Продажні подільники конституційного суду займаються лише тим, що за рахунок обкрадання пенсій працівників льотного складу ЦА вибірково знімають обмеження згідно закону №3668-VI, який набрав чинності 01.10.2011 потрібним чиновникам, суддям, пґокурворам, воякам, які розкрадали армію (тим, що воюють - урізають зарплати) ... https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v003p710-13#Texthttps://ibb.co/2YzCx1rhttps://ibb.co/GtktS1whttps://ibb.co/344z5TQСуддівським брехунам і злодіям пора б зменшити зарплатку (до 10-ти мін. зарплат) і пенсії (до 10-ти мін. пенсій) - "щомісячне довічне грошове утримання" - бо крадуть і далі ... штучно з брехливої гидоти створили еліту ... за рахунок обкрадання злиднів пенсіонерів інших категорій ...--Ліквідувати банду брехливих, жадних, продажних суддівських покидьків ... https://petition.president.gov.ua/petition/193960?fbclid=IwAR1Zx0K_wbMjgdJ0_QX1ttIOI9Z3Q7AfBrFxqg29KjyMsqJHYtO0ygQMVx8
Да, да, есть повод! Зимой оформляя инвалидность 3 группы был в отчаянии от необходимости постоянно отпрашиваться с работы, очередей в отделении ПФ Днепровского района (ул. Азербайджанская, 8 Б), отключений света. Меня буквально спас професіоналізм, неформальный подход и стремление помочь человеку Светланы Михайловны (фамилии не знаю). Струдница сама подозвала меня к своему 7 окошку, когда остальные "футболили". Огромное ей спасибо!! Да, да, есть повод! Зимой оформляя инвалидность 3 группы был в отчаянии от необходимости постоянно отпрашиваться с работы, очередей в отделении ПФ Днепровского района (ул. Азербайджанская, 8 Б), отключений света. Меня буквально спас професіоналізм, неформальный подход и стремление помочь человеку Светланы Михайловны (фамилии не знаю). Струдница сама подозвала меня к своему 7 окошку, когда остальные "футболили". Огромное ей спасибо!!
Переваги:
Есть еще сотрудники, искренне желающие помочь человеку
В интернете нашёл куча телефонов пенс. фонда и в течении часа у всех нет связи. Зачем вообще нужен этот фонд?? В интернете нашёл куча телефонов пенс. фонда и в течении часа у всех нет связи. Зачем вообще нужен этот фонд??
10.04.2023 обратился в ПФУ смт. Слобожанський, Днепропетровская обл., по вопросу назначения пенсии, на сайте получил электронный талончик без проблем, в назначенное время пришел ни минуты не ждал, принимала документы главный специалист, Легка Валентина Григорьевна, все прошло спокойно, корректно, профессионально, на все мои вопросы я получил ответ. Большое спасибо, вышел из учреждения очень доволен 10.04.2023 обратился в ПФУ смт. Слобожанський, Днепропетровская обл., по вопросу назначения пенсии, на сайте получил электронный талончик без проблем, в назначенное время пришел ни минуты не ждал, принимала документы главный специалист, Легка Валентина Григорьевна, все прошло спокойно, корректно, профессионально, на все мои вопросы я получил ответ. Большое спасибо, вышел из учреждения очень доволен
Подали заявку на виплату декретних через електронний кабінет - гроші перерахували на наступний день)Неочікувано і приємно)До цього писали листа від підприємства на загальну почту ПФУ - змістовно відповіли протягом неділі.В цілому - позитивні враження. Подали заявку на виплату декретних через електронний кабінет - гроші перерахували на наступний день)Неочікувано і приємно)До цього писали листа від підприємства на загальну почту ПФУ - змістовно відповіли протягом неділі.В цілому - позитивні враження.
Сегодня 18.03.23 в 10:30 позвонила в контактный центр по телефону 0800503753 по вопросу повышения пенсии.На свой вопрос я не получила должный ответ.Оператор оскорбительно вела себя, можно сказать по-хамски,на полу слове бросила трубку и повторно уже я не смогла дозвониться.С этим оператором я уже сталкивалась, она каждый раз провоцирует на скандал, чувствует себя "царём"на своем рабочем месте. Сегодня 18.03.23 в 10:30 позвонила в контактный центр по телефону 0800503753 по вопросу повышения пенсии.На свой вопрос я не получила должный ответ.Оператор оскорбительно вела себя, можно сказать по-хамски,на полу слове бросила трубку и повторно уже я не смогла дозвониться.С этим оператором я уже сталкивалась, она каждый раз провоцирует на скандал, чувствует себя "царём"на своем рабочем месте.
Спасибо за добавку к моей мизерной пенсии. Военнопленных содержат в месяц на 3200, а Я гражданин Украины живу на 2500. Пенсионеры у нас как скот Спасибо за добавку к моей мизерной пенсии. Военнопленных содержат в месяц на 3200, а Я гражданин Украины живу на 2500. Пенсионеры у нас как скот
Вчора намагалась додзвонитися, але весь день короткі гудки, мабуть плідно працювали. Сьогодні на моє питання щодо невиплати субсидії їх відповідь "нічого не знаємо, звертайтеся до районного відділу ", на мої питання, чого вони там сидять "сказали виговорюйте своєму чоловіку". Храми. Вчора намагалась додзвонитися, але весь день короткі гудки, мабуть плідно працювали. Сьогодні на моє питання щодо невиплати субсидії їх відповідь "нічого не знаємо, звертайтеся до районного відділу ", на мої питання, чого вони там сидять "сказали виговорюйте своєму чоловіку". Храми.
З самого ранку телефоную на гарячу лінію пенсійного фонду( з 8.00години до 12.00). Так і не дозвонилась. набираю 0800503753 , і він постійно зайнятий. Але ж, треба додуматись, як не працювати!- це зробити оди номер гарячої лінії на пенсійний фонд. І тоді спокійно можна класти трубку і робити вигляд, що постійно зайнято...Одним словом, платіть все своє робітниче життя, а коли... Читати відгук З самого ранку телефоную на гарячу лінію пенсійного фонду( з 8.00години до 12.00). Так і не дозвонилась. набираю 0800503753 , і він постійно зайнятий. Але ж, треба додуматись, як не працювати!- це зробити оди номер гарячої лінії на пенсійний фонд. І тоді спокійно можна класти трубку і робити вигляд, що постійно зайнято...Одним словом, платіть все своє робітниче життя, а коли прийде час НАМ платити - ми вимкнемо усі лінії..типу працює..
Випадково дізналася, що треба переоформлювати цю пільгу, в січні 2023 року, поїхала на Вернігори у Черкасахпереоформлювати, спочатку співробітниця хвилин 15 намагалася мене відбортувати, коли зрозуміла що я не піду, взялася оформлювати мою заяву. Я просиділа біля неї 2 години, пільгу досі не нарахували, і відповіді немає. Дозвонитися не реально, тричи ця жінка вигадувала різні проблеми, від немає копії паспорту, до... Читати відгук Випадково дізналася, що треба переоформлювати цю пільгу, в січні 2023 року, поїхала на Вернігори у Черкасахпереоформлювати, спочатку співробітниця хвилин 15 намагалася мене відбортувати, коли зрозуміла що я не піду, взялася оформлювати мою заяву. Я просиділа біля неї 2 години, пільгу досі не нарахували, і відповіді немає. Дозвонитися не реально, тричи ця жінка вигадувала різні проблеми, від немає копії паспорту, до треба міняти посвідчення. Схоже що це черговий експеремент над українцями, невдалий...
Переваги:
Жодного
Недоліки:
зомбі а не співробітники, і якщо іх справді замінять на компьютерну програму, бюджетні кошти на іх утримання можна зекономити, але довести, або судитися з програмою люди не зможуть.
Я буду жаловать на писийный фонд. За не выплату дородовых.жду уже месяц. Начала питатся в сухомятку. Я мать одиночка мне некому помоч. За квартиру платить нечем. Я буду жаловать на писийный фонд. За не выплату дородовых.жду уже месяц. Начала питатся в сухомятку. Я мать одиночка мне некому помоч. За квартиру платить нечем.
Персонал просто хамы.Вообще не знают личных границ,общаются очень борзо.Стоял на улице на холоде час и ждал пока запустят.Внутри простоял два часа и ждал своей очереди,из-за того,что персонал очень долго обедал.И стоит неадекватный охранник,который грубит и никого не впускает.Такое ощущение,что приходишь не в пенсионный фонд,а на зону. Персонал просто хамы.Вообще не знают личных границ,общаются очень борзо.Стоял на улице на холоде час и ждал пока запустят.Внутри простоял два часа и ждал своей очереди,из-за того,что персонал очень долго обедал.И стоит неадекватный охранник,который грубит и никого не впускает.Такое ощущение,что приходишь не в пенсионный фонд,а на зону.