Хороше мастило, відмінно себе показало на дизельному гольфі 7. Вже 10 000км на ньому накатав і взяв таке саме на заміну. Бо реально помітив різницю в кращу сторону по регенераціям як перейшов на цей Шелл. Так що для дизеля однозначно можу рекомендувати. Хороше мастило, відмінно себе показало на дизельному гольфі 7. Вже 10 000км на ньому накатав і взяв таке саме на заміну. Бо реально помітив різницю в кращу сторону по регенераціям як перейшов на цей Шелл. Так що для дизеля однозначно можу рекомендувати.
Вартує кожної копійки. Машина працює вогонь, на холодну пропав легкий стукіт гідрокомпенсаторів який був раніше десь перші 10-15 секунд. Не знаю суб'єтивно, але мені здається ця олива довше залишається на поверхнях і швидше якось прогрівається до робочої температури. І якщо раніше, наприклад в спеку я міг бачити температуру і під 120 градусів мастила на БК, то зараз максимум 105. Вартує кожної копійки. Машина працює вогонь, на холодну пропав легкий стукіт гідрокомпенсаторів який був раніше десь перші 10-15 секунд. Не знаю суб'єтивно, але мені здається ця олива довше залишається на поверхнях і швидше якось прогрівається до робочої температури. І якщо раніше, наприклад в спеку я міг бачити температуру і під 120 градусів мастила на БК, то зараз максимум 105.
Взяв в октаху А7 2.0 тді цю оливу, та ти шо красота. Подобається більше ніж та що лив раніше.. це при тому що вона коштувала дорожче на 500 грн ніж Шелл Мульті. А це в Шкода клубі побачив що хвалять її, тому вирішив спробувати і такі да, олива хороша. Температури впали під навантаженням. Взяв в октаху А7 2.0 тді цю оливу, та ти шо красота. Подобається більше ніж та що лив раніше.. це при тому що вона коштувала дорожче на 500 грн ніж Шелл Мульті. А це в Шкода клубі побачив що хвалять її, тому вирішив спробувати і такі да, олива хороша. Температури впали під навантаженням.
Підійшла до мого дизеля з сажовим фільтром. Не забиває DPF. Помітив що збільшився інтервал між регенераціями сажового, то ж олива реально працює. Подивлюсь що на заміні мастила буде, але після 3000км пробігу тільки хороше враження про це мастило. Підійшла до мого дизеля з сажовим фільтром. Не забиває DPF. Помітив що збільшився інтервал між регенераціями сажового, то ж олива реально працює. Подивлюсь що на заміні мастила буде, але після 3000км пробігу тільки хороше враження про це мастило.
Хороша олива, знайомий хвалив Шелл, то ж вирішив також спробувати. По допускам саме цей Шелл порекомендував конфігуратор. Звісно я все одно перевірив на каністрі наявність необхідних допусків під свій авто. Поки поставлю 4 зірки, оскільки поїздив я на ньому трошки більше місяця, а це трохи більше 1000км.. Але помітив якщо на минулому мастилі коли давав в тапок, то температура мастила... Читати відгук Хороша олива, знайомий хвалив Шелл, то ж вирішив також спробувати. По допускам саме цей Шелл порекомендував конфігуратор. Звісно я все одно перевірив на каністрі наявність необхідних допусків під свій авто. Поки поставлю 4 зірки, оскільки поїздив я на ньому трошки більше місяця, а це трохи більше 1000км.. Але помітив якщо на минулому мастилі коли давав в тапок, то температура мастила в двигуні росла до 120 градусів.. То на цьому поки більше 105 градусів не бачив.
Ну що перші 3000 км пройдено, політ нормальний, перейшов на цю оливу з hx8 ect 5w30. Вирішив спробувати, на практиці що воно таке олива на GTL, бо бачив хто їх хвалив. Двигун 2.0 tsi gen2, масложору нема. Пробіг 70/30 місто/шоссе, далі буде. Ну що перші 3000 км пройдено, політ нормальний, перейшов на цю оливу з hx8 ect 5w30. Вирішив спробувати, на практиці що воно таке олива на GTL, бо бачив хто їх хвалив. Двигун 2.0 tsi gen2, масложору нема. Пробіг 70/30 місто/шоссе, далі буде.
Перейшов на Шелл ECT Multi 5W-30 після іншого масла – різниця помітна. Мотор працює м'якше і головне наче нарешті рівень стоїть на одному місці.. А то попереднє після 5000км почало під'їдати потроху. На цьому мастилі таких проблем немає, то ж я задоволений. Перейшов на Шелл ECT Multi 5W-30 після іншого масла – різниця помітна. Мотор працює м'якше і головне наче нарешті рівень стоїть на одному місці.. А то попереднє після 5000км почало під'їдати потроху. На цьому мастилі таких проблем немає, то ж я задоволений.
Переваги:
Якість
Шелл
Є захист від підробок
Недоліки:
Поки нема, сподіваюсь більше не треба буде завжди моніторити рівень мастила
Купив по рекомендації цю моторну оливу в Мерса Е-клас 2015 року. Цікаво, але після звичайного мастила МБ, на цьому Шелл, шепче краще.. Подивимось як він себе покаже на дистанції, але перші враження чудові. Купував в офіційному магазині Шелл, бо начитався про страшилки про підробну моторну оливу і т.д. Код на каністрі потів відсканив, перевірку на сайті Шелл пройшов. Проїхав трохи... Читати відгук Купив по рекомендації цю моторну оливу в Мерса Е-клас 2015 року. Цікаво, але після звичайного мастила МБ, на цьому Шелл, шепче краще.. Подивимось як він себе покаже на дистанції, але перші враження чудові. Купував в офіційному магазині Шелл, бо начитався про страшилки про підробну моторну оливу і т.д. Код на каністрі потів відсканив, перевірку на сайті Шелл пройшов. Проїхав трохи більше 1000км все чьотко, може напишу же один відгук після заміни, в 10 000км, але поки все файно.