Группа компаний Terrasoft відгуки

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
2.3
4 відгука / 1 452 перегляда
5
4
3
2
1
Написати відгук

Категорично не рекомендую!

Андрій
9 вересня, 2024 год
Добрий день!Хочу застережити підприємців, хто розглядає СРМ Creatio для впроваждення у свій бізнес. Категорично не рекомендую! Дуже дорогі ліцензії + від вас будуть потребувати викупити мінімальний пакет (до війни особисто я сплатив на рік 4600$). Потім, за всі налаштування інтегратори з вас три шкуру здеруть (особисто я сплатив десь біля 10000$). Контролю за ціноутворенням інтеграторів з боку Creatio... Читати відгук Добрий день!Хочу застережити підприємців, хто розглядає СРМ Creatio для впроваждення у свій бізнес. Категорично не рекомендую! Дуже дорогі ліцензії + від вас будуть потребувати викупити мінімальний пакет (до війни особисто я сплатив на рік 4600$). Потім, за всі налаштування інтегратори з вас три шкуру здеруть (особисто я сплатив десь біля 10000$). Контролю за ціноутворенням інтеграторів з боку Creatio нема ніякого, навіть елементарні доробки будуть коштувати тисячі $. Проте, головна фішка цієї компанії - повне ігнорування потреб клієнтів! Розповім детальніше...Вже під час війни в мене відбулася розмова з персональним менеджером, в рамках якої я сказав, що бізнес просів (дуже залежимо від іноземців) та що я не можу сплачувати надалі за ліцензії. Менеджер мені гарантував, що перед тим, як мені вимкнуть доступ, за тиждень попередять, щоб у мене був час виписати необхідні дані та що мені надішлють бекап на пошту. Про цю розмову забули, користувався СРМ ще деякий час.17.08.2024 без попередження доступ заблокували. Ок, зателефонував менеджеру, який мені гарантував, що попередять, проте той сказав, що вже в компанії не працює. Надіслав листа з двох поштових адрес, проте на жоден лист відповіді не отримав. Передзвонив на службу підтримки, мені пообіцяли що новий менеджер зі мною зв'яжеться та все вирішить, проте зв'язок відбувся тільки після 3-х днів нагадування. Далі, коли менеджер дізналася, що я не маю змоги сплачувати ліцензії, а прошу надати тимчасовий доступ (щоб вручну виписати необідні дані) або зробити вигрузку бази в ексель, їй стало нецікаво (бо це ж вже не про гроші, а про якісь дії, за які менеджер не отримає винагороду, хоча компанія зобов'язана надати дані згідно договору). Наступного дня менеджер не брала слухавку та одного разу взагалі скинула дзвінок. Після десь 5 чи 6 дзвінків на службу підтримки мені таки пообіцяли, що нададуть доступ на день. Я міняю плани, чекаю біля ноута та нічого не відбувається. Менеджер кожного разу пише про "5 хвилин" або "чперез 2 години розберуся" з нульовим ефектом. Потім, обіцяє, що доступ буде наступного дня, та результат такий самий. Пишу чергові листи на службу підтримки - нуль відповіді. По факту - пішов 4-й тиждень з моменту блокування, а мені до сих пір не надали чуткої відповіді та не надіслали обіцяний бекап. Для себе на 1000% вирішив навіть не розглядати повернення до цієї СРМ після війни, та й вам шановні, дуже не рекомендую. На ринку є набагато гнучкіші та більш доступні у фінансовому плані СРМ. А якщо зважити на відношення до клиєнта, то таким конторам на ринку нашої країни точно не місце!

Creatio CRM - Terrasoft

Сергій
6 березня, 2024 год
Сама по собі система - не погана.Підтримка на рівні opensource проектів, спілкування схоже на комунікацію на форумі по певному продукту де повно припущень і рекомендацій. Короче кажучи накидалово на гроші які платяться за підтримку.Частина функціоналу на боці розробників і що там відбувається невідомо, маєш проблему - здогадайся в чому прикол.Компанія типу "Українська" проте про гривню - не... Читати відгук Сама по собі система - не погана.Підтримка на рівні opensource проектів, спілкування схоже на комунікацію на форумі по певному продукту де повно припущень і рекомендацій. Короче кажучи накидалово на гроші які платяться за підтримку.Частина функціоналу на боці розробників і що там відбувається невідомо, маєш проблему - здогадайся в чому прикол.Компанія типу "Українська" проте про гривню - не чули.Що стосується паперів, швидко буде лише КП і рахунки, навіть ПВД порахувати не вдасться з другого разу.Кошмарні партнери на маркетплейсі яких не заставляють контролювати якість продуктів. Частина платних модулів - бета версії.
Переваги:
  1. Коли добре розберешся САМ то з цим можна працювати, платформа досить гнучка.
Недоліки:
  1. Поки не розберешся САМ то ніхто не допоможе.

CRM-система - Creatio

Олена
21 квітня, 2023 год
Маю досвід роботи з їх нахваленою срм-системою.Сказати, що вона працює жахливо - це не сказати нічого.К-ка місяців разом з іншими співробітниками нашої компанії, яка має нещастя за срм-систему, використовувати їх продукт, боремося з ними, щоб налагодити стабільну роботу.Отримуємо відмовки, що "розбираються", "вже найшли причини проблеми, але термінів її вирішення не має" (як для мене це не рівень... Читати відгук Маю досвід роботи з їх нахваленою срм-системою.Сказати, що вона працює жахливо - це не сказати нічого.К-ка місяців разом з іншими співробітниками нашої компанії, яка має нещастя за срм-систему, використовувати їх продукт, боремося з ними, щоб налагодити стабільну роботу.Отримуємо відмовки, що "розбираються", "вже найшли причини проблеми, але термінів її вирішення не має" (як для мене це не рівень вирішення питань професіоналами такого рівня, якими вони себе позиціонують), просто немає слів щодо такого ставлення компанії Терасофт, до своїх клієнтів, які між іншим, не безкоштовно користуються "хваленим" Creatio.Для розуміння масштабів, дана система вповільнює опрацювання задач, котрі поставлені перед працівниками в к-ка разів, через постійні баги в роботі, такі як: довге завантаження сторінок розділів, по 5-10 хвилин; не збереження інформації коректної, яка має в базах зберігатись; синхрон інформації, який то працює, то ні, що дає додаткове навантаження на працівників, які мають постійно звіряти дані; і ще маса всього.Шкода, що компанія, яка могла б завойовувати ринок, якісним продуктом ігнорує зауваження і не може налаштувати стабільну роботу власних систем.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Скоріш за все отримаєте, тільки головну біль, оскільки компанія, чи переоцінила свої можливості і не має ресурсу, щоб налаштувати стабільну роботу продукту, від якої залежить робота клієнтів, які нею користуються, або ж просто ігнорує пріоритетність вирішення проблем, їх крупних бізнес-клієнтів.
  2. Не рекомендую, краще пошукайте, більш гідну, професійну компанію для співпраці.
Відповідь представника Группа компаний Terrasoft 15 червня, 2023 год
Доброго дня, Олено. Нам дуже шкода, що у вас був негативний досвід користування Creatio. Не могли б ви, будь ласка, написати нам на email вашого customer support manager чи загальну адресу: info@creatio.com, щоб ми змогли вам допомогти? Дякую!

Управление бизнесом

Татьяна
18 грудня, 2018 год
Платформа bpm’online для CRM-решений была признана одной из лучших в мире, а это говорит о многом. Организовывая свой бизнес, невозможно не учитывать тот факт, что максимально правильное привлечение, обслуживание и повторное привлечение клиента служит надежной опорой бизнеса. Не нужно изобретать второй раз колесо, а можно использовать для осуществления успешной деятельности компании готовые решения. На сайте компании нашел бесплатную версию CRM-системы,... Читати відгук Платформа bpm’online для CRM-решений была признана одной из лучших в мире, а это говорит о многом. Организовывая свой бизнес, невозможно не учитывать тот факт, что максимально правильное привлечение, обслуживание и повторное привлечение клиента служит надежной опорой бизнеса. Не нужно изобретать второй раз колесо, а можно использовать для осуществления успешной деятельности компании готовые решения. На сайте компании нашел бесплатную версию CRM-системы, которую возможно протестировать в течении двух недель абсолютно бесплатно, так что, кто не успел еще опробовать ее на своем бизнесе - рекомендую.
Читати всі відгуки