Купувала квитки без пересадки до Ужгорода, але в день відʼїзду по телефону мені сказали, що буде пересадка. Тобто я сідаю у двоповерховий автобус зі зручними кріслами, а у 4:30 нас висаджують і ми чекаємо з багажем на вулиці десь біля години мерседес спринтері майже 6 годин трясемося на тісних сідушках з вбитими амортизаторами. Зворотньому напрямку було так само, благо хоч... Читати відгук Купувала квитки без пересадки до Ужгорода, але в день відʼїзду по телефону мені сказали, що буде пересадка. Тобто я сідаю у двоповерховий автобус зі зручними кріслами, а у 4:30 нас висаджують і ми чекаємо з багажем на вулиці десь біля години мерседес спринтері майже 6 годин трясемося на тісних сідушках з вбитими амортизаторами. Зворотньому напрямку було так само, благо хоч не викинули вночі під дощ. Всі пасажири купували прямі рейси. Це дуже обурює. Перевізник не вказує місця і це є дзвіночок. Разджу це мати на увазі. Водії дуже непривітливі, прошу багаж не кидати- бере навмисно шарпає( в мене хрусткі вироби). Я дуже не задоволена.
Переваги:
Не викинули під дощ, і на зворотньому напрямку був нормальний спринтер
Компанія не несе жадної відповідальності. Якщо є проблеми з рейсом - просто дають контакти перевізника і собі вирішуй там! Впливу на перевізника не мають. Однозначно не рекомендую.... Компанія не несе жадної відповідальності. Якщо є проблеми з рейсом - просто дають контакти перевізника і собі вирішуй там! Впливу на перевізника не мають. Однозначно не рекомендую....
купували квитки без пересадки з Кишеніва (аеропорт) до Дніпра, автобус мав бути зі зручностями, туалет, зарядка, вай-фай. Окремо доплатили за місце біля вікна. По факту: зустріли біля аеропорту стареньким автобусом, поблизу Одеси пересадили в "вбитий", технічно не справний спрінтер, де сидіння розраховані на зріст до 1,50, не розкладаються ніяк, коліна впираються в наступні крісла, спідометр не працює- водій орієнтувався... Читати відгук купували квитки без пересадки з Кишеніва (аеропорт) до Дніпра, автобус мав бути зі зручностями, туалет, зарядка, вай-фай. Окремо доплатили за місце біля вікна. По факту: зустріли біля аеропорту стареньким автобусом, поблизу Одеси пересадили в "вбитий", технічно не справний спрінтер, де сидіння розраховані на зріст до 1,50, не розкладаються ніяк, коліна впираються в наступні крісла, спідометр не працює- водій орієнтувався по швидкості мелькання дерев, пасків безпеки не було від слова "взагалі" навіть у водія і передніх сидінь. В руках водія телефон, він не тільки розмовляв під час руху,але ще й писав повідомлення. На скаргу менеджерові по телефону не відреагували, зате телефонували водію і питали чи не піднімають пасажири "скандал". Подали офіціний запит на повернення коштів за послугу, яку не надали (доплату за місце біля вікна). Нам відповіли що ми все отримали, як заявлено у квитку, доїхали ми чудово та зручно, і взагалі нас поїхало меньше ніж куплено квитків.
їхала з Одеси до Києва через бла бла Кар, у квитку була вказана просто адреса, зателефонувала на гарячу лінію, взяла номер водія, він трубку не взяв і просто без мене поїхав. гроші не повернули, на бла бла каре відгук залишити не можливо, дзвонила на гарячу лінію перевізника сказали повернення оформили але це марно, сервіс 0/0 їхала з Одеси до Києва через бла бла Кар, у квитку була вказана просто адреса, зателефонувала на гарячу лінію, взяла номер водія, він трубку не взяв і просто без мене поїхав. гроші не повернули, на бла бла каре відгук залишити не можливо, дзвонила на гарячу лінію перевізника сказали повернення оформили але це марно, сервіс 0/0
замовляли білети з аеропорту Кішиньов до Одеси. У день вильоту нам перенесли рейс і час прильоту змінився.Зробили повернення білетів, з поверненням коштів. Але нам відмовили в поверненні, так я зміна часу прибуття рейсу , на 3 години пізніше, це не вагома причина. Час прибуття змінився на 3години +. замовляли білети з аеропорту Кішиньов до Одеси. У день вильоту нам перенесли рейс і час прильоту змінився.Зробили повернення білетів, з поверненням коштів. Але нам відмовили в поверненні, так я зміна часу прибуття рейсу , на 3 години пізніше, це не вагома причина. Час прибуття змінився на 3години +.
Переваги:
Не помітила.
Недоліки:
Автобуси постійно затримуються на 30 хвилин і більше.
Зворотнього звʼязку немає!!!
Затримка рейсу (офіційна інформація), не вагома причина повернення коштів.
Постійно запізнюється! Неможливо звʼязатися з водіями! В разі запізнення більше ніж на годину не вертаються кошти! Постійно запізнюється! Неможливо звʼязатися з водіями! В разі запізнення більше ніж на годину не вертаються кошти!
Мій син їхав з Ковеля у Київ,то бус запізнився на 1,5 години і пропав квиток на поїзд!!!Мало того що бус із гімна і палок,так ще запізнився.Ганьба!!! Мій син їхав з Ковеля у Київ,то бус запізнився на 1,5 години і пропав квиток на поїзд!!!Мало того що бус із гімна і палок,так ще запізнився.Ганьба!!!
Жахливий сервіс!Заздалегідь скасувала поїздку, кошти ніхто не повернув. Більше того, мені надійшов лист з відмовою і, що саме цікаве, причина відмови не вказана. А так можна було??? Це взагалі що??? Жахливий сервіс!Заздалегідь скасувала поїздку, кошти ніхто не повернув. Більше того, мені надійшов лист з відмовою і, що саме цікаве, причина відмови не вказана. А так можна було??? Це взагалі що???
Жахливий перевізник .Водій просто забув заїхати в указане місце.Залишились з дитиною вночі на вулиці,в підтримці нахамили,нічим не допомогли . Жахливий перевізник .Водій просто забув заїхати в указане місце.Залишились з дитиною вночі на вулиці,в підтримці нахамили,нічим не допомогли .
Повернення за день до поїздки 50% ніхто не може допомогти. Хамовита підтримка Покращення буде якщо змінять політику білетів, який можна буде за 24 повернути грощі. Також перестануть хамити в телефоних розмовах Повернення за день до поїздки 50% ніхто не може допомогти. Хамовита підтримка Покращення буде якщо змінять політику білетів, який можна буде за 24 повернути грощі. Також перестануть хамити в телефоних розмовах
Гіршого перевізника я не бачила. Залишилось пару годин до відправлення вони тільки тоді повідомили що рейс зкасовують. Хамське поводження водіїв це окрема тема. Просила сісти спереду бо дуже було погано,тим більше були вільні місця ,водій сказав що то для своїх і він хоче поговорити з сім'єю я буду заважати. Я не розумію він на роботі чи ні. Я до нього... Читати відгук Гіршого перевізника я не бачила. Залишилось пару годин до відправлення вони тільки тоді повідомили що рейс зкасовують. Хамське поводження водіїв це окрема тема. Просила сісти спереду бо дуже було погано,тим більше були вільні місця ,водій сказав що то для своїх і він хоче поговорити з сім'єю я буду заважати. Я не розумію він на роботі чи ні. Я до нього додому не прийшла. Плюсів не має одні мінуси. Обходьте цього перевізника стороною.
Просто жесть не сервис,а полное дно,ребята гнилая компания,один розвод,таких нужно гнать с рынка услуг Просто жесть не сервис,а полное дно,ребята гнилая компания,один розвод,таких нужно гнать с рынка услуг
Компанія - ДНО! Категорично НЕ РАДЖУ з ними їздити. Сама компанія Бусфор не є перевізником. Вони наймають сторонніх перевізників і потім переводять всі стрілки на них. Добитись чогось від уявної служби підтримки - неможливо! Служба підтримки існує тільки для галочки. По всіх питаннях - дзвоніть перевізнику. А перевізнику ви до *опи. Йому аби гроші від вас отримати, а далі... Читати відгук Компанія - ДНО! Категорично НЕ РАДЖУ з ними їздити. Сама компанія Бусфор не є перевізником. Вони наймають сторонніх перевізників і потім переводять всі стрілки на них. Добитись чогось від уявної служби підтримки - неможливо! Служба підтримки існує тільки для галочки. По всіх питаннях - дзвоніть перевізнику. А перевізнику ви до *опи. Йому аби гроші від вас отримати, а далі ви йому не потрібні. І ніякий Бусфор, чи Блаблакар за це не відповідає.Купив міжнародний квиток з пересадками на суму 6500 грн. На кордоні мене висадили. (Документи були в нормі, просто їм так захотілось, я їм не сподобався). Я звернувся в службу підтримки з проханням повернути гроші за квиток, хочаб частково за пересадку. Або видати мені офіційний документ з відмовою повернути гроші - це є законною підставою для звернення в суд. Оскільки пересадку я не робив, і по Європі не їхав. Служба підтримки тупо відмовила в компенсації - посилаючись на відмову перевізника. Жодних документів не надали. Жодних пояснень. Просто - перевізник відмовив у поверненні коштів, тому ми нажаль нічим не можемо вам допомогти. Таким чином втратив 6500 грн. Планую звертатися до суду з приводу компенсації. Хоча питання можна було вирішити мирно, зробивши часткову компенсацію, це вийшло б їм значно дешевше. Але компанія Бусфор (це є Блаблакар) зайняла принципову огидну позицію - "нам дуже шкода, але ми нічим вам не можемо допомогти." Жахливе і безвідповідальне ставлення до пасажирів. Фірма не несе ніякої відповідальності за роботу своїх перевізників. Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !! Хочете мати проблеми з перевізником - звертайтесь в Бусфор. Їм на пасажирів плювати. Огидна фірма. Більше сам не буду з ними їздити, і вам не раджу. Благо що конкурентів вистачає. Шкодую що не прочитав про них відгуки до покупки квитка.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Вся поїздка - один великий мінус. Їм плювати на пасажирів!
Покупала билет через busfor. и то ли переводчик не предоставил верную информацию о прибытии, то ли busfor затупили и не узнали и дали ложную информацию на сайте при покупке билета. потому как у перевозчика напрямую сейчас глянула - там более менее правдиво время указано на сайте.на сайте басфор указали время прибытия в 11:20. но в решультате признали в 14:00.... Читати відгук Покупала билет через busfor. и то ли переводчик не предоставил верную информацию о прибытии, то ли busfor затупили и не узнали и дали ложную информацию на сайте при покупке билета. потому как у перевозчика напрямую сейчас глянула - там более менее правдиво время указано на сайте.на сайте басфор указали время прибытия в 11:20. но в решультате признали в 14:00. при чем водитель сказал, что они так всегда ездят. поезд был у нас в 13.00. даже с запасом брали и все…. опоздали на поезд. нервы и деньги. ужас. и куда обращаться?
Годину чекала автобус , бігаючи і дізнававсь мій чи не міій, бо в квітку навіть не вказаний номер автобуса. Наприкінці сюрприз - пересадка, хоча навмисно на сайті вибирала без пересадки Годину чекала автобус , бігаючи і дізнававсь мій чи не міій, бо в квітку навіть не вказаний номер автобуса. Наприкінці сюрприз - пересадка, хоча навмисно на сайті вибирала без пересадки
начнём с того, что сам бас фор не несёт ответственности за перевозчика и не может дать информации помимо номера перевозчика, который дай бог возьмёт трубку. купили билет николаев-кишинев, 70 с чем-то мест в автобусе, розетки, кондиционер и все приколы. ждём на автовокзале нормальный автобус, не можем найти. перевозчик взял трубку и говорит где он находится, не можем его найти. встретил... Читати відгук начнём с того, что сам бас фор не несёт ответственности за перевозчика и не может дать информации помимо номера перевозчика, который дай бог возьмёт трубку. купили билет николаев-кишинев, 70 с чем-то мест в автобусе, розетки, кондиционер и все приколы. ждём на автовокзале нормальный автобус, не можем найти. перевозчик взял трубку и говорит где он находится, не можем его найти. встретил нас и подводит к белой маршрутке у которого направление николаев-одесса. тут начинаем разбираться и узнаем, что в Одессе будет пересадка. на билете абсолютно ничего не указано о пересадке и о том, что будем ехать в маршрутке. все переполненно, мест нет, 5 человек едут стоя, дышать нечем, все толкаются и кричат. по дороге останавливается подобрать людей которые так-же купили билет, крикнул им, что места в автобусе нет, его ничего не волнует и уехал. это просто жесть, басфор контролируйте как-то своих перевозчиков, почему покупаю нормальный билет я должна ехать в толкучке без воздуха
Сам бас фор не несе ніякої відповідальності за дії перевізників квитки яких продаються у них на сайті. Я купляла квиток з Варшави до Запоріжжя прямим рейсом без пересадок у нормальному автобусі. У Києві мене пересадили в спринтер маленький та незручний. З криками скоріше у іншу компанію перевізника. Ми проїхали 2 години зупинилися на заправці , та чекали... Читати відгук Сам бас фор не несе ніякої відповідальності за дії перевізників квитки яких продаються у них на сайті. Я купляла квиток з Варшави до Запоріжжя прямим рейсом без пересадок у нормальному автобусі. У Києві мене пересадили в спринтер маленький та незручний. З криками скоріше у іншу компанію перевізника. Ми проїхали 2 години зупинилися на заправці , та чекали там ще годину , поки не приїхав ще один спринтер и мене знову пересадили і сказали, що у Дніпрі мене знову пересадять!!! Коли я зателефонувала на гарячу лінію Басфор мені сказали , що можуть зробити повернення коштів за квиток , як що я вийду і залишуся на заправці посеред траси, та як що мені не підходить цей варіант , тоді я можу звʼязатися з самим перевізником та щось з ним вирішувати , або доїхати так , їм всеодно!!! Жахливо , я в шоці з цієї клієнтоорієнтовності!!!!
О необходимости делать пересадку в Одессе по маршруту Кишинев Киев никто не предупреждал. Качество и комфорт автобусов отличается от заявленных на сайте. Ничего из этого нет. О необходимости делать пересадку в Одессе по маршруту Кишинев Киев никто не предупреждал. Качество и комфорт автобусов отличается от заявленных на сайте. Ничего из этого нет.
Купував квиток Тернопіль-ОдесаКупував на інше імʼяПри покупці в додаток якимось чином підтягнув імʼя на яке була авторизація в додатку Відразу зробив повернення квитка3 рази телефонував на рахунок повернення , казали шо гроші повертаються впродовж місяця і гроші так і ніхто не повернувПри чому в додатку відразу була графа що повернення здійснене але грошей не... Читати відгук Купував квиток Тернопіль-ОдесаКупував на інше імʼяПри покупці в додаток якимось чином підтягнув імʼя на яке була авторизація в додатку Відразу зробив повернення квитка3 рази телефонував на рахунок повернення , казали шо гроші повертаються впродовж місяця і гроші так і ніхто не повернувПри чому в додатку відразу була графа що повернення здійснене але грошей не булоНа гарячу лінію додзвонитись дуже важко якщо тебе цікавить щось крім квитків
Це жахливий перевізник. В салоні смердить, брудно, дуже не зручні сидіння, водій жене як не нормальний, тому що чекав 2 пасажирок 30 хв і не вписується в час. На дорозі дуже різко тормозив, що пасажири летіли вперед. Плюс дуже душно і немає ніякого кондиціонера. Це жахливий перевізник. В салоні смердить, брудно, дуже не зручні сидіння, водій жене як не нормальний, тому що чекав 2 пасажирок 30 хв і не вписується в час. На дорозі дуже різко тормозив, що пасажири летіли вперед. Плюс дуже душно і немає ніякого кондиціонера.
06.10.25 р. я їхала з аеропорту Варшави в Житомир. Квиток купувала на сайті Busfor в розділі "Прямі рейси" з приміткою "Ми радимо". Жодної позначки чи будь-якого попередження про пересадку у Львові не було. Я поверталась з теплої країни і була вдягнена доволі легко. Близько 7-ї години ранку мене і ще декількох пасажирок висадили на вокзалі і сказали, що далі цей... Читати відгук 06.10.25 р. я їхала з аеропорту Варшави в Житомир. Квиток купувала на сайті Busfor в розділі "Прямі рейси" з приміткою "Ми радимо". Жодної позначки чи будь-якого попередження про пересадку у Львові не було. Я поверталась з теплої країни і була вдягнена доволі легко. Близько 7-ї години ранку мене і ще декількох пасажирок висадили на вокзалі і сказали, що далі цей автобус їде іншим маршрутом (???). Дякую водіям, які не залишили нас напризволяще. ВОДІЇ ПРИДБАЛИ НАМ КВИТКИ У ІНШОГО ПЕРЕВІЗНИКА (!) і сказали номер автобуса, який везтиме нас далі. Таким чином, втративши більше години часу і змерзнувши до кісток мені таки вдалося продовжити подорож. Було б чудово, якби на сайті була вказана достовірна інформація! Перетворення на льодяник на вокзалі Львова і втрата часу на очікування іншого автобуса в мої плани не входили. Тим більше, що квиток, який я придбала у Варшаві, один з самих дорожчих з усіх запропонованих. На питання "чого мені не вистачило" відповідаю: коректної інформації, що відповідає дійсності.
Тоанспорт жахливий. Їздити тільки по місту, а не в дальні рейси. По часу прибуття брешуть на 3 години. Це найгірший перевізник якого я бачила. Треба забрати ліцензію на перевезення пасажирів Тоанспорт жахливий. Їздити тільки по місту, а не в дальні рейси. По часу прибуття брешуть на 3 години. Це найгірший перевізник якого я бачила. Треба забрати ліцензію на перевезення пасажирів
Недоліки:
Тоанспорт жахливий. Їздити тільки по місту, а не в дальні рейси. По часу прибуття брешуть на 3 години. Це найгірший перевізник якого я бачила. Треба забрати ліцензію на перевезення пасажирів
Користувалися послугами даної компанії busfor в жовтні 2025 року, поїздка виявилась жахливою, в автобусі було холодно, дуло з дверей ну це б було нічого якби неочікувано водій не почав роздавати якісь карточки на пересадку в інший автобус (про пересадку ніхто не попереджував) нас висадили десь в якомусь місті, вночі, про тривалість очікування водій не міг сказати бо він чекав поки... Читати відгук Користувалися послугами даної компанії busfor в жовтні 2025 року, поїздка виявилась жахливою, в автобусі було холодно, дуло з дверей ну це б було нічого якби неочікувано водій не почав роздавати якісь карточки на пересадку в інший автобус (про пересадку ніхто не попереджував) нас висадили десь в якомусь місті, вночі, про тривалість очікування водій не міг сказати бо він чекав поки назбирається людей в автобус, казав може 2 години може чотири….. ми чекали в загальному більше ніч чотири години….. вночі в холоді….. це був жах.Якщо б водій повідомив про тривалу зупинку, можна б було поїхати до Львова і за свій кошт пересісти на інший автобус.На телефонні дзвінки перевізник не відповідає. Представник busfor кажуть що треба читати відгуки за перевізника, то якись капец….. читайте відгуки!!!!! Чому такі великі компанії самі не фільтрують перевізників, невже їм не важлива репутація???? На даний момент я не рекомендую сайт busfor оскільки вони співпрацюють з ненадійними підрядниками!!!!!
Купила білети з Харкова до Нового Буга. Не надіслали номер маршрутки. На автовокзалі виявилося, що такого перевізника немає, є інший- в списку пасажирів нас не знайшли. Оператор, вказаний в білеті на дзвінки не відповідає. Після дзвінків, куди тільки можливо, з'явилися в списку. Краще вибрати іншого посередника. Купила білети з Харкова до Нового Буга. Не надіслали номер маршрутки. На автовокзалі виявилося, що такого перевізника немає, є інший- в списку пасажирів нас не знайшли. Оператор, вказаний в білеті на дзвінки не відповідає. Після дзвінків, куди тільки можливо, з'явилися в списку. Краще вибрати іншого посередника.
Продают билеты на несуществующие рейсы и не возвращают деньги!!!! На телефонах одно хамло сидит!!!!Цены ставят максимально завышенные! Ни совести ничего нет!!!! Когда вас уже прикроют!!!! Продают билеты на несуществующие рейсы и не возвращают деньги!!!! На телефонах одно хамло сидит!!!!Цены ставят максимально завышенные! Ни совести ничего нет!!!! Когда вас уже прикроют!!!!
Жахливий перевізник , за 20 хвилин до відправлення зламався автобус, ніхто ні про що не сказав, рейс було скасовано , ніхто не казав , перевізник не подзвонив нічого не сказав, всі плани на цей момент рухнули. Жахливий перевізник , за 20 хвилин до відправлення зламався автобус, ніхто ні про що не сказав, рейс було скасовано , ніхто не казав , перевізник не подзвонив нічого не сказав, всі плани на цей момент рухнули.
Мангейм Германия автобус Аахен-Одесса просто не заехал!!!! Не захотел водитель из за одного человека заезжать. 😲🫤 И не звонка ничего! Просто пассажир стоит ждет с чемоданами в чужой стране..... Хочется материться но нельзя.... Компания УЖОС😲 Мангейм Германия автобус Аахен-Одесса просто не заехал!!!! Не захотел водитель из за одного человека заезжать. 😲🫤 И не звонка ничего! Просто пассажир стоит ждет с чемоданами в чужой стране..... Хочется материться но нельзя.... Компания УЖОС😲
Ніколи не було ніяких проблем з перевізниками. Замовили квитки 07.09.2025 від перевізника LEON POL TRANS / ФОП ТерлецькийПетро Михайлович, маршрурт Київ-Прага на 27.09.2025 на сайті басфор.юа. 27.09 перевізник нам зранку написав, що сьогодні буде такий то автобус, все гуд, але за 3 години до виїзду по перше перевізник видаляє повідомлення про автобус, по друге пише що на сьогодні рейс... Читати відгук Ніколи не було ніяких проблем з перевізниками. Замовили квитки 07.09.2025 від перевізника LEON POL TRANS / ФОП ТерлецькийПетро Михайлович, маршрурт Київ-Прага на 27.09.2025 на сайті басфор.юа. 27.09 перевізник нам зранку написав, що сьогодні буде такий то автобус, все гуд, але за 3 години до виїзду по перше перевізник видаляє повідомлення про автобус, по друге пише що на сьогодні рейс відмінено, в нас вже оплачені кошти за проживання, надати нам інший автобус не можуть, дзвоню на басфор кажуть що анульована поїздка, в них вже немає ніяких перевізників, які б нас забрали саме сьогодні, добре що басфор повернули гроші за білети в той же день. Але нажаль ми втратили гроші за проживання, а це немаленька сума, та дні які ми могли побути на відпочинку, бо була короткотермінова відпустка, це була підстава!!! від LEON POL TRANS / ФОП ТерлецькийПетро Михайлович. Не рекомендую перевізника LEON POL TRANS / ФОП ТерлецькийПетро Михайлович і вважаю що басфор повинен розірвати з ними договір. Можу порекомендувати автолюкс (еколайнс) ніколи не підводив, але є мінуси з затримкою іноді.
Подобрала билет на большой автобус (как было заявлено более 70 мест), для того чтоб нормально сидеть и поставить в багажник чемодан, и выбрала рейс БЕЗ пересадок, для меня эти моменты были приоритетными. В результате приехал микроавтобус спринтер, в котором коленки упирались в переднее сидение, невозможно было поставить свой чемодан, т.к. у водителя не было мест в маленьком багажном отсеке, кто... Читати відгук Подобрала билет на большой автобус (как было заявлено более 70 мест), для того чтоб нормально сидеть и поставить в багажник чемодан, и выбрала рейс БЕЗ пересадок, для меня эти моменты были приоритетными. В результате приехал микроавтобус спринтер, в котором коленки упирались в переднее сидение, невозможно было поставить свой чемодан, т.к. у водителя не было мест в маленьком багажном отсеке, кто ездил на таком транспорте, знает. С такими "удобствами" можно ехать до 1 часа, но точно не 12 часов! Это еще не все, как выяснилось, в Днепре была пересадка. Многие были в шоке и от автобуса и от того, что они узнали о пересадке. После этой горе поездки я обратилась в службу поддержки busfor.ua, чтоб решить этот вопрос и компенсировать такие неудобства. Так вот что они сказали. Мол, я сама должна звонить перевозчику и решать этот вопрос напрямую, они не несут никакой ответственностиНЕ рекомендую никому здесь покупать билеты! Вы не получите заявленной услуги, и Ваши нервы никто не компенсирует.
Купували квитки на автобус на 20 число, обрали дату, але система перекинула при оплаті на 21 число. Побачили це, коли вже оплатили. Подали заяву на повернення коштів і купили квиток на 20 число, як і планували і поїхали.На пошту прийшло повідомлення, що прийнята заявка і буде виконана від 1 до 10 днів. Потім прийшла відмова без пояснення... Читати відгук Купували квитки на автобус на 20 число, обрали дату, але система перекинула при оплаті на 21 число. Побачили це, коли вже оплатили. Подали заяву на повернення коштів і купили квиток на 20 число, як і планували і поїхали.На пошту прийшло повідомлення, що прийнята заявка і буде виконана від 1 до 10 днів. Потім прийшла відмова без пояснення причин. В розмові з працівником Busfor він все спихав на перевізника, натомість перевізник написав пояснення, що це Busfor. Якесь замкнуте коло. Шахрайська схема.Моя колега зіткнулась з аналогічною ситуацією. Якщо у двох таке ж, то це вже не випадковість.