Женя Отзыв написан 29 июля, 2019 год137 просмотров
Мій син їхав рейсом 0737 "Залізний порт-Луцьк" з Первомайська до Рівного. Згідно з квитком він мав прибути в Рівне о 2.00 ночі. Навів будильник, щоб не проспати на 1.40. Але в Рівне автобус прибув зі слів водія раніше о 1.30 і, звісно, відправився теж раніше. Син в цей час спав і не вийшов в Рівному. Очікуючи прибуття о 2.00 на тепер продовжував їхати автобусом далі так, як і не підозрював що Рівне було о 1.30. Почав запитувати водія, той відповів, що в Рівному вони були раніше і він не зобов'язаний піклуватися про кожного пасажира. Мабуть тут він правий, але тому що відхилився від графіку руху мій син опинився в Луцьку о 3.00 на автовокзалі. Просидів там до 6.00 ранку і тільки тоді зміг сісти на автобус до Рівного. Ця подія точно не дає позитивних вражень про перевізника. Крім додаткових витрат,клієнт отримав стрес та втрату часу. Хотілось би, щоб ви врахували ці недоліки для унеможливлювання їх повторення в майбутньому.
Безвідповідальні водії - Отзывы о Компания "Західні Автолінії"
отзыв
Комментарии к отзыву