Олег Отзыв написан 17 августа, 2021 год2 просмотра
1. Необгрунтовані нарахування боргів; 2. Ігнорування показників, які споживач передає через Особистий кабінет; 3. Незадовільна температура ГВП взимку; 4. НИЗЬЯКА якість обслуговування клієнтів - повна відсутність дистанційних способів вирішення питань, навіть дрібних. Замість цього в період пандемії - збирають сотні людей, в т.ч. літніх в тісному жаркому приміщенні, де вони по 3-5 годин чекають своєї черги.
Це дичина, а не постачальник послуг - Отзывы о ТОВ "Євро-Реконструкція"
2. Ігнорування показників, які споживач передає через Особистий кабінет;
3. Незадовільна температура ГВП взимку;
4. НИЗЬЯКА якість обслуговування клієнтів - повна відсутність дистанційних способів вирішення питань, навіть дрібних. Замість цього в період пандемії - збирають сотні людей, в т.ч. літніх в тісному жаркому приміщенні, де вони по 3-5 годин чекають своєї черги.
отзыв
Комментарии к отзыву