Валентина Отзыв написан 6 марта, 2021 год156 просмотров
Дзвонить мама, чую по голосу, що вона плаче і її просто тіпає. Приїзджаю, розпитую. намагаюсь зрозуміти. Вникаю - і починає тіпати мене Виявляється, це - результат спроб вияснити просте питання по оплаті комуналки з Дарницька ТЕЦ ТОВ "Євро-Реконструкція". Треба знати, що мама дуже прискіплива, усі комунальні платежі оплачує вчасно, їй допомагає в цьому мій син - особистий кабінет, показання лічильників, все таке... Мама побачила, що в останньому рахунку внесено дані без урахування показників лічильників, а дано середнє по дому, хоча дані лічильника внесено вчасно, термін лічильника до 23 року. Також в рахунку є оплата за мою сестру, якої немає вже з нами півтора роки. І доки про це скрупульозна мама подала ще рік тому. В принципі, розуміючи, що все це - технічні питання, є телефон для звернень - мама почала дзвонити ще на минулому тижні. І виявилося, що зв'язатись з ТОВ Єврореконструкція - НЕ-МОЖ-ЛИ--ВО! Від слова - взагалі. Записаний голос монотонно говорить: "Ваш номер в черзі - 30-й, залишайтесь на лінії... Ваш номер 20-й. залишайтесь на лінії" За ГОДИНУ лунає: "Ваш номер 2-й. Усі оператори зайняті.." І - відключається. Мама вирішила. що то - глюк зв'язку і сьогодні повторила спробу. Точніше - ТРИ спроби! Тричі вона витримала по годині прохання залишатись на лінії - і тричі після цього звя'зок було розірвано! ТРИ ГОДИНИ часу! Чесно кажучі, коли я все це почула - мене кинуло в жар від люті. Уявляю, як мама або інші старші люди намагаються вирішити своє малесеньке питання, дзвонять і дзвонять - годинами, хвилюються, впадають у відчай від неможливості розібратись, від дзвінків без відповіді; розуміфють, що вони - ніхто в цій державі і прав ніяких не мають. навіть не можуть задати питання - і отримати відповідь. А ці с..и чомусь завжди "помиляються" на свою користь. В очах - чорно. Подзвонила на 1551. виклала ситуацію. Залишила скаргу. Підхопила маму - поїхали за вказаною адресою, на вул.П.Усенка, 3. Побачили там страшенну чергу на вулиці (дощ та температорою біля 0) - плюнула, розвернулась і хочу зрозуміти, що робити далі. Ну реально, що робити?!! 1) Як достукатися до надавачів комунальних послуг та вирішити питання з невірними нарахуваннями? 2) Як наказати підприємство, яке симулює гарячу лінію, а по факту просто знущається над тими, за рахунок кого існує? 3) Чи взагалі існує хоч якась матеріальна відповідальність за невірні нарахування? може пора по кишені бити винних, а не наших стареньких мам?
Дарницька ТЕЦ - Отзывы о ТОВ "Євро-Реконструкція"
Приїзджаю, розпитую. намагаюсь зрозуміти. Вникаю - і починає тіпати мене
Виявляється, це - результат спроб вияснити просте питання по оплаті комуналки з Дарницька ТЕЦ ТОВ "Євро-Реконструкція".
Треба знати, що мама дуже прискіплива, усі комунальні платежі оплачує вчасно, їй допомагає в цьому мій син - особистий кабінет, показання лічильників, все таке...
Мама побачила, що в останньому рахунку внесено дані без урахування показників лічильників, а дано середнє по дому, хоча дані лічильника внесено вчасно, термін лічильника до 23 року. Також в рахунку є оплата за мою сестру, якої немає вже з нами півтора роки. І доки про це скрупульозна мама подала ще рік тому.
В принципі, розуміючи, що все це - технічні питання, є телефон для звернень - мама почала дзвонити ще на минулому тижні. І виявилося, що зв'язатись з ТОВ Єврореконструкція - НЕ-МОЖ-ЛИ--ВО! Від слова - взагалі. Записаний голос монотонно говорить: "Ваш номер в черзі - 30-й, залишайтесь на лінії... Ваш номер 20-й. залишайтесь на лінії" За ГОДИНУ лунає: "Ваш номер 2-й. Усі оператори зайняті.." І - відключається.
Мама вирішила. що то - глюк зв'язку і сьогодні повторила спробу. Точніше - ТРИ спроби! Тричі вона витримала по годині прохання залишатись на лінії - і тричі після цього звя'зок було розірвано! ТРИ ГОДИНИ часу!
Чесно кажучі, коли я все це почула - мене кинуло в жар від люті. Уявляю, як мама або інші старші люди намагаються вирішити своє малесеньке питання, дзвонять і дзвонять - годинами, хвилюються, впадають у відчай від неможливості розібратись, від дзвінків без відповіді; розуміфють, що вони - ніхто в цій державі і прав ніяких не мають. навіть не можуть задати питання - і отримати відповідь. А ці с..и чомусь завжди "помиляються" на свою користь. В очах - чорно.
Подзвонила на 1551. виклала ситуацію. Залишила скаргу. Підхопила маму - поїхали за вказаною адресою, на вул.П.Усенка, 3. Побачили там страшенну чергу на вулиці (дощ та температорою біля 0) - плюнула, розвернулась і хочу зрозуміти, що робити далі.
Ну реально, що робити?!!
1) Як достукатися до надавачів комунальних послуг та вирішити питання з невірними нарахуваннями?
2) Як наказати підприємство, яке симулює гарячу лінію, а по факту просто знущається над тими, за рахунок кого існує?
3) Чи взагалі існує хоч якась матеріальна відповідальність за невірні нарахування? може пора по кишені бити винних, а не наших стареньких мам?
отзыв
Комментарии к отзыву