Вже писав відгук що ліжко ніяк не могли відправити! Оновлюю інформацію:
Замовлення зробили 10 січня. Сьогодні 20.03.24 воно до нас все таки приїхало.
Як ми вирішили ситуацію?
Нам обіцяли відмравити ліжко 16.03.24 але «логіст» зник з телеграму 13.03 і на повідомлення не відповідав. Також дозвонитись до менеджера було просто нереально! Телефонував на всі номери які тільки можливо, але всюди ігнор!
Вже зібрали всю інформацію і хотіли йти в кіберполіцію та подавати до суду!
Вирішив спробувати і скинув 10 грн. на ФОП КОВРИГО (на який я робив оплату) з повідомленням «якщо не відповісте по моєму замовленню то ми подаємо позов до суду».
Через 10 хв. мені дали номер ТГ куди я можу написати. Швидко відповіли і пообіцяли доставку на середу. Ліжко приїхало. Зі слів водія, це ліжко до вечора вівторка дороблювали. Напевно навіть і не починали раніше!
По ліжку - прийшло що і замовляли. Каркас ліжка нормальний, а от уже все що всередені - дешеве. Не знаю яке ліжко має бути на такий бюджет, але є що є. Напевно за ці гроші це ще нормальний варіант.
Другу частину оплати за ліжко просили скинути на особисту картку, але змусив прийняти оплату на ФОП КОВРИГО.
Ліжко приїхало, але я б все таки не радив з ними звязуватись! Повний ігнор, стрес, затримки, вічні обіцянки. Як тільки ви скинули їм гроші, вони забувають за вас. Менеджер нічого не знає, логіст нічого не знає. Відповідають раз в неділю. Краще знайдіть когось у своємо місті і проблем буде меньше, коли можна буде предявити претензії живій людині, а не телеграм акаунту!
Бережіть себе та вимагайте в них коштів любим способом!
Пиши заяву в кибер полицию, они его не привезут ! Я в такой же ситуации , только жду тумбочки 3 месяца написала заяву в к бер полицию так же в банк позвонила что бы заблокировали фоп
чекаємо ліжко вже 2 місяці - Отзывы об Интернет-магазин the_sofas
якщо протягом тижня не відправлять можемо написати колективну скаргу на ФОП на який оплачували кошти. бачу що нас тут не мало.
отзыв
Комментарии к отзыву
Замовлення зробили 10 січня. Сьогодні 20.03.24 воно до нас все таки приїхало.
Як ми вирішили ситуацію?
Нам обіцяли відмравити ліжко 16.03.24 але «логіст» зник з телеграму 13.03 і на повідомлення не відповідав. Також дозвонитись до менеджера було просто нереально! Телефонував на всі номери які тільки можливо, але всюди ігнор!
Вже зібрали всю інформацію і хотіли йти в кіберполіцію та подавати до суду!
Вирішив спробувати і скинув 10 грн. на ФОП КОВРИГО (на який я робив оплату) з повідомленням «якщо не відповісте по моєму замовленню то ми подаємо позов до суду».
Через 10 хв. мені дали номер ТГ куди я можу написати. Швидко відповіли і пообіцяли доставку на середу. Ліжко приїхало. Зі слів водія, це ліжко до вечора вівторка дороблювали. Напевно навіть і не починали раніше!
По ліжку - прийшло що і замовляли. Каркас ліжка нормальний, а от уже все що всередені - дешеве. Не знаю яке ліжко має бути на такий бюджет, але є що є. Напевно за ці гроші це ще нормальний варіант.
Другу частину оплати за ліжко просили скинути на особисту картку, але змусив прийняти оплату на ФОП КОВРИГО.
Ліжко приїхало, але я б все таки не радив з ними звязуватись! Повний ігнор, стрес, затримки, вічні обіцянки. Як тільки ви скинули їм гроші, вони забувають за вас. Менеджер нічого не знає, логіст нічого не знає. Відповідають раз в неділю. Краще знайдіть когось у своємо місті і проблем буде меньше, коли можна буде предявити претензії живій людині, а не телеграм акаунту!
Бережіть себе та вимагайте в них коштів любим способом!
0633629889
Зв’яжіться зі мною