Олександр Отзыв написан среда, 22 октября29 просмотров
ШАХРАЇ!!! Вартість товару на сайті не відповідає вказаній при отримані і оплаті накладним платежем на «НП». Тричі замовляв той самий мікрофон для караоке ( з них двічі некомплект- відсутній акумулятор і один раз - бракований виріб і відмова в заміні). В оплату накладним платежем закладають не тільки вартість товару і упаковки з доставкою, а й “свій інтерес”. Потім повертаєтають різницю не тільки за мінусом доставки, але й “ЇХНЬОЇ МАРЖІ”.
Це той самий "золотий" мікрофон із БРАКОВАНИМ слотом на TF-КАРТУ пам'яті в тій самій пошкоджений коробці. А кошти, що "повернули на пошту", на 248грн. менше понесених мною, з вашої вини, затрат!!!
Я вам говорю, що ви взагалі не зобов"язані були повертати щось власним коштом. Байдуже, що цей магазин пише. Просто оформляєте легке повернення і все-посилка їде до них, бо доаток автоматчно створює дзеркальну ттн з безкоштою доставкою. І це стосується ВСІХ доставок через нову пошту. Не важливо, хто і що там вам написав у телеграм чи де-інде цей магазин чи якийсь інший. Це правило ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ, а магазинам абсолютно байдуже як до них приїде посилка, головне, що не вони оплачують транспортні послуги (з нового року це робить нова пошта через вказану вище опцію). То ж замість крику, краще б подякувати за хорошу пораду
І знову неправда і маніпуляції хронологією подій !!!
Ви чудово знаєте, що бракований слот для карти пам’яті в мікрофоні було виявлено не у відділенні «НП», а вдома! І повернення вже оплаченого товару, на вимогу вашого віртуального “менеджера” з рекламації, відбулося моїм коштом!
ШАХРАЇ !!! Вартість і якість товару не відповідає зазначеній на сайті. - Отзывы о TehnoMix — интернет-магазин полезных товаров
Вартість товару на сайті не відповідає вказаній при отримані і оплаті накладним платежем на «НП».
Тричі замовляв той самий мікрофон для караоке ( з них двічі некомплект- відсутній акумулятор і один раз - бракований виріб і відмова в заміні). В оплату накладним платежем закладають не тільки вартість товару і упаковки з доставкою, а й “свій інтерес”. Потім повертаєтають різницю не тільки за мінусом доставки, але й “ЇХНЬОЇ МАРЖІ”.
отзыв
Комментарии к отзыву
Це той самий "золотий" мікрофон із БРАКОВАНИМ слотом на TF-КАРТУ пам'яті в тій самій пошкоджений коробці. А кошти, що "повернули на пошту", на 248грн. менше понесених мною, з вашої вини, затрат!!!
Якщо хочете з власної ініціативи повернути мені кошти, то тільки в повному обсязі моїх затрат, поскільки їх я поніс суто з вашої вини:
786грн.(оплата за товар)
+90грн.(зворотня доставка)
= 876 грн., а не 628 грн.!!!
Якщо хочете з власної ініціативи повернути мені кошти, то тільки в повному обсязі понесених мною затрат, поскільки їх я поніс суто з вашої вини:
786грн.(оплата за товар)
+90грн.(зворотня доставка)
= 876 грн.
Аж ніяк не 628 грн.!!!
Таку умову повернення виставив в Телеграм-листуванні ваш “відділ рекламації”!
Ви чудово знаєте, що бракований слот для карти пам’яті в мікрофоні було виявлено не у відділенні «НП», а вдома! І повернення вже оплаченого товару, на вимогу вашого віртуального “менеджера” з рекламації, відбулося моїм коштом!