Андріанка Бегей Отзыв написан 29 сентября, 2022 год3 просмотра
Додаток на новому ТВ підвисає нереально. Щоб підключитись вам потрібна тільки картка і номер телефону. А от щоб відключитись - треба заходити через ПОВНУ версію сайту. ні через телевізор , ні через додаток відклучити це г.. неможливо. Не витрачайте гроші і нерви на недороблений додаток.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Висне і глючить (телевізор самсунг ау7100)
списує кошти по різних днях,
важко відключитись , немає живої підтримки( тільки через пошту - і то вони не зроблять , а дадуть тільки інструкцію)
Нам дуже шкода, що Вам не сподобався сервіс. На сервісі SWEET.TV діє тестовий період 7 днів за 0 грн і 14 днів за 1 грн. Лише після закінчення терміну 7 днів за 0 грн, клієнт прив'язує свою картку або ж поповнює баланс іншим способом. Вхід до особистого кабінету акаунту, відбувається тим же чином, яким він був активований вперше, через додаток чи сайт SWEET.TV. Активувати/Ввійти в особистий кабінет можливо через номер телефону, Google-акаунт, Facebook чи Apple ІD. При зміні способу входу - створюється новий акаунт з новим ІД. Відміна автосписання коштів відбувається особистому кабінеті через сайт сервісу SWEET.TV. Або якщо Ви сплачуєте через Google Play або App Store, Вам необхідно також у самому магазині, у меню «Платежі та Підписки» скасувати автосписання. Щодо питань роботи сервісу, звертайтеся, будь ласка, у соцмережах – ми поступово обробляємо всі заявки та допомагаємо абонентам. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv.
Глючене г… - Отзывы о sweet.tv
Не витрачайте гроші і нерви на недороблений додаток.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що Вам не сподобався сервіс. На сервісі SWEET.TV діє тестовий період 7 днів за 0 грн і 14 днів за 1 грн. Лише після закінчення терміну 7 днів за 0 грн, клієнт прив'язує свою картку або ж поповнює баланс іншим способом. Вхід до особистого кабінету акаунту, відбувається тим же чином, яким він був активований вперше, через додаток чи сайт SWEET.TV. Активувати/Ввійти в особистий кабінет можливо через номер телефону, Google-акаунт, Facebook чи Apple ІD. При зміні способу входу - створюється новий акаунт з новим ІД. Відміна автосписання коштів відбувається особистому кабінеті через сайт сервісу SWEET.TV. Або якщо Ви сплачуєте через Google Play або App Store, Вам необхідно також у самому магазині, у меню «Платежі та Підписки» скасувати автосписання. Щодо питань роботи сервісу, звертайтеся, будь ласка, у соцмережах – ми поступово обробляємо всі заявки та допомагаємо абонентам. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv.