Genstar - украинская компания с 26-ти летним опытом в сфере обслуживания автомобилей.
• Услуги автосервиса:
• Ремонт генераторов.
• Ремонт стартеров.
• Ремонт/заправка автокондиционеров.
• Ремонт рулевых рельсов.
• Ремонт гидроусилителей руля.
• Ремонт карданных валов.
• Ремонт турбин.
• Мойка сажевых фильтров (DPF-фильтров).
• Реставрация тормозных суппортов.
• Ремонт/замена...
подробнее
Жахливо ,шахраї - Отзывы о Genstar
Я хотів би поділитися своїм негативним досвідом, пов'язаний зі СТО Genstar за адресою: Велика Кільцева, 4Б/1, с. Петропавлівська Борщагівка, Київ, Київська обл., 08131.
Мене дуже розчарувало обслуговування цієї СТО, а особливо ставлення до клента майстра приймальника Максима Півня!
Коли я звернувся до цього СТО для обслуговування кондиціонера в моєму автомобілі, я зіткнувся з низкою серйозних проблем, які вважаю неприпустимим для сервісного сервісу.
Розпишу все за пунктами.
1. Несвоєчасне попередження про можливі поломки: У процесі роботи майстер приймальник Максим Півень повідомив мені по телефону, що їхній механік відкручував болт на моїй машині і зламав у процесі своєї роботи радіатор кондиціонера який коштує 4500 грн за який я особисто повинен заплатити зі своєї кишені.
Я був шокований, коли мені повідомили про цю поломку, при цьому заздалегідь не попередивши про можливість такої події.
Якби я знав про це заздалегідь, я б точно відмовився від ремонту, тому що не планував змінювати радіатор кондиціонера так як він у мене був цілим перед тим як я заїжджав на цю станцію.
2. Відмова у наданні необхідних документів: Після того, як я відмовився сплатити поломку, Максим Півень сказав мені про те, що в такому разі вони відмовляються ремонтувати мою машину і про те, щоб я приїжджав і забирав свою машину з їхньої станції.
Також він відмовився надати мені акт про виконані роботи.
Це повна неповага до клієнтів та явне порушення правил обслуговування. Я був позбавлений можливості перевірити виконувані роботи і переконатися з результатом діагностики автомобіля, що потрібно робити, які запчастини потрібно ставити і скільки вони коштують, всю цю інформацію мені не надали.
3. Порушення прозорості та відсутність інформації про вартість: Перед здаванням автомобіля на станцію мені не була озвучена приблизна вартість робіт, запчастин та діагностики. Це явний приклад непрофесіоналізму та нестачі прозорості у роботі майстра приймальника Максима Півня.
Я також хотів би зазначити, що в моєму розпорядженні є запис на диктофон, який демонструє розмову з Максимом Півнем, де я ставив питання про поломку та відмову у наданні акта робіт. Я надав цей запис на розгляд тим, хто повинен бути зацікавлений у вирішенні цієї проблеми, а саме дівчині на ім'я Тетяна, з відділу контролю якості обслуговування клієнтів цього СТО яка прийняла мою обґрунтовану скаргу і обіцяла допомогти у вирішенні цього питання, оскільки вона була повністю зі мною згодна, що така ситуація є не корректною і непрофесійною з їхнього боку і моє не задоволення повністю виправдане.
Але за підсумком зі мною так ніхто і не зв'язався і це питання не було вирішено.
У світлі вищевикладеного, я вважаю за необхідне надати всю інформацію про майстра приймальника Максима Півня, та СТО Genstar про якість їхнього сервісу, щоб потенційні клієнти мали повне уявлення про їхній професіоналізм та ставлення до роботи.
Майстер приймач Максим Півень виявив явне небажання вирішувати проблеми та непрофесіоналізм під час обслуговування мого автомобіля. Його відмова надати акт робіт, відсутність попередження про можливі поломки та неясність вартості робіт свідчать про його непрофесійний підхід до роботи та ставлення до клієнтів.
Хоча я подав скаргу керівництву СТО Genstar, вони не відреагували на неї і не вжили жодних дій щодо виправлення ситуації.
Я рекомендую всім потенційним клієнтам звернути увагу на мій відгук та взяти його до уваги під час вибору сервісного центру. Враховуючи, що керівництво стверджує, що не може індефекувати мене як їх клієнт.
Скріншот листування з відділу якості Генстар прикріпив, щоб переконатися, що цій компанії вірити не можна, також перекріпив накладну, цій організації, яка у нас збереглася, там чітко видно що у них є майстер з прізвищем Півень!
Впевнений, що потенційні клієнти не повинні стикатися з таким непрофесіоналізмом і небажання вирішувати проблеми вони повинні знати про якість послуг даної станції обслуговування і оберуть для себе краще іншу станцію.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук та відвертий зворотний зв'язок. Відразу хотіли б зазначити що не було потреби називатись іншим ім'ям, адже так вас було тільки важче ідентифікувати. Ваші коментарі є дуже цінними для нас, і ми завжди прагнемо покращувати наші послуги.
Щодо Вашого звернення, дозвольте нам роз'яснити деякі аспекти, які Ви відзначили. Щодо невчасного попередження про можливі поломки, ми розуміємо Ваше розчарування, але усі ремонтні процеси пов'язані з ризиками, і механіки не завжди можуть передбачити всі можливі неполадки до початку робіт.
Ми завжди намагаємося максимально усунути будь-які проблеми, що виникають у процесі ремонту, та забезпечуємо кваліфіковані рекомендації щодо додаткових ремонтних робіт та вжитих заходів.
Також, щодо надання необхідних документів, у нас існує стандартна процедура надання акта про виконані роботи, але іноді можуть виникати обставини, коли акт не може бути наданий негайно. Ми відкриті для діалогу з клієнтами, і якщо у Вас є потреба у додатковій інформації або документах, ми завжди готові їх надати.
Щодо прозорості та вартості робіт, ми ретельно вивчаємо всі заявки на обслуговування автомобілів, і наші майстри надають приблизну вартість ремонту перед початком робіт. Однак, іноді масштабні поламання або виявлення додаткових проблем можуть впливати на кінцеву вартість ремонту. Ми завжди намагаємося повідомити клієнтів про можливі зміни у вартості та обґрунтувати їх.
Ми дуже шкодуємо за незадовільний досвід, який Ви отримали, і Ви можете бути впевнені, що Ваша скарга була ретельно розглянута. Ми зобов'язуємось вжити всіх необхідних заходів для виправлення ситуації та запобігти подібним випадкам у майбутньому, але для цього нам необхідно аби ви вийшли з нами на зв'язок. Ми з розумінням ставимось до вашого стану у цій ситуації, але все ж нам буде потрібен ваша конструктивна та неупереджена реакція, аби довезти ситуацію до логічного фіналу, та знайти взаємний компроміс.
Наші контакти.
38 (095) 386-16-16
+38 (067) 386-16-16
Ми дуже цінуємо вашу довіру, і ваші коментарі надихають нас на постійне покращення наших послуг. Ми завжди відкриті для співпраці та будемо раді бачити вас знову в нашому сервісному центрі.
З повагою, команда СТО Genstar.