Замовляв захисне гнучке 5D скло на модель Redmi note 7. Максимально обурений, на склі видно вертикальні полоси вздовж скла, що на білому фоні екрану виглядають як різнокольорові лінії, крім цього саме скло затерте, клей очевидно що зіпсувався. Після того як я скинув фото на якому ці затертості видно, мені відповіли що не бачать ніяких пошкоджень.
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з інтернет-магазином Steklophone.com.ua.
Нам дуже прикро, що у Вас залишились такі неприємні враження від замовлення у нашому інтернет-магазині. Ми з радістю пішли б Вам на зустріч і точно б знайшли альтернативу у вирішенні проблеми, але Ви не надіслали ніяких доказів, що скло не відповідає своїй якості чи має пошкодження, а на прохання відправити нам відео підтвердження Ви відповіли, що на відео пошкоджень не видно.
Ми працюємо над покращенням сервісу і якості товару, а кожний відгук допомагає нам зрозуміти в якому напрямку потрібно рухатись щоб стати кращими для нашого клієнта.
Замовив захисне скло за 149 грн, під час розмови з консультантом спитав про можливість отримання скла особисто в магазині за адресою в місті Харків, на що консультант відповів, що в магазині отримати скло неможливо, тільки новою поштою. Я надав консультанту доступне для мене відділення нової пошти та ще раз уточнив суму, на що мені відповіли: «149грн!» Через декілька годин я... Читать отзыв Замовив захисне скло за 149 грн, під час розмови з консультантом спитав про можливість отримання скла особисто в магазині за адресою в місті Харків, на що консультант відповів, що в магазині отримати скло неможливо, тільки новою поштою. Я надав консультанту доступне для мене відділення нової пошти та ще раз уточнив суму, на що мені відповіли: «149грн!» Через декілька годин я отримав повідомлення від нової пошти, в якому вартість скла разом з послугами нової пошти вже становила 220грн. Я звернувся до оператора в месенджер вайбер про необхідність відмови, на що мені відповіли: «Як ви собі це представляєте?» Коли я висловив невдоволення через дорогу вартість доставки відносно вартості скла та проханням в подальшому заздалегідь попереджати про можливу вартість доставки, на що отримав байдужу, як для персоналу магазину, відповідь.
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з інтернет-магазином Steklophone.com.ua.
Є певні процеси, на які ми не можемо вплинути і серед них послуги перевізника "Нова Пошта" - інформація щодо оплати і доставки знаходиться на сайті і з нею може ознайомитись кожний.
Вартість товару підібрана таким чином, щоб ціна-якість задовольняли кожного клієнта. Ми ретельно підбираємо товар і перепровіряємо його перед відправкою, а вартість кожної позиції відображена на сайті.
Ми працюємо над покращенням сервісу і якості товару, а кожний відгук допомагає нам зрозуміти в якому напрямку потрібно рухатись щоб стати кращими для нашого клієнта.
Замовляв 2 захисних скла на xiaomi mi 11i. При отриманні перевірив відправлення. На транспортних упаковках було вказано саме ту модель яка мені потрібна була. Начебто все чудово. Але коли почав клеїти виявилося що розмір скла зовсім не відповідає розміру дисплею m11i. Скло схоже під іншу модель телефону. Шкода витрачених коштів. Ще одне таке ж саме лежить.
Доброго дня, Руслан! Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер щоб знайти альтернативу у вирішенні "проблеми". Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності.
Доброго дня, Свiтлана. Нам чомусь не вдалося знайти замовлень які задовольняють параметрам зазначеним Вами. Тим більше ми ретельно перевіряємо якість товару, що відправляється. Але якщо така ситуація дійсно сталася то нам дуже прикро що у Вас залишились такі неприємні враження від замовлення у нашому інтернет-магазині. Ми з радістю пішли б Вам на зустріч і точно б знайшли альтернативу у вирішенні "проблеми", але Ви не звертались до нас і від Вас ніякої "скарги" до нас не надходило.
Якщо коротко, не рекомендую
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з інтернет-магазином Steklophone.com.ua.
Нам дуже прикро, що у Вас залишились такі неприємні враження від замовлення у нашому інтернет-магазині. Ми з радістю пішли б Вам на зустріч і точно б знайшли альтернативу у вирішенні проблеми, але Ви не надіслали ніяких доказів, що скло не відповідає своїй якості чи має пошкодження, а на прохання відправити нам відео підтвердження Ви відповіли, що на відео пошкоджень не видно.
Ми працюємо над покращенням сервісу і якості товару, а кожний відгук допомагає нам зрозуміти в якому напрямку потрібно рухатись щоб стати кращими для нашого клієнта.
Жахливий сервіс!
Я надав консультанту доступне для мене відділення нової пошти та ще раз уточнив суму, на що мені відповіли: «149грн!»
Через декілька годин я... Читать отзыв Замовив захисне скло за 149 грн, під час розмови з консультантом спитав про можливість отримання скла особисто в магазині за адресою в місті Харків, на що консультант відповів, що в магазині отримати скло неможливо, тільки новою поштою.
Я надав консультанту доступне для мене відділення нової пошти та ще раз уточнив суму, на що мені відповіли: «149грн!»
Через декілька годин я отримав повідомлення від нової пошти, в якому вартість скла разом з послугами нової пошти вже становила 220грн.
Я звернувся до оператора в месенджер вайбер про необхідність відмови, на що мені відповіли: «Як ви собі це представляєте?»
Коли я висловив невдоволення через дорогу вартість доставки відносно вартості скла та проханням в подальшому заздалегідь попереджати про можливу вартість доставки, на що отримав байдужу, як для персоналу магазину, відповідь.
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з інтернет-магазином Steklophone.com.ua.
Є певні процеси, на які ми не можемо вплинути і серед них послуги перевізника "Нова Пошта" - інформація щодо оплати і доставки знаходиться на сайті і з нею може ознайомитись кожний.
Вартість товару підібрана таким чином, щоб ціна-якість задовольняли кожного клієнта. Ми ретельно підбираємо товар і перепровіряємо його перед відправкою, а вартість кожної позиції відображена на сайті.
Ми працюємо над покращенням сервісу і якості товару, а кожний відгук допомагає нам зрозуміти в якому напрямку потрібно рухатись щоб стати кращими для нашого клієнта.
Не рекомендую
Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер щоб знайти альтернативу у вирішенні "проблеми".
Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності.
Балаболы и хамы
Нам чомусь не вдалося знайти замовлень які задовольняють параметрам зазначеним Вами. Тим більше ми ретельно перевіряємо якість товару, що відправляється.
Але якщо така ситуація дійсно сталася то нам дуже прикро що у Вас залишились такі неприємні враження від замовлення у нашому інтернет-магазині. Ми з радістю пішли б Вам на зустріч і точно б знайшли альтернативу у вирішенні "проблеми", але Ви не звертались до нас і від Вас ніякої "скарги" до нас не надходило.