ATHLETICS
ATHLETICS – сеть магазинов товаров для спорта и активного отдыха для всей родины. Более 30 магазинов по всей Украине, удобный интернет-магазин athletics.kiev.ua, широкий ассортимент, доступные цены, брендовые товары, регулярные скидки и акции, выгодная бонусная программа.
Рейтинг 1.5 из 5 на основании 40 отзывов
www.athletics.kiev.ua
Перейти на сайт
Магазины спорт товаров
Розчарована відвідуванням
Нав'язливість консультанта
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Навязчивые кассиры
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Одесса,трк Ривьера.
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Возврат товара
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER Показать 1 ответ
А давайте...уберем бонусы и никому об этом не скажем...
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Разочарование .
Конец эпохи честного Спортмастера.
Игнорируют
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Ганьба магазину.
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Качество обслуживания
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Не можливо розраховуватися бонусами
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Жалобство см
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Постоянно пытаются впарить фигню на кассе
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Проблемы с возвратом
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Невозврат сретств
Заказ номер. 000489859
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Возврат товара и своих средств
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER Показать 1 ответ
Кроссовки с браком
Номер заказа 000424568
м. Київ, пл. Перемоги, буд. 3, Універмаг "Україна"
не отримані гроші за повернення
З повагою, Відділ клієнтського сервісу магазинів SPORTMASTER
Не вернули деньги за товар
Впаивают расходные материалы
outventure , качество хорошее. Но зачем-то мне продавцы сказали, что нужно ещё доплатить одну гривну, чтобы взять какие-то салфетки , товар не акционный. Спешил, не обратил внимания. Дома понял, что мне продали за 27 грн абсолютно ненужные салфетки. Вопрос не в 27 гривнах, а что... Читать отзыв Просто хочу оставить отзыв про данный магазин. Брал спортивные штаны
outventure , качество хорошее. Но зачем-то мне продавцы сказали, что нужно ещё доплатить одну гривну, чтобы взять какие-то салфетки , товар не акционный. Спешил, не обратил внимания. Дома понял, что мне продали за 27 грн абсолютно ненужные салфетки. Вопрос не в 27 гривнах, а что таким образом продавцы впаивают всякий расходный материал. Обучили, молодцы.
Чисто принципиально более ни ногой в Спортмастер.
Не рекомендую
Починаю розчаровуватися
Невыгодная доставка
Безразличие к покупателю_Киев
Полный трёшь
средство чистки пуховиков Down and Wool Wash - проблема
Разочарование
г.Ровно, ТЦ Экватор
Продавц консультант
СКАРГА на грубе нехтування людськими правами в магазині "СПОРТ МАСТЕР"
Висловлюю Вам свою повагу разом з тим хочу повідомити Вам про свою стурбованість випадком, який мав місце 12.03.2017року у одному із магазинів «СПОРТМЕСТЕР» в м. Дніпро (вул. Князя Володимира Великого, буд. 1а, ТК «МОСТ-СІТІ ЦЕНТР»). Зокрема, під час здійснення покупок в магазині я була разом із своєю 3-х річною дочкою (ми приміряли куртку, яку придбали... Читать отзыв Керівнику ТОВ"СПОРТМАСТЕР-УКРАЇНА", пану Ігорю Валентиновичу!
Висловлюю Вам свою повагу разом з тим хочу повідомити Вам про свою стурбованість випадком, який мав місце 12.03.2017року у одному із магазинів «СПОРТМЕСТЕР» в м. Дніпро (вул. Князя Володимира Великого, буд. 1а, ТК «МОСТ-СІТІ ЦЕНТР»). Зокрема, під час здійснення покупок в магазині я була разом із своєю 3-х річною дочкою (ми приміряли куртку, яку придбали в той день в цьому магазині). Моя маленька дитина попросилась до туалету, я звернулась до адміністратору магазину з проханням надати можливість повести дитину до туалету. Однак адміністратор магазину, в доволі грубій формі мені відмовила, пояснюючи відмову тим, що чинним законодавством магазин не зобов’язаний забезпечувати покупцям таку послугу, окрім того в той день, нібито, мало місце якась технічна несправність каналізації.
Вказаним випадком, я вкрай стурбована, адже я, та вся моя родина, більше 5 роки є постійним клієнтами вашого магазину, завжди буди задоволені сервісом, обслуговуванням та клієнтоорінтовністю вашої компанії, однак цей випадок є кричущим виразом неповаги до покупців (!). В результаті відмови впустити трирічну дитину в туалет, вона не витримала і намочила свої штанці, і вона була змушені їхати додому, в холодну пору року, в мокрому одязі.
Хотіла б також вказати на образливість поведінки адміністратора, адже, якби навіть допустити наявність технічних перешкод, нам не було запропоновано жодної альтернативи, незважаючи на той факт, що до туалету потрібно було дитині. Окрім того, була вислове образлива фраза: «…Вы ж АТБ в туалет не проситесь, что вы от нас хотите…мы не обязаны по закону…» (!!!!). До вчорашнього дня у мене було переконання про різні рівні цих магазинів і взагалі недопустимість порівняння «АТБ» з «СПОРТМАСТЕРОМ», однак адміністратор магазину мені вказала на ідентичність. Прикро це чути і образливо, а ще більше принизливо було приймати таку позицію від жінки, яка теж або уже, або буде мамою…
Звертаюсь до Вас з вказанім повідомленням я прошу звернути увагу на вказаний випадок, адже таке відношення до дітей демонструє відношення до людей, покупців, споживачів…Після такого поводження зі мною і моєю трирічною дочкою, я навряд зможу знову скоро стати покупцем у ваших магазинах, адже образа за свою дитину досить глибока, а зухвалість персоналу просто кричуща.
Маю надію, що моє звернення викликає у Вас належну реакцію, щоб переглянути санітарні умови торгівлі в магазинах, щоб забезпеченими комфортні умови здійснення покупок.
НЕ обученный персонал
1. Кассир не знала как оплачивать сервисные услуги, выясняла мин.15. Пришлось стоять возле кассы и ждать.
2. Молча выдала чек,сдачу и вообще ничего не сказала. (хотя бы дежурное "спасибозапокупку" )
3. В процессе неспешного обслуживания общалась, с каким сотрудником не в форме, на тему отличия нового программного обеспечения, дисконтных карт сотрудников и возможности скидок по... Читать отзыв Была неприятно удивленна:
1. Кассир не знала как оплачивать сервисные услуги, выясняла мин.15. Пришлось стоять возле кассы и ждать.
2. Молча выдала чек,сдачу и вообще ничего не сказала. (хотя бы дежурное "спасибозапокупку" )
3. В процессе неспешного обслуживания общалась, с каким сотрудником не в форме, на тему отличия нового программного обеспечения, дисконтных карт сотрудников и возможности скидок по паспортным данным.... С интересом слушала я и вся очередь... а сервис с каждым днём всё хуже....