Розчарований татко Отзыв написан 23 февраля, 2025 год
Ще на етапі вибору в онлайн-чаті на сайті https://www.smart-balance.com.ua попався бидлячий працівник. Скрини листування можете побачити у вкладенні. Врешті я вирішив купити донечкам 2шт., але не 36-Вольтових, а таки 54-Вольтових.
Через дуже малий час користування один став поводитися дивно: на ходу вмикав "стопи" і завалювався назад. Я переслав його продавцю на діагностування і ремонт. Майже одразу отримав відповідь, що з ним все гаразд і вони нічого не бачать. Хоча, по факту його дістали з коробки і проїхалися пару разів метр вперед - метр назад. Дівчина Маша (яка там головна?) сказала, що проблеми бувають, але вони не гарантійний сервіс, а просто логісти по переміщенню товару з т.А в т.Б. Але дала номер київського майстра з ремонту - хоча б за це дяка. Товар відправили назад, але в іншому пакуванні і без гарантійного талону (який, до речі, взагалі не має сенсу).
Тим часом, майстер, номер якого мені дали, сказав мені, що це всі ознаки слабкого акумулятора. Після чого я самостійно зняв акумулятор і, відкривши його, побачив батарею 10s2p (2 паралельні секції по 10 послідовно з'єднаних банок), що дає 37В. Заявлена ємність 4400мА*год. По факту кожна банка - 1800мА*год, що в сумі дає лише 3600мА*год. На заявлений вольтаж 54В мало б бути 16s2p=55,5В. На зарядці вказана напруга 63В (як для 54В батареї), по факту вольтметр показував лише 42В (як для 36В батареї). Див. вкладення. Також в схемі захисту Li-Ion акумуляторів присутні елементи лише для захисту від перезаряду вище 4,2В кожної банки, на місті елементів для перерозряду нижче 2,7В - нічого. В комплексі з тим, що банки виявилися низькострумовими (нормальними для ліхтариків, але ненормальними для тягових двигунів) ,як показав спеціальний прилад для тесту акумуляторів, при просіданні напруги батареї нижче 27В (=2,7 на банку) плата інвертора уходила в захист, гальмуючи і завалюючи гіроскутер назад.
Після того, як я надіслав всі ці думки з фото, оформлені в пдфку, продавцю, то через пару тижнів тиші зателефонував і отримав відповідь, що керівництво розглядає. Ще через деякий час я написав пропозицію повернути мені хоча б різницю в ціні між 54В і 36В версіями: 1000грн.*2шт., на які б сам перепакував хоча б один акумулятор на нормальні банки. Як ви здогадуєтесь, ніхто мені не відповів (див. вкладення)… Отже, робіть виводи перед тим, як зв’язуватися з цією гівноконторою.
P.S. Я здогадувався, що цей апарат не має відношення до оригіналу Ninebot (і тим більш, Seagway), а є лише китайською копією MiniRobot. Але по акту це виявилася взагалі підYOбка на підYOбку.
Шахраї та місцями бидло - Отзывы о smart-balance.top
Через дуже малий час користування один став поводитися дивно: на ходу вмикав "стопи" і завалювався назад. Я переслав його продавцю на діагностування і ремонт. Майже одразу отримав відповідь, що з ним все гаразд і вони нічого не бачать. Хоча, по факту його дістали з коробки і проїхалися пару разів метр вперед - метр назад. Дівчина Маша (яка там головна?) сказала, що проблеми бувають, але вони не гарантійний сервіс, а просто логісти по переміщенню товару з т.А в т.Б. Але дала номер київського майстра з ремонту - хоча б за це дяка. Товар відправили назад, але в іншому пакуванні і без гарантійного талону (який, до речі, взагалі не має сенсу).
Тим часом, майстер, номер якого мені дали, сказав мені, що це всі ознаки слабкого акумулятора. Після чого я самостійно зняв акумулятор і, відкривши його, побачив батарею 10s2p (2 паралельні секції по 10 послідовно з'єднаних банок), що дає 37В. Заявлена ємність 4400мА*год. По факту кожна банка - 1800мА*год, що в сумі дає лише 3600мА*год. На заявлений вольтаж 54В мало б бути 16s2p=55,5В. На зарядці вказана напруга 63В (як для 54В батареї), по факту вольтметр показував лише 42В (як для 36В батареї). Див. вкладення.
Також в схемі захисту Li-Ion акумуляторів присутні елементи лише для захисту від перезаряду вище 4,2В кожної банки, на місті елементів для перерозряду нижче 2,7В - нічого. В комплексі з тим, що банки виявилися низькострумовими (нормальними для ліхтариків, але ненормальними для тягових двигунів) ,як показав спеціальний прилад для тесту акумуляторів, при просіданні напруги батареї нижче 27В (=2,7 на банку) плата інвертора уходила в захист, гальмуючи і завалюючи гіроскутер назад.
Після того, як я надіслав всі ці думки з фото, оформлені в пдфку, продавцю, то через пару тижнів тиші зателефонував і отримав відповідь, що керівництво розглядає. Ще через деякий час я написав пропозицію повернути мені хоча б різницю в ціні між 54В і 36В версіями: 1000грн.*2шт., на які б сам перепакував хоча б один акумулятор на нормальні банки. Як ви здогадуєтесь, ніхто мені не відповів (див. вкладення)… Отже, робіть виводи перед тим, як зв’язуватися з цією гівноконторою.
P.S. Я здогадувався, що цей апарат не має відношення до оригіналу Ninebot (і тим більш, Seagway), а є лише китайською копією MiniRobot. Але по акту це виявилася взагалі підYOбка на підYOбку.
отзыв
Комментарии к отзыву