Працював в цій компанії досить довго. Із плюсів це своєчасні виплати зп та авансу. Більше плюсів не буде) Працював оператором, на двох лініях. Першої лінія була нових клієнтів. Саме на цьому напрямку більше всього негативу, люди не вірять та посилають кожен дзвінок + до цього всього прокльони там одні мати. За цілий день стільки всього наслухався що це на стільки... Читать отзыв Працював в цій компанії досить довго. Із плюсів це своєчасні виплати зп та авансу. Більше плюсів не буде) Працював оператором, на двох лініях. Першої лінія була нових клієнтів. Саме на цьому напрямку більше всього негативу, люди не вірять та посилають кожен дзвінок + до цього всього прокльони там одні мати. За цілий день стільки всього наслухався що це на стільки тебе дизморалить що не можна нормально працювати. По факту робота не складна пропонуєш реєстрацію та робити замовлення. Але є але) Є дві умови для того щоб взяти участь в акції, це реєстрація та сплачене замовлення. Але переможців цієї акції не публікують вже давним давно, розумію що можливо переможець хоче залишитися анонімно але ж, приз виплачується не в тому обсягу про який наголошують. Наприклад Пошторог призовий фонд там 400000 гривень, але потім вже по факту як що переміг ти цих грошей не отримаєш в повному обсязі) Вони дуже добре підковані юристами та адвокатами) Моє саме улюблене - колектив) Супервайзер в мене був досить не поганим, допомагав з усім та навчав) Але є інші якім взагалі на тебе начхати) Тобто коли твій супервайзер вихідний чи у відпустці, тобі дають тимчасового. Але їм взагалі на тебе, скільки писав всі ігнорили) Також вище керівництво, дуже цікаве) А саме, робе нереальний план по замовлення на лінії вхідної та реєстрацій. Каталожні продажі в 2024 ну ви серйозно? Розумію що агресивний маркетинг, і все таки є люди які замовлять. Мабуть буду закінчувати цей спіч вже) Як що хочете набратися досвіду у контактному центрі і у продажах це саме те що вам потрібно, але як що хочете стабільну роботу то це не те місце зовсім)
Достоинства:
Своєчасна зарплата та аванси, оплачується перерва, лікарняний, більше менш графік роботи який можна поєднувати зі життям.
Недостатки:
Колектив, негатив зі сторони клієнтів та колег, обман та шахрайство клієнтів.
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та час, який ви приділили його написанню. Нам дуже важливо отримувати зворотний зв’язок від наших співробітників, аби розуміти, що варто покращити.
Ми цінуємо те, що ви відзначили своєчасні виплати, підтримку з боку вашого супервайзера та можливість отримати досвід у контактному центрі. Щодо негативу від клієнтів, ми розуміємо, що це може впливати на моральний стан і шукаємо шляхи для покращення умов роботи наших співробітників, зокрема – впровадження тренінгів та підтримки для ефективного спілкування з клієнтами.
Також хочемо прояснити ситуацію з переможцями акцій. Ми поважаємо бажання деяких клієнтів залишатися анонімними, але переможці завжди отримують призи, і виплати відбуваються згідно з умовами акції. Ми постійно працюємо над підвищенням прозорості нашої роботи та вдосконаленням комунікації щодо акцій.
Ми шкодуємо, що у вас виникли труднощі з комунікацією з деякими колегами та тимчасовими супервайзерами. Це питання, над яким ми обов'язково будемо працювати, щоб забезпечити всім працівникам належну підтримку у будь-який час.
Ще раз дякуємо за ваш відгук і бажаємо вам успіхів у подальшій кар'єрі!
Якщо сказати, що оцінка роботи компанії базована на 5-и зірочках, де зірочки - це: -Колектив -Цікавість роботи -Соціальний пакет та рівень ЗП -Керівництво -Прозорість та стабільність То я ставлю зірочку лише в пункті "Колектив". Ставлення та адекватність керівництва не витримує ніякої критики. Є враження, наче ставлення до людей та процесів - наче це якась іграшка. Хочу кручу так, хочу -... Читать отзыв Якщо сказати, що оцінка роботи компанії базована на 5-и зірочках, де зірочки - це: -Колектив -Цікавість роботи -Соціальний пакет та рівень ЗП -Керівництво -Прозорість та стабільність
То я ставлю зірочку лише в пункті "Колектив". Ставлення та адекватність керівництва не витримує ніякої критики. Є враження, наче ставлення до людей та процесів - наче це якась іграшка. Хочу кручу так, хочу - так. Прочитала всі відгуки - як б старанно тут не відпрацьовували єйчари з очевидно "Штучними" позитивними відгуками, але яка реальність тут знає точно 90% співробітників.
Дякуємо за ваш відгук та відкритість. Нам важливо знати, що ви цінуєте наш колектив. Водночас шкода, що у вас виникли негативні враження щодо інших аспектів роботи. Ми працюємо над тим, щоб удосконалюватися і розвиватися як компанія. Ставлення до працівників і прозорість процесів – це ті напрями, на які ми звертаємо особливу увагу, і ваша думка допоможе нам стати кращими. Якщо у вас є конкретні пропозиції чи зауваження, ми відкриті до діалогу та готові їх розглянути.
За копейки работают только отбросы. А Симпатик платит копейки. Вот и думайте! Кстати, копейки платят только обычным, рядовым сотрудникам. А бабки им приносят именно они.
Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди цінуємо зворотний зв'язок, адже він допомагає нам вдосконалюватися. Що стосується оплати праці, важливо зазначити, що умови компенсації обговорюються під час співбесіди. Якщо на той момент запропоновані умови вас не влаштовували, ми були готові до діалогу і могли розглянути це питання одразу. Ми прагнемо забезпечити справедливу винагороду для всіх наших співробітників та створити комфортні умови праці. Якщо у вас є додаткові пропозиції або зауваження, ми завжди відкриті до обговорення.
Про яку відкритість та свободу думок мова, якщо відгуки видаляються? З цієї причини навіть очевидно, що ця шакаляча конторка - справжнісінький фейк та мильна бульбашка.
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми завжди прагнемо до відкритого діалогу і поважаємо різні точки зору. Що стосується видалення відгуків, ми це робимо тільки у випадках, коли вони містять неправдиві висловлювання. Наша мета — створити позитивне середовище для конструктивного обговорення та підтримки. Ми відкриті до спілкування і готові вислухати ваші конкретні зауваження або пропозиції, щоб разом зробити наш холдинг кращим. Показать 1 ответ
Холдинг - стрімко падає в дно. Я не знаю, куди дивляться власники, але Шульга - докерувався до ручки+не складає враження як людина в адекваті. Багато звільнень, суцільний негатив. Красива міна при поганій грі😊
Дуже великі враження
Вони дуже добре підковані юристами та адвокатами)
Моє саме улюблене - колектив)
Супервайзер в мене був досить не поганим, допомагав з усім та навчав) Але є інші якім взагалі на тебе начхати) Тобто коли твій супервайзер вихідний чи у відпустці, тобі дають тимчасового. Але їм взагалі на тебе, скільки писав всі ігнорили)
Також вище керівництво, дуже цікаве)
А саме, робе нереальний план по замовлення на лінії вхідної та реєстрацій. Каталожні продажі в 2024 ну ви серйозно? Розумію що агресивний маркетинг, і все таки є люди які замовлять.
Мабуть буду закінчувати цей спіч вже)
Як що хочете набратися досвіду у контактному центрі і у продажах це саме те що вам потрібно, але як що хочете стабільну роботу то це не те місце зовсім)
Дякуємо за ваш відгук та час, який ви приділили його написанню. Нам дуже важливо отримувати зворотний зв’язок від наших співробітників, аби розуміти, що варто покращити.
Ми цінуємо те, що ви відзначили своєчасні виплати, підтримку з боку вашого супервайзера та можливість отримати досвід у контактному центрі. Щодо негативу від клієнтів, ми розуміємо, що це може впливати на моральний стан і шукаємо шляхи для покращення умов роботи наших співробітників, зокрема – впровадження тренінгів та підтримки для ефективного спілкування з клієнтами.
Також хочемо прояснити ситуацію з переможцями акцій. Ми поважаємо бажання деяких клієнтів залишатися анонімними, але переможці завжди отримують призи, і виплати відбуваються згідно з умовами акції. Ми постійно працюємо над підвищенням прозорості нашої роботи та вдосконаленням комунікації щодо акцій.
Ми шкодуємо, що у вас виникли труднощі з комунікацією з деякими колегами та тимчасовими супервайзерами. Це питання, над яким ми обов'язково будемо працювати, щоб забезпечити всім працівникам належну підтримку у будь-який час.
Ще раз дякуємо за ваш відгук і бажаємо вам успіхів у подальшій кар'єрі!
СІМПАТІК ГРУП ХОЛДИНГ
-Колектив
-Цікавість роботи
-Соціальний пакет та рівень ЗП
-Керівництво
-Прозорість та стабільність
То я ставлю зірочку лише в пункті "Колектив".
Ставлення та адекватність керівництва не витримує ніякої критики. Є враження, наче ставлення до людей та процесів - наче це якась іграшка.
Хочу кручу так, хочу -... Читать отзыв Якщо сказати, що оцінка роботи компанії базована на 5-и зірочках, де зірочки - це:
-Колектив
-Цікавість роботи
-Соціальний пакет та рівень ЗП
-Керівництво
-Прозорість та стабільність
То я ставлю зірочку лише в пункті "Колектив".
Ставлення та адекватність керівництва не витримує ніякої критики. Є враження, наче ставлення до людей та процесів - наче це якась іграшка.
Хочу кручу так, хочу - так.
Прочитала всі відгуки - як б старанно тут не відпрацьовували єйчари з очевидно "Штучними" позитивними відгуками, але яка реальність тут знає точно 90% співробітників.
Нам важливо знати, що ви цінуєте наш колектив. Водночас шкода, що у вас виникли негативні враження щодо інших аспектів роботи. Ми працюємо над тим, щоб удосконалюватися і розвиватися як компанія. Ставлення до працівників і прозорість процесів – це ті напрями, на які ми звертаємо особливу увагу, і ваша думка допоможе нам стати кращими. Якщо у вас є конкретні пропозиції чи зауваження, ми відкриті до діалогу та готові їх розглянути.
Антипатик Симпатика
Кстати, копейки платят только обычным, рядовым сотрудникам.
А бабки им приносят именно они.
Ми завжди цінуємо зворотний зв'язок, адже він допомагає нам вдосконалюватися.
Що стосується оплати праці, важливо зазначити, що умови компенсації обговорюються під час співбесіди. Якщо на той момент запропоновані умови вас не влаштовували, ми були готові до діалогу і могли розглянути це питання одразу. Ми прагнемо забезпечити справедливу винагороду для всіх наших співробітників та створити комфортні умови праці.
Якщо у вас є додаткові пропозиції або зауваження, ми завжди відкриті до обговорення.
Відкритість - фейк
З цієї причини навіть очевидно, що ця шакаляча конторка - справжнісінький фейк та мильна бульбашка.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми завжди прагнемо до відкритого діалогу і поважаємо різні точки зору. Що стосується видалення відгуків, ми це робимо тільки у випадках, коли вони містять неправдиві висловлювання.
Наша мета — створити позитивне середовище для конструктивного обговорення та підтримки. Ми відкриті до спілкування і готові вислухати ваші конкретні зауваження або пропозиції, щоб разом зробити наш холдинг кращим. Показать 1 ответ
Трішки правди?
Я не знаю, куди дивляться власники, але Шульга - докерувався до ручки+не складає враження як людина в адекваті.
Багато звільнень, суцільний негатив. Красива міна при поганій грі😊