почитала відгуки про роботу інших працівників і підписуюсь під кожним їх словом) поділюсь своїм досвідом роботи в мережі, працювала рік, перша моя робота в коментарях тут писали, що оплата праці не відповідає навантаженню і це дійсно було так (зараз там ніби підняли ставку, точно незнаю), в моєму випадку траплялись зміни по 16 годин, бувало дві таких зміни підряд, сна від сили 4 години і весь цей час ти постійно на ногах, немає часу ні присісти, ні відійти, ні елементарно сходити на перекур, оскільки відразу як повертаєшся прилітає претензія «де ти ходиш?» чи щось типу такого. вільний час за день - це пів години або година обіду (неоплачуваного) на закриття зміни завжди не вистачало працівників і нікого не хвилювало те, що ввечері кількість людей тільки збільшувалась (центр міста), особливо в пʼятницю, суботу, неділю та святкові дні. якщо ти стоїш на замовленнях, то допомоги не дочекаєшся, бо всі, хто є на зміні стоять на касі, щоб не було черг і ти вивозиш запару самостійно, а окрім того, що потрібно встигнути завершити всі замовлення, треба ще й принести сировину на дефрост на наступний день, прибрати робочі поверхні, помити грилі, інакше вранці прийде наступна зміна і будуть питання а чому те і те не зробила?, дуже пощастить, якщо відкриватимеш зміну знову ти і претензій вдасться уникнути іноді керуюча складала графік на свій розсуд, не дослухаючись до моїх прохань щодо вихідних (можливо лише у мене була така ситуація, не всі керуючі такі). я ніколи не нагліла, просила 1-2 вихідних на тиждень, коли мала якісь плани на певний день. помінятись з колегами майже ніколи не виходило, навіть коли погано почувалась або мала невідкладні справи (колег розумію, питань немає, багато хто працював понаднормово і кожен хотів відпочити) конфліктні, неадекватні, хворі на голову покупці, бомжі, які розпивають свої «сотки» на столиках і не реагують ні на які зауваження це взагалі окрема тема, дуже шкода, що в магазинах немає охорони, вона справді дуже потрібна. неодноразово була свідком ситуацій, коли різні слабоумні чіплялись до колег, до інших покупців, робили балаган в магазині. до мене самої також домахувались, відволікали від роботи, але в цій ситуації ти завжди в програші, бо огризнешся=скарга, нахамиш=скарга, не так подивишся=скарга, не тим тоном скажеш=скарга і керівництво валить всю вину на тебе, навіть не розібравшись в ситуації, бо ти «псуєш репутацію магазину», як на мене, це повний брєд. на мене особисто писали скарги, я хамила, огризалась, але тільки тоді, коли це справді було необхідно варто відмітити, що за час роботи можна ніфігово так прокачати свою багатозадачність, оскільки готуєш декілька замовлень одночасно, викладаєш сировину, іноді ще й обслуговуєш покупців на касі + до того біля тебе бігає стажер (коли приводять нового працівника тебе просто ставлять перед фактом і нікого не хвилює, що в тебе зараз немає часу його вчити. мені неважко було пояснити що до чого, але коли він/вона просто втикає в телефон, поки ти розпинаєшся стає реально неприємно, а показувати роботу мусиш, хоча хотілось би вигнати) для мене сімка була «школою жизні», стикалась з різними людьми, випробувала свою стресостійкість і зрозуміла, що в мене вона, походу, взагалі відсутня) якщо у когось є бажання забути про особисте життя, забути що таке відпочинок, ледь долазити після зміни додому та отримати такий ось досвід у сфері обслуговування, то йдіть в сімку, тому що такого ви не побачите більше ніде) всім удачі)
Достоинства:
можна прокачати багатозадачність і випробувати свою стресостійкість)
колишній працівник, луцьк - Отзывы о Сім23 маркет
поділюсь своїм досвідом роботи в мережі, працювала рік, перша моя робота
в коментарях тут писали, що оплата праці не відповідає навантаженню і це дійсно було так (зараз там ніби підняли ставку, точно незнаю), в моєму випадку траплялись зміни по 16 годин, бувало дві таких
зміни підряд, сна від сили 4 години і весь цей час ти постійно на ногах, немає часу ні присісти, ні відійти, ні елементарно сходити на перекур, оскільки відразу як повертаєшся прилітає претензія «де ти ходиш?» чи щось типу такого. вільний час за день - це пів години або година обіду (неоплачуваного)
на закриття зміни завжди не вистачало працівників і нікого не хвилювало те, що ввечері кількість людей тільки збільшувалась (центр міста), особливо в пʼятницю, суботу, неділю та святкові дні. якщо ти стоїш на замовленнях, то допомоги не дочекаєшся, бо всі, хто є на зміні стоять на касі, щоб не було черг і ти вивозиш запару самостійно, а окрім того, що потрібно встигнути завершити всі замовлення, треба ще й принести сировину на дефрост на наступний день, прибрати робочі поверхні, помити грилі, інакше вранці прийде наступна зміна і будуть питання а чому те і те не зробила?, дуже пощастить, якщо відкриватимеш зміну знову ти і претензій вдасться уникнути
іноді керуюча складала графік на свій розсуд, не дослухаючись до моїх прохань щодо вихідних (можливо лише у мене була така ситуація, не всі керуючі такі). я ніколи не нагліла, просила 1-2 вихідних на тиждень, коли мала якісь плани на певний день. помінятись з колегами майже ніколи не виходило, навіть коли погано почувалась або мала невідкладні справи (колег розумію, питань немає, багато хто працював понаднормово і кожен хотів відпочити)
конфліктні, неадекватні, хворі на голову покупці, бомжі, які розпивають свої «сотки» на столиках і не реагують ні на які зауваження це взагалі окрема тема, дуже шкода, що в магазинах немає охорони, вона справді дуже потрібна. неодноразово була свідком ситуацій, коли різні слабоумні чіплялись до колег, до інших покупців, робили балаган в магазині. до мене самої також домахувались, відволікали від роботи, але в цій ситуації ти завжди в програші, бо огризнешся=скарга, нахамиш=скарга, не так подивишся=скарга, не тим тоном скажеш=скарга і керівництво валить всю вину на тебе, навіть не розібравшись в ситуації, бо ти «псуєш репутацію магазину», як на мене, це повний брєд. на мене особисто писали скарги, я хамила, огризалась, але тільки тоді, коли це справді було необхідно
варто відмітити, що за час роботи можна ніфігово так прокачати свою багатозадачність, оскільки готуєш декілька замовлень одночасно, викладаєш сировину, іноді ще й обслуговуєш покупців на касі + до того біля тебе бігає стажер (коли приводять нового працівника тебе просто ставлять перед фактом і нікого не хвилює, що в тебе зараз немає часу його вчити. мені неважко було пояснити що до чого, але коли він/вона просто втикає в телефон, поки ти розпинаєшся стає реально неприємно, а показувати роботу мусиш, хоча хотілось би вигнати)
для мене сімка була «школою жизні», стикалась з різними людьми, випробувала свою стресостійкість і зрозуміла, що в мене вона, походу, взагалі відсутня)
якщо у когось є бажання забути про особисте життя, забути що таке відпочинок, ледь долазити після зміни додому та отримати такий ось досвід у сфері обслуговування, то йдіть в сімку, тому що такого ви не побачите більше ніде)
всім удачі)
отзыв
Комментарии к отзыву