Це був один з моїх перших досвідів у роботі в сфері обслуговування. Спочатку був дуже позитивно налаштований як до самої мережі, так і до роботи.
Хотілось б сказати, що все починалось добре, проте ні. Мій перший тиждень стажування пройшов зі словами від керуючої «У нас мало часу, треба швидше вчитись», «Ми не можемо витрачати так багато часу на твоє навчання», «Чому так погано з візиткою? Ти що, забув що це обовʼязково?». Нагадую, це була моя перша робота у 18 років і я про це прямо казав на співбесіді. Я закрив на це очі, і спихнув все на свою недосвідченість.
Особисто в мене найбільша проблема була саме колектив і керуюча. Я міг би нескінченно наводити приклади зверхнього, зневажливого становлення щодо мене, але найкращі це постійні незадоволення твоєю роботою, яку ти виконуєш сам не вечірній зміні; скарги на мій темп роботи, постійне підганяння, коли це абсолютно недоречно; колеги, які намагаються тебе принизити, постійно жаліючись на тебе керуючій через те, що ти «не справляєшся».
А якщо ти хлопець, тоді тобі прийдеться вдвічі складніше. Будь готовий робити всю брудну роботу, як таскання тяжких піддонів, товару і завжди бути на побігеньках коли ти на зміні з дівчиною(виключно особистий досвід).
Найгірше це було саме вимоги до роботи. Зазвичай, ввечері я лишався сам на зміні, і на мені було:
-слідкувати за чистотою залу, кавового і його наповненістю -не допускати в залі пустих полиць, завжди підтягувати/затарювати -зробити роботу, яку дала тобі керуюча на твою зміну -обслуга клієнтів на касі і фуд сервіс -доносити донати при відсутності
І це все звісно без можливості на перерву, а як інакше. При закритті магазину це окремий вид жаху. Все має бути ідеально, інакше на ранок отримуєш купу повідомлень про те, що зміна була закрита жахливо.
Я розказав виключно опираючись на власний досвід, щоб молоді люди не йшли працювати в цей маркет, де до тебе ставляться як до раба. Прочитавши минулі відгуки, я підписуюсь під кожним їх словом.
Бережіть себе, і ніколи не давайте ставитись до вас як до лайна.
Пекло для молоді, або просто – Сімі/23сім - Отзывы о Сім23 маркет
Хотілось б сказати, що все починалось добре, проте ні. Мій перший тиждень стажування пройшов зі словами від керуючої «У нас мало часу, треба швидше вчитись», «Ми не можемо витрачати так багато часу на твоє навчання», «Чому так погано з візиткою? Ти що, забув що це обовʼязково?». Нагадую, це була моя перша робота у 18 років і я про це прямо казав на співбесіді. Я закрив на це очі, і спихнув все на свою недосвідченість.
Особисто в мене найбільша проблема була саме колектив і керуюча. Я міг би нескінченно наводити приклади зверхнього, зневажливого становлення щодо мене, але найкращі це постійні незадоволення твоєю роботою, яку ти виконуєш сам не вечірній зміні; скарги на мій темп роботи, постійне підганяння, коли це абсолютно недоречно; колеги, які намагаються тебе принизити, постійно жаліючись на тебе керуючій через те, що ти «не справляєшся».
А якщо ти хлопець, тоді тобі прийдеться вдвічі складніше. Будь готовий робити всю брудну роботу, як таскання тяжких піддонів, товару і завжди бути на побігеньках коли ти на зміні з дівчиною(виключно особистий досвід).
Найгірше це було саме вимоги до роботи. Зазвичай, ввечері я лишався сам на зміні, і на мені було:
-слідкувати за чистотою залу, кавового і його наповненістю
-не допускати в залі пустих полиць, завжди підтягувати/затарювати
-зробити роботу, яку дала тобі керуюча на твою зміну
-обслуга клієнтів на касі і фуд сервіс
-доносити донати при відсутності
І це все звісно без можливості на перерву, а як інакше. При закритті магазину це окремий вид жаху. Все має бути ідеально, інакше на ранок отримуєш купу повідомлень про те, що зміна була закрита жахливо.
Я розказав виключно опираючись на власний досвід, щоб молоді люди не йшли працювати в цей маркет, де до тебе ставляться як до раба. Прочитавши минулі відгуки, я підписуюсь під кожним їх словом.
Бережіть себе, і ніколи не давайте ставитись до вас як до лайна.
отзыв
Комментарии к отзыву