I.Zh Отзыв написан 20 января, 2025 год98 просмотров
Я на Шафі 7 років, за цей час я не мала жодного конфлікту чи повернення від покупців. Всі показники 100%. Відправка в день оплати у власних пакетах, коробках, подарункових бантиках і т.д. До 22 року продавала наложкою, з передплатою за доставку, або по повній передоплаті. З 22 року почала продавати по повній передоплаті, так як «трохи» нестабільна ситуація в країні і продаючи власні речі, прольоти, або б/у кілька разів в ідеальному стані, не застрахована від ризиків як , наприклад, бізнес. В моєму профілі, в розділі «про мене», розписані всі умови продажу. Все продубльовано в кожному оголошенні. Написано, що немає торгу, так як ціни ставлю мінімальні, просто щоб продати швидше річ, та і зі зменшенням ціни на Шафі, як відомо, проблематично, м‘яко кажучи. Першого січня написала мені «покупець», чи продам я річ дешевше, я відповіла, що ні, тому що потрібно платити комісію Шафі і сума, яку я отримаю з продажу речі, буде наближена до нуля. Через добу, ця «покупчиня» без будь-яких питань, оформлює замовлення з післяплатою, хоча в оголошенні написано «повна передоплата». Ладно, якби це був новий користувач на Шафі, але вона на сайті 8 років!!! Я відмінила замовлення і написала, що вже продала річ на іншому сайті. Притирошний сайт Шафа, замість того, щоб поставити мені позначку «немає в наявності», так як саме цю причину я вказала під час відміни замовлення, через 20 днів змінив мені відсоток виконаних замовлень, зі 100% на 80%. Тобто, одне відмінене замовлення за 7 років на Шафі це 20% від усіх замовлень за цей час. При тому, що це замовлення, було оформлене в 9 годин ранку, а я ще іноді сплю, особливо 2 лютого і ще не навчилась деактивовувати замовлення у ві сні. На іншому сайті взяли реквізити ввечері, а оплатили зранку, тому зайшла на Шафу, щоб видалити оголошення і побачила замовлення. Звісно я і так би відмінила замовлення, так-як не продаю тим, хто не поважає мене як продавця. Особливо тим, хто за 8 років на Шафі, досі не навчився читати. І інформація, для подібних покупців, якщо вас не влаштовують правила продажу, проходьте повз, не треба думати, що ви особливі і те, що написано в оголошенні це для когось іншого, але тільки не для вас. Я сама і продаю і купую на Шафі, купую більше ніж продаю і беру на себе відповідальність за покупку. Якщо написано «по повній передоплаті» я сама вирішую купувати мені річ, чи іти далі, а не нав‘язую продавцю свої умови, а потім знижую йому рейтинг, бо у мене нудне життя. Тій покупчині я весь час відповідала ввічливо, хоча вона навіть не привіталась зі мною, а це для мене вже показник. Тож, сьогодні видатний день, я видаляю всі оголошення і більше жодної копійки від мене Шафа не отримає. Думаю, такі покупці, через яких у мене тепер 80% виконаних замовлень, заслуговують на супер-продавців у яких по 20 негативних відгуків і це тільки ті, які залишили покупці. 3 согласны
Браво! Пора уже всем адекватным продавцам проучить шафу, чтобы не получали больше ни копейки своей комиссии. Есть и другие адекватные сайты для продажи.
Уходить с площадки из-за неадекватного продавца, который начал выкручивать руки,- простите, а как вы столько времени продержались на сайте?
У каждого из продавцов бывают такие покупатели и далеко не единичный случай, как у вас....ну снизили рейтинг - я вообще на него не смотрю при оформлении покупок, только на количество негативных отзывов.
Два роки тому Турбота була інша, але з приходом керівника відділу Марії все змінилось. Зникла людяність. Вони не просто черстві, не просто приймають випадково помилкові рішення, вони роблять це навмистно із задоволенням. Я не знаю, яка там атмосфера між ними, але це садісти, які отримають насолоду роблячи людям боляче і погано. Тим людям, завдяки праці яких вони жують свій кусок хліба. Жують і плюють в обличчя продавцям, з насолодою з визовом з наругою з посмішкою ганебно, ницо презирливо, гарного дня і хорошого настрою
Ну зняла з вас шафа % з вашого статусу і що? Рейтинги це фількіна грамота. Я завжди продавала по 100% передплаті, а зараз змушена продавати і накладною оплатою (встановивши передплату, яка повертає вартість пересилок туди-сюди), БО взагалі ніколи не підключила. Те, що є кон*ені (де#іли) покупці - це взагалі не новина, так що тепер - не продавати? Навіть ті де#іли, які запитують очевидне - піднімають ваш рейтинг. Щодо замовлень - не відміняйте їх, пишіть на шафу, хай це робить вона. Те, що ви йдете з шафи, для шафи це ні в одному оці - продавців і покупців на шафі до фіга. А так, самі зможете щось продати, а може і купити. Ви почитайте пости ідіотки Алина Алина (яку викинули з шафи, бо вона затра**ла всіх), як воно хоче повернутись назад і не беруть) я, наприклад, деяких тупих недопокупців блокую і вони мені більше не пишуть) це кайф, навіщо читати якихось кон*ених?
Де ви бачили там дофіга продавців? Вам цифру назвати скільки продавців покинуло шафу за останні пів року? З таким відношенням кожного дня уходять люди(продавці) та з певним часом там не лишиться нікого) і шафа свое отримае. А що отримані? Ні-фі-га) бо продавців усе менше, оголошень все менше, продажів все менше, і слідуе те що шафа все менше і менше отримуе коштів) і так дойде скоро дуже скоро до нуля
відповідь просто - "відкрий очі і побачиш". Це я вам кажу, як продавець (у мене стабільно та нормально купують) і як покупець (я купую тут, як і раніше, і не бачу взагалі різниці між асортиментом). Потрібно також сказати, що я не купую зари, бершки та інші масс -маркети, чиї магазини і так є в Україні. я купую речі речі брендових або відомих фірм високої якості як сток (нові з біркою, тільки із запахом обробки), або секонд, який в ідеалі.
Смішні продавці, які прийшли сюди з базарів та онлайн-магазинів і хочуть гроші заробляти такі ж самі, як і на попередньому місці. Турецькі труси вони продають по ціні базару (але на базарі ти платиш за місце і стоїш цілий день і торгуєш), а тут ти лежиш в теплі на диванчику і покупець сам себе знаходить.
Щодо підвищення цін до війни та під час війни - їх порівнювати не можна. Наша влада вже два рази підняла податки (військовой збір та інш). Якщо подумати головою, то шафа теж мусить сплачувати % державі за ведення бізнесу. Звісно, це складно зрозуміти з першого, може з другого разу дійде.
Та це вже була якась остання крапля. Запарило відношення Шафи до продавців, як до скота.
А підвищення відсотків з продажу без попередження? Це що нормально?
Якщо брати ціни, наприклад, на сайті Zara і на Шафі, то на Шафі нові речі в два рази дорожчі ніж на оф. сайті. При тому що в фірмових магазинах є повернення і гарантія, а на Шафі що?
І я б не сказала, що коли з Шафи йдуть продавці це не помітно. Є певна закономірність, нові покращення-відтік продавців-підняття відсотків з продажу-ще більший відтік продавців-ще більше підвищення відсотків...
А не повертати гроші з "безпечної угоди" це взагалі дно.
В перші два роки повномасштабної війни Шафа, як на мене, почала відроджуватись, почали з'являтись продавці з дуже класними речами, адекватними цінами та приємним спілкуванням. А після останніх "покращень" бачу в новинках все більше сміття і купи дублів, які заборонили)))
Те, що робить шафа всяку фігню - я не заперечую, це лютий крінж. Шафа створювалась для продажу б/в речей, а не як сайт, де продаються нові речі, які і так представлені на ринку України. Звісно на сайті виробника купувати може бути дешевше, АЛЕ дивлячись що з чим порівнювати. Наприклад, нові речі на білизну panache, freya, triumph, hunkelmoller, ann summers у нас коштують дорого. Бюст від panache коштує 2000-3000 грн, а на шафі можна знайти сток (новий, але з запахом обробки) за 450-1000грн, як повезе. Просто потрібно бути не гордою, а трохи напрягтись і випрати. Те саме і з речима, дивлячись з чим порівнювати. Якщо взяти речі із шовку, кашеміру, альпаки та інших дорогих тканин - їх дешевше ви в жодного виробника не купите. Щодо підвищення цін - під час війни стало менше населення взагалі, та й купувати почали дешевші речі, ще й нахабні попрошайки випрошують знижки на речі, які і так недорого виставлені. Для шафи оборот грошей став менший, тому і підняли %. Щодо відчутних змін на шафі, коли йдуть продавці - немає ніяких змін, це я вам кажу, як продавець. Одні ідуть з шафи, а ті, що вже є просто продають більше + з'являються ще нові. Але це таке, набридло на шафі, шукайте, де краще)
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее
Моя червона лінія - Отзывы о Шафа (shafa.ua)
До 22 року продавала наложкою, з передплатою за доставку, або по повній передоплаті. З 22 року почала продавати по повній передоплаті, так як «трохи» нестабільна ситуація в країні і продаючи власні речі, прольоти, або б/у кілька разів в ідеальному стані, не застрахована від ризиків як , наприклад, бізнес.
В моєму профілі, в розділі «про мене», розписані всі умови продажу. Все продубльовано в кожному оголошенні. Написано, що немає торгу, так як ціни ставлю мінімальні, просто щоб продати швидше річ, та і зі зменшенням ціни на Шафі, як відомо, проблематично, м‘яко кажучи.
Першого січня написала мені «покупець», чи продам я річ дешевше, я відповіла, що ні, тому що потрібно платити комісію Шафі і сума, яку я отримаю з продажу речі, буде наближена до нуля.
Через добу, ця «покупчиня» без будь-яких питань, оформлює замовлення з післяплатою, хоча в оголошенні написано «повна передоплата». Ладно, якби це був новий користувач на Шафі, але вона на сайті 8 років!!!
Я відмінила замовлення і написала, що вже продала річ на іншому сайті.
Притирошний сайт Шафа, замість того, щоб поставити мені позначку «немає в наявності», так як саме цю причину я вказала під час відміни замовлення, через 20 днів змінив мені відсоток виконаних замовлень, зі 100% на 80%.
Тобто, одне відмінене замовлення за 7 років на Шафі це 20% від усіх замовлень за цей час. При тому, що це замовлення, було оформлене в 9 годин ранку, а я ще іноді сплю, особливо 2 лютого і ще не навчилась деактивовувати замовлення у ві сні.
На іншому сайті взяли реквізити ввечері, а оплатили зранку, тому зайшла на Шафу, щоб видалити оголошення і побачила замовлення.
Звісно я і так би відмінила замовлення, так-як не продаю тим, хто не поважає мене як продавця. Особливо тим, хто за 8 років на Шафі, досі не навчився читати. І інформація, для подібних покупців, якщо вас не влаштовують правила продажу, проходьте повз, не треба думати, що ви особливі і те, що написано в оголошенні це для когось іншого, але тільки не для вас.
Я сама і продаю і купую на Шафі, купую більше ніж продаю і беру на себе відповідальність за покупку. Якщо написано «по повній передоплаті» я сама вирішую купувати мені річ, чи іти далі, а не нав‘язую продавцю свої умови, а потім знижую йому рейтинг, бо у мене нудне життя.
Тій покупчині я весь час відповідала ввічливо, хоча вона навіть не привіталась зі мною, а це для мене вже показник.
Тож, сьогодні видатний день, я видаляю всі оголошення і більше жодної копійки від мене Шафа не отримає.
Думаю, такі покупці, через яких у мене тепер 80% виконаних замовлень, заслуговують на супер-продавців у яких по 20 негативних відгуків і це тільки ті, які залишили покупці.
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
У каждого из продавцов бывают такие покупатели и далеко не единичный случай, как у вас....ну снизили рейтинг - я вообще на него не смотрю при оформлении покупок, только на количество негативных отзывов.
Більше того, якщо раптом якісь продавці покидають шафу, то на їх нішу займають наявні. я як продавець вам скажу - у мене все нормально із продажами.
Смішні продавці, які прийшли сюди з базарів та онлайн-магазинів і хочуть гроші заробляти такі ж самі, як і на попередньому місці. Турецькі труси вони продають по ціні базару (але на базарі ти платиш за місце і стоїш цілий день і торгуєш), а тут ти лежиш в теплі на диванчику і покупець сам себе знаходить.
Щодо підвищення цін до війни та під час війни - їх порівнювати не можна. Наша влада вже два рази підняла податки (військовой збір та інш). Якщо подумати головою, то шафа теж мусить сплачувати % державі за ведення бізнесу. Звісно, це складно зрозуміти з першого, може з другого разу дійде.
А підвищення відсотків з продажу без попередження? Це що нормально?
Якщо брати ціни, наприклад, на сайті Zara і на Шафі, то на Шафі нові речі в два рази дорожчі ніж на оф. сайті. При тому що в фірмових магазинах є повернення і гарантія, а на Шафі що?
І я б не сказала, що коли з Шафи йдуть продавці це не помітно. Є певна закономірність, нові покращення-відтік продавців-підняття відсотків з продажу-ще більший відтік продавців-ще більше підвищення відсотків...
А не повертати гроші з "безпечної угоди" це взагалі дно.
В перші два роки повномасштабної війни Шафа, як на мене, почала відроджуватись, почали з'являтись продавці з дуже класними речами, адекватними цінами та приємним спілкуванням. А після останніх "покращень" бачу в новинках все більше сміття і купи дублів, які заборонили)))