Примус до невигідної угоди на Шафі - Отзывы о Шафа (shafa.ua)

Шафа (shafa.ua)
Отзыв написан 11 ноября, 2024 год 107 просмотров
Я працювала на Шафі майже стільки, скільки створена сама Шафа! До того, як Шафа заднім числом знизила і підробила оцінки у моєму рейтингу шляхом поновлення 5 кратного 1зіркового оцінювання від одного користувача, якого на момент поновлення його осіннього оцінювання не було у мережі 30+ діб (скріни листування з зображенням цього факту передано на Шафу, як і скріни поновленого і торішнього тексту відгуку у яких чітко видно відредаговану різницю.
Самим ганебним для Шафи є не те, що різниця між авторським висловом покупця (відгук якого визнаний торік невідповідним і раптом з доброго дива через майже рік руками адмінів Шафи поновлено у зміненій Шафою редакціїї в мене, як у продавуя!!!) цими діями Шафа як раз і підтвердила невідповідний реальності вислів покупця, що я не бажаю платити % Шафі,
а висаітлила те, що обурливі СВІДЧЕННЯ примусу мене до невигулної Угоди як раз є першопричиною усього.
Цей покупець оцінив мене на 1 зірку тільки за те, що я відмовила у наложці! Цей покупець навмистно з помсти залишив мені Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі Шафа (shafa.ua) - Примус до невигідної угоди на Шафі невідповідні оцінки, щодо того, що товар не відповідає опису , його немає в наявності і його якость не так проконсультувала і фото були йому не такі. І Шафа у цьому тиску з помсті за незгоду до БО і наложці ДОПОМОГЛА таким несумісним не відповідним правилам сайту діям! Шафа розмістила цей невідповідний відгук тоді, рік тому , згодом на мою вимогу його видалила і ось зараз раптом відредаговала власноруч і поновила у мене в профілі, який згодом заблокувала. Отже це доводить, що рейтинги мають не сприяти покращенню роботи продавця, а є чинником маніпуляції, тиску в примусу до невигідної угоди!
ЦЕ ЗАСВІДЧЕНИЙ факт ПРИМУСУ до невигидної угоди з фактом покарання за відмову
Майже три тижні ви без підстав з помсти не даєте мені працювати на Шафі
1. Почали на Щафі з того, що без підстав заблокували мені доступ до своїх сторінок у ФБ і Інстограм, глузливо стверджуючи, що для вас цінний зворотній зв'язок.
2. Потім адміни Шафи на чолі з керівником відділу Турботи Марією методично почали дошкуляти мені , без підстав знімаючи мої товари з продажу.
3. Потім, коли через неможливість писати з бану їм на їх соціальних сторінках , коли я стала використовувати власне право на свободу слова у Тік-ток, то Шафа з помсти за конструктивну критику і з остраху розгодошення їх протипоавгих дій заблокували мій профіль.

Жодного лайливого слова мої роліки не містять. Обурення то є особисте сприйняття, я за це не відповідаю. Образа не доведена належно, і за за це вже вибачилась (см. Листування).Може когось моє привітання "доброго ранку" обурює!? Я не маю нести покарання за тонку душевну організацію особистості. Є цілком точне визначення поняття образи, моїї дії під таке не попадають. Отже обмеження мене у користуванні ресурсом проти правил Шафи.

4. Я маю такі самі права, як і інші користувачі. Я мала право скільки завгодно разів жалітися на товари, які значно більше не відповідали правилам сайту, ніж ті товари, які були відхилено у мене безпідставнозняті з продажу без порушення і поясгенгя причин таких дій зодо мене. Не мене за це не мало бути покарано, а працівників Турботи, яки довели спілкування до теперішнього стану справ.
Прошу відновити мені доступ до м

Я досягла рейтингу своєю працею! НЕЧЕСНИМ Є САМЕ УМОВА ОТРИМАННЯ БОНУСІВ з привязкою до співпраці з Розеткою чи надання БО. Безпідставно з порушенням чинного законодавства за відмову від БО і мою неспівпрацю із своїм корпоративним логістом Розеткою при моїх високих зароблених моєю працею показниках рейтинг 5 виконаних замовлень кількість 93% Шафа спочатку відібрала в мене статус Супер продавця, чим порушили Конституцію України, за якою ні які раніші надані привілеї не можуть бути змінені у бік погіршення, а потім за розголошення цього факту у соціальних мережах взагалі заблокувала мій профіль. Я вважаю, що в Україні інфлрмаційний ресурс який зазіхань на свободу слова має втратити ліцензію на здійснення інформаційної діяльності назавжди.

Достоинства:
  1. Які можуть бути плюси від усвідомлення того, що 9 років твоєї праці без жодного порушення з мого боку з помсти якісь адмін не зважаючи на власні задекларлвані корпоративні правила може знищіти
Недостатки:
  1. Шафа показала себе, як ненадійний партнер, інформаційний продукт клмпаніі EVO зганьбив себе продемонструвавши, зо розміщений інформації на сайті Шафа не можна довіряти. Запорукою кожного бізнесу є чесність від слова Честь! Шафа втратила корпоративні чесноти підтераючі відгуки через рік проти всіх термінів повторним друком видалених відміток і блокуванням сумлінних користувачів через помсту з особистої неприязні.
2 согласны 3 не согласны



Комментарии к отзыву

Аліна 19 ноября, 2024 год
Умовою Шафи є повідомлення покупця про всі можливі ньюанси речі. Згодна! Я саме так і працюю чесно, тоді чому Шафа не створила алгоритм за якими покупець спочатку до замовлення має написати лист продавцю , і продавець за наслідками листування своїм рішенням активує у кожному окремому випадку якусь кнопку для замовлення? Кожному покупцю за своїм вибором кожного разу власною волею обираючи, чи надати сьогодні під свій настрій з огляду на особу покупця право оформити наложку, чи БО чи запропонувати виключно 100% передплату. Кнопка має бути активована для замовлення кожного разу в залежності від товару чи особи покупця (рейтинг, відгуки, час перебування на Шафі) не узагальнено для всіх товарів, а під певний діалог повинен активувати продавець. Доречі активована неиназавжли, а на певний обраний продавцем час. ВСІ продавці скаржаться на те, що довго чекають відповідь покупця перед тим, як погодити замовлення. От і иреба Шафі прискорити події. Продавець не має довго тримати товпр у резерві, це невигідно і для самої Шафи. Продавець попереджає покупця, що активує кнопку замовити на 1 годину. Встигай оформлюй оплачуй. Не встиг ? Пиши знов пролавцю і спробуй ще раз. На що скаржитися всі продавці? На то, що покупці наклацають на Замовлення, познімають товар у резерв і ідуть геть! Неможна надавати покупцю можливість тиснути замовлення до підтвердження продавця, до погодження продавця на продаж цим засобом цьому покупцю, на який згоден його високість - продавець - власник товару і одноосібний розпоряджувач речі. Чому я не люблю замовлення без діалогу? Бо перше ніж дати картку, я знаходжу і оглядаю товар. Наприклад, взуття від довгого лежання може розсохнулися, сумка і шляпа можуть втратити форму. То, як я маю відправляти товар у цьому вигляді за який Шафа замість мене вже взяла гроші? Щоб потім робити повернення за власний рахунок і мати негативний відгук? Я працюю чесно, я не морочу покупцям голову, я поважаю Оферту Шафи у частині несуперечення її вимогам Закону. Продавець має схвалювати спосіб доставки до формування Умовою Шафи є повідомлення покупця про всі можливі ньюанси речі. Згодна! Я саме так і працюю чесно, тоді чому Шафа не створила алгоритм за якими покупець спочатку до замовлення має написати лист продавцю , і продавець за наслідками листування своїм рішенням активує у кожному окремому випадку якусь кнопку для замовлення? Кожному покупцю за своїм вибором кожного разу власною волею обираючи, чи надати сьогодні під свій настрій з огляду на особу покупця право оформити наложку, чи БО чи запропонувати виключно 100% передплату. Кнопка має бути активована для замовлення кожного разу в залежності від товару чи особи покупця (рейтинг, відгуки, час перебування на Шафі) не узагальнено для всіх товарів, а під певний діалог повинен активувати продавець. Доречі активована неиназавжли, а на певний обраний продавцем час. ВСІ продавці скаржаться на те, що довго чекають відповідь покупця перед тим, як погодити замовлення. От і иреба Шафі прискорити події. Продавець не має довго тримати товпр у резерві, це невигідно і для самої Шафи. Продавець попереджає покупця, що активує кнопку замовити на 1 годину. Встигай оформлюй оплачуй. Не встиг ? Пиши знов пролавцю і спробуй ще раз. На що скаржитися всі продавці? На то, що покупці наклацають на Замовлення, познімають товар у резерв і ідуть геть! Неможна надавати покупцю можливість тиснути замовлення до підтвердження продавця, до погодження продавця на продаж цим засобом цьому покупцю, на який згоден його високість - продавець - власник товару і одноосібний розпоряджувач речі. Чому я не люблю замовлення без діалогу? Бо перше ніж дати картку, я знаходжу і оглядаю товар. Наприклад, взуття від довгого лежання може розсохнулися, сумка і шляпа можуть втратити форму. То, як я маю відправляти товар у цьому вигляді за який Шафа замість мене вже взяла гроші? Щоб потім робити повернення за власний рахунок і мати негативний відгук? Я працюю чесно, я не морочу покупцям голову, я поважаю Оферту Шафи у частині несуперечення її вимогам Закону. Продавець має схвалювати спосіб доставки до формування Замовлення по кожній окремій угоді щоразу. Декларативна активація кнопок для всіх позицій не є згода по конкретному товару щодо певної особи покупця Замовлення по кожній окремій угоді щоразу. Декларативна активація кнопок для всіх позицій не є згода по конкретному товару щодо певної особи покупця
Аліна 15 ноября, 2024 год
Мені дорікають що я не маю доказів діалогу з покупцем? Ви гадаєте , що ніхто з заблокованого профілю не може добути і пред'явити безперечні докази того, що ВСЕ СТАЛОСЬ через те, що рік тому система Шафи не дала мені зменшити ціну і тому покупець написала мені у відгуку, що вона не може натиснути кнопку Заказ. Та ні)) коли мені зараз у тому місяці ЦЬОГО року перед блокуванням профілю прилетіли сповіщення від Шафи, що покупець по ТОРІШНЬОМУ діалогу залишив мені 5 РАЗІВ оцінювання ЗАРАЗ, я хутко побігла робити скріни у це торішне листування! На цих скрінах видно не тільки чому саме покупець не змогла натиснути на кнопку Зкаказ і що я таки бажала оплатити Шафі відсотки з більшої сумми, але на скріні видно, що у момент отримання мною сповіщення ,цього покупця не було у мережі 30+ діб!!! Тоб то цей покупець власноруч не міг неяк відредагувати свій відгук і росиьи Шафу поновити його з порушенням термінів на публікацію майже через рік! Це службова підробка, помста, зловживання владою і підрив довіри дотінформаційного ресурсу! За такі дії не я , а працівники Шафи , які зганьбили Шафу мають отримати по заслугам! Чи отримали на Шафі від мене ці скріни із поясненням змісту? Так їм про це відомо. Все зроблено не випадково. Неможна сказати недогделіли.
Оксана 13 ноября, 2024 год
Впервые согласна с действиями модераторов.

Можно было решать вопрос с отзывом без размещения видео в тик-токе и пр. Любой модератор другого сайта сделал бы то же самое.
Аліна 14 ноября, 2024 год
Оксано, а чому Ви не звернули увагу на те, що для боротьби зі мною посадовці Шафи вчинили службову підробку? Ви не вважаєте, що цим Вони зганьбили себе і свій ресурс значно більше власноруч підірвавши довіру до розміщеної там інформації, ніж це вдалося мені у моїх роликах щодо цього в Тік-ток?

Оскільки при деактивації мого профілю співробітники Шафи пішли на підробку відгуку з порушенням терміну давності на його публікацію я зараз прошу їх відновити мій профіль, оскільки шкоду з ганьби і підриву довіри до інформаційного ресурсу завдано саме діями співробітників Шафи у значно більшій мірі ніж моя нестерпна поведінка з відстоювання моїх прав.
Slava 14 ноября, 2024 год
Пропоную вам щось написати добре про шафу, я вже. Ви ж бачите, чим займається Аліна. Її звідти вигнали, тепер вона хоче закидати свої сольними негативними відгуками шафу! Хоча її я вважаю вигнали звідти правильно.
Оксана 19 ноября, 2024 год
А я предлагаю вам пойти следом за русским кораблем.)

То, что я не поддерживаю Алину с явными признаками неадекватности, не означает, что я буду петь оды такой помойке, как Шафа.
Slava 19 ноября, 2024 год
Посилати людей на х.. може тільки кончене. Мені більше немає що сказати подібній істоті!
Аліна 15 ноября, 2024 год
Ви краще запропонуйте відділу Турботи згадати про сумління. Чи про власні посадові обов'язки, про то, що Карний кодекс передбачає покарання у вигляді позбавлення волі за перевищення влади службовою особою. Нагадати, що я фізична особа, яка висновком (роз'ясненням) Конституційного суду України має право робити ВСЕ , що завгодно, вєз того, що не заборонено законом, а Шафа - є підприємство, спііробітники якого мають діяти у спосіб і на засадах ПРЯМО передбаченими Законом строго за правилами, положеннями визначеними Законом. Тобто я роблю все, що не заборонене, а Шафа все що дозволено Законом в рамках Закону по встановленим правилам. Шафа порушила власну Оферту і щодо строків і щодо змісту відгуку. Працівники Шафи зганьбили Шафу власними діями. І що ? Тепер ВСІ представляють мої дії, начебто я виступаю і борюсь з Шафою? Ні ! Я від Шафи вимагаю урезонити порушників Закону, отже це працівники Шафи, я виступаю не проти Шафи. Звертаючись до Шафи, я вимагаю поновлення моїх прав на які без підстав, скоючи посадовий підлог і підробку засіхнули працівники Шафи. Так вони уособлюють собою Шафу і це не моя проблема, а е є проблема Керівників Шафи, що її працівники ганблять свій ресурс. Моя перевага у тому, що я Киянка, що мені близко вийти на одиночний пікет до будь-якої громадської установи і привернути увагу громадськості на порушення Антимонопольного законодавства на ресурсі. СТАТУС СУПЕР ПРОДАВЦЯ я заслужила власною працею. Мій рейтинг, кількість виконаних угод і скорость відправки дозволяють мені мати знижку на рекламні послуги. Мої права на вже отримані пільги мають залежати виключно від моєї плідної праці, і не мають залежати від обраного способу відправки чи використання корпоративного логіста , що є примусом. Як покарання за відмовумвід БО з мене знято статус Супер продавця! Це антиконстиційно. Жодна з отриманих пільг не може бути погіршена без підстав. Саме тому Шафа навмистно намагалась весь час знизити мені рейтинг. Але я настільки чудовий продавець, що чесним шляхом це зробити було неможливо, саме тому працівники і пішли на службову підробку. Я маю право захищати себе у будь-який визначений Законом спосіб, я маю право на протест! Я маю право під відеозапис задавати особисто в обличчя всі ці питання керівникам підприємства у публічних громадських місцях, я маю право викладати свої записи де схочу на загал, і при здійснені цих дій мене ніхто не має право торкнутися хоч пальцем, акаунт мені блокувати за захищення власних прав для інформаційного ресурсу, якій хоче мати ліцензію на надання інформаційних послуг неприпустимо!
Аліна 15 ноября, 2024 год
Ось моє листування з залишившим відгук. Із скрінів Ви можете бачити і те, що на момент поновлення відгуку майже через рік з порушенням термінів на відгуки листувача не було у мережеві 30+ діб, отже він самотужки аж не як не міг відредагувати свій відгук (а хіба таке можливо? Здаєтьчя Шафа не дозволяє змінювати редакцію) також зверніть увагу на весь діалог. Зменшити ціну мені не дала система Шафи і МЕНЕ ШАФОЮ за це було покарано! Рік переслідування і цькування! За виборювали справедливості я втратила аккаунт. Українці мають мовчати і коритися? Що пан накаже так і має бути? Мене покарано за розголос! Шафа зробила службовий підлог з відгуком, Шафа без порушень заблокувала мене і чому тоді Ви на боці Шафи?
Аліна 15 ноября, 2024 год
Шафа (shafa.ua) - Шафа (shafa.ua) -

Запропануйте, щось добре написати про Шафу ЦЬМУ користувачу! Подивіться на скріни. Я не знаю цю особу, я не знаю з якого приводу про нього Шафа СМІЄ БЕЗ РІШЕННЯ СУДУ робити сповіщення усім його контактам, що ця людина Шахрай! Подивіться на кількість відгуків. Товарів немає бо Шафа зробила їх невидімимі. ШАХРАЙ- це Карний термін. Так ображати людей значно гірше ніж якись там роліки! Шафа сама зневажає і витирає ноги о честь і гідність споживача нехтуючи законом. Той хто пррушує закон, у кого в самого нема честі і гідності не може ображатися , що про це знято роліки, бо того чого немає не можно образити.
Аліна 13 ноября, 2024 год
Підкажіть, будьласочко, яким чином я мала вирішити питання з відгуком без розміщення відео?))

Якщо я вже вирішувала питання з цим самим відгуком рік тому, я писала у меседжи турботи місяць! Місяць доказів, що я не верблюд, і тільки завдяки тому, що я викладала свої думки толі на соціальних сторінках Шафи, коли мене відверто посилали через меседжер, тільки завдяки розголосу цей відгук рік тому був видалений і зараз ЧЕРЕЗ рік вони знов його поновили із ВЛАСНОЮ зміною редакції автора (!?), тільки вже попередньо заблокували мене між своїми соціальними сторінками на ФБ і інстограм, щоб я не могла там слова сказати. І доньку мою плпередили , що без порушень заблокують і її, якщо вона хоч слово промовить на цю тему! Це така свобода слова на інформаційному ресурсі!? Це така ЧЕСНІСТЬ у них? Це вони на мене ОБРАЖЕНІ? Щоб мати поругану честь і гідність її потрібно мати. У цих її немає. Нічим ображатися.
Митя 12 ноября, 2024 год
Так,цікава та повчальна у вас ситуація.Виходить,що та "покупець" була саме працівницею шафа.Але ж тоді чому вона пише у відгуку,що ви не хочете платити процент шафа,коли,як працівниця,добре знає,що всі повідомлення продавців відстежуються і якщо ви оформили угоду продажу напряму,не через "безпечну угоду",то все рівно від шафа надійде "пропозиція",якою технічно не знехтуєш, підтвердити ваш продаж та заплатити процент(щоправда процент стягнуть за умови,що ви маєте оформлену для "безпечних угод" картку банку з наявними коштами на ній!).Тож питання:чи мали ви таку оформлену картку банку?
Аліна 13 ноября, 2024 год
Виходячи з того, що відгук змінив свою редакцію і після торішнього видалення знов зараз поновився на Шафі, я би цілком не відхилила таке дивне припущення. Отже ми маємо факт того, що відгуки на Шафі живуть своїм незалежним від правил Оферти життям. Я маю особисту думку, що всі працівники Шафи мають на Шафі свої профілі і цілком вірогідно, що з особистих мотивів можуть писати листи, а потім лишати відгуки. А потім саміж вже, як представники Турботи карати продавця за оскарження. Це припущення цілком вірогідно.

ПІСЛЯ БДОКУВАННЯ мого профілю , коли я пепеустановлювала Шафу мені раптово відкрилась чудова перспектива. Перед встановленням Додатку Гугл пропанує лишити відгук про цей маркет плейс. Це просто свято якесь. Так відповідає правилам Шафи за якими, той, хто товар в очі не бачив має змогу оцінити))) от при встановленні, кожному на свій гаджет Шафи одразу пропанується Гуглом робити оцінювання. Людина ж навіть ще не скористалась цим додатком, тільки встановлює, не знає за всі переваги, а оцінити може. Це чудово! Друзі, вони найкращі, це видно з їх рейтингу. Шануймося! Єднаймося!
Аліна 13 ноября, 2024 год
Вони через рік відредагували цей відгук. Рік тому він був визнаний невідповідним і видалений, зараз майже через рік поновився із зміною редакції вилучено брехню, що я не хочу платити відсотків Шафі, оскільки у листуванні діалог мій свідчить про протилежне. Я пишу що заплачу Шафі більші відсотків з більшої суми. Це тому що тоді система Шафи не давала змогу змінити ціну. Розумієте, я писала, що оплачу % з 1200грн якщо покупець сплатить мені лише 900грн. Але зараз вони знову надрукували цей відгук і наразі саме він своїм залишений текстом без сумніву і є доказом примусу мене до невигідної угоди. За що я отримала низьку оцінку? За обслуговування? Ні! За те що не погодилась відправляти не на власних умовах, а на умовах покупця і була покарана за відмову відгуком у друку якого Шафа скоїла власне редагування і є співучасником карного тяжкого злочину примусу мене до невигідної угоди . Це є свідченням цієї дії як раз чітко чорним по білому зображено у відкугу що я винна лише у тому, що не відправила без грошей
Оксана 13 ноября, 2024 год
А я одного не пойму: зачем включать БС, если ты не отправляешь ей?



Я, как продавец, не отправляю ею из-за систематических задержек с выплатами и в случае отказа покатушки войдут в статью моих расходов, но если ты включила - будь добра выполняй сделку, тем более, как я понимаю, сумма не 100 грн, учитывая что это песцовая шубка. Покупателя можно понять, и отзыв в данном случае вполне обоснован. И вместо того, чтобы принять свой бок, отключить БС и продолжать работать, начала полоскать и продавца, и сотрудника Шафы в тик-токе. Чего тогда удивляться, что твой акк снесли
Slava 14 ноября, 2024 год
Я думаю Аліна тепер хоче понизити рейтинг шафи за те, що її заслужено звідти вигнали. Пропоную заступитись за шафу. Я свій відгук про ангельське терпіння шафи вже написала.
Аліна 15 ноября, 2024 год
Так Шафа мене довго терпіла, давайте згадаємо річну хроніку подій Шафо

1. Покупець написала про мене недостовірний відгук через те, що хотіла оформити покупку через кнопку Заказ (см.відгук) Чому це стало неможливим? Тому, що для цього мені потрібно було змінити ціну на виторговану з 1200 на 900грн, але САМЕ СИСТЕМА Шафи у той час не давала цього зробити.



Це я винни чи Шафа, що зі мною ТАКЕ сталося? Як Шафа має компенсувати мені моральну шкоду спричинену такою роботаю ресурсу черезтяке всеиі понеслося?



2. Усі відгуки ретельно, як пише Шафа ,перевіряються и менеджер Влада перевірила в визнала відповідним наклепницький недостовірний відгук, який згодом через місяць (! Уявіть мій стан затеререзованої людини через місяць марних листувань з Турботою) скандалу на соціальних сторінках Шафи був видалений! Видалений, якмневідповідний! Видалений і ось через рік чомусь відновлений!"

Нащо?! Нашо відновлений? Чи не для того, щоб спровокувати мене на агресію?!



Торік цей відгук був видалений, але при цьому мені обмежали свободу слова , мене було заблоковано у цих соціальних мережах. (Через три місяці розблоковпно післч розуміння, що відсутня підстава для подібного блокування, я не чого не порушила)



То це я винна чи Шафа що місяць терпіли терпіли , а гн просто аирішили це питання одразу без скандалу? Як взагалі цей відгук пройшов модерацію?

Як, отримуючи від мене місяць листи з скрінами листування можна було не зробити це одразу?! Хто над ким знущався?



И ось)) у чому СОЛЬ Тік-ток роліку на яку образилась Влада? Чому це Шафа називає це Буддінг? Те, що Шафа через рік (!) соромливо вилучила з відгуку ПОНОВИВШИ його із зміною редакції (через рік!) . Це називається службова підробка. З відгуку вилучення текст, що я не бажаю платити Шафі відсотки, це при тому, що я писала покупцю, що візьму з неї 900грн, а здійсню оплату % Шафі з 1200грн.

У роліку я просила навчити Владу рахувати! Це не булінг, за захищеними статтями образи не було.

3. Що зробила Шафа перед тим, як підробити відгук і цим зганьбити надійність і невілювати будьяку достовірність інформації на ресурсі?

На Шафі одну за одною почали БЕЗ ПІДСТАВ знімати речі у мене з продажу! Просто так. Чи на ЩО вони очікували знаючи мене не один рік?

Це була провокація, на Шафі чекали саме на образи. Я дуже імпульсивна, але я втриматись. Два тиждні знущань не призвели до будь-яких образ на адресу адмінів Шафи, які тягнули час модерацією відхилених оголошень. Коли я, для прикладу, що мої оголошення знімаються з продажу безпідставно звернула увагу Шафи на оголошення інших користувачів на Шафі, які у значно меншій мірі відповідали правилам ніж мої, це не знайшло розуміння у Турботи.



Так я знімала, знімаю і буду знімати роліки про весь перебіг перегонів на Шафі довічно! Є я учасником подій чи ні. Все, що робиться на Шафв загальнодоступно і публічно . Все це для своїх роліков , попре те, що Шафа згов , без жодного поясненя заблокувала мене ще і у своїх соціальниз мережах знов, але Шафа розміщує публічну загальнодоступну вільну для подальшого використання інформацію, ось Я маю на це Конституційного право висловлювати у Тік-ток свою особисту думку і робити оцінювання (як там каже Шафа? Це чудово отримати оцінку від ого,зто у тебе нічого не купив і навіть не користується ресурсом! Покращення на покращення! Так можно поліпшитись до кінця).

Це не порушує жоден пунк Оферти!

Я жодним словом не образила жодного адміна Шафи.



Ніхто не може бути заблокований БЕЗ ПОРУШЕНЬ! Коли образа написана між листуванням з адміном вона автоматично доведена це одна справа. Роліки це інформація о роботі ресурсу. У роликах я висвітлюю всі недороботки, всі ньюанси користі і недоробки і це має назві конструктивна критика і зворотній зв'язок.



Інформаційний ресурс, який зазіхає на найцініше для Европейської Країни - свободу слова -

може втратити ліцензію на надання інформаційних послуг за такі дії.



Наразі мною написана Заява до Генеральної прокуратури з проханням узяти під контроль мої звернення до Кібер поліції, розпочати Карне провадження , залучити до розгляду антимонопольний комітет, оскільки викрито наявність порушення Антимонопольного законодавства шляхом лобіювання і просування послуг корпоративного партнера Розетка без використання якого неможно отримати фінансові привілеї в знижці на оплату рекламних послуг (вся доказывать база розміщена на сайті Шафа в умовах, навіть не ховаються)



5. Без жодного порушення мій 9 річний профіль було заблоковано, а мені повідомлено, що він видалений. Тоді я створила новий профіль маючи намір прийняти все, як є і спокійно працювати на Шафі далі... Щаз! Як це Шафа може уникати конфліктів, Шафа шукає подальших пригод. Припустимо, що мене було ВЖЕ ПОКАРАНО видаленням профілю, але ЗА ОДНУ ПРОВИНУ наявне одне покарання, нащо Керівник Турботи Марія не зупинилась на цьому? Марія без пояснення причини деактивувала мої товари в новому (створеному вже після блокування першого), як я вважала ЕДИНОМУ на той час профілі через, увага те що на Шафі має біти 1 профіль. Знову повертаємося до навичок лічби. Був й профіль, мінус 2 профіль , плюс 2 профіль, равно 1 профіль!? Цей профіль наразі не видалений не заблокований, Шафа просто скасували авторизацію і не дають мені до нього увійти .

Тобто КТО створив ТАКУ ситуацію і ХТО має відповідати за наслідки? Для чого Шафа замість улагодити справу роздмухує конфлікт вже рік?
Аліна 14 ноября, 2024 год
Шафа (shafa.ua) - Шафа (shafa.ua) - Шафа (shafa.ua) - Шафа (shafa.ua) -

Оксана, поясните пожалуйста , в чем права покупатель, которая оставила негативный отзыв и не права я, если это не я ей, а она мне морочила голову по объявлению, где чётко указана 100% предоплата? Если я согласилась снизить цену с 1200 на 900грн но НЕ СМОГЛА это сделать механически т.к. система Шафы в то время не давала возможности продавцу на такую большую скидку? А покупатель хотела оформить сделку только через кнопку заказать , но для заказа надо было изменить цену, что без администратора Шафы было невозможно. И что же со временем убрала Шафа из текста отзыва? Тот текст, что я не хочу платить Шафе проценты, т.к. это ложь. Потому, что не логично, считать моё решение платить % с большей суммы нежеланием оплаты и именно за это я укоряла обиженой Владе - админу Шафы, которая разместила подобный отзыв и месяц его не удаляла. Моя шутка юмора в её бок звучала про то, что администратор Шафы не умеет считать, если думает, что с большей суммы Шафа получает меньший % По этому Текст, что я не хочу платить Шафе % они подтерли. Но зачем сейчас спустя год это делать!? На скринах отзыв от благодарного реального покупателя этой самой шубы. Шафа, я знаю, что Вы читаете все, что тут пишут тихо и молча. Вот Текст отридактированного Вами отзыва от недопокупателя, которая не купила , потому, что Ваша система год назад не давала возможности значительно уменьшить цену для заказа и в этом виновата у вас Я?! На другом скрине отзыв и 5 звездначная оценка от реального покупателя, которая осталась довольна в последствии купив эту шубу. Вопрос: где вы поступили со мной чесно? Вы 5тикратно разместили от одного недопокупателя, вместо одного оценивания ту 1ну звёздочку, что б из приблизительно 60-ти 5звездных оценок нарисовать мне с 5 звёзд хотя-бы 4,9 отзывом по товару от некупившего его при том, что реальный покупатель оценил этот товар на 5 звёзд купил и осмотрел его. Шафа, я так думаю, что я очень мало пока сказала в Тикток о том, кто виноват и что делать.
Аліна 13 ноября, 2024 год
Во первых, Вы же себя уважаете? Давайте продолжаем общение на Вы.

Во вторых, напомню , что фишка с БО появилась не до, а после Статуса Супер продавец. Я это статус ЗАРАБОТАЛА работая день и ночь буквально, мерки и описания и в 2 часа ночи м в 5 утра делала, отправка у меня через 40-50минут после получения денег, отмечаю продажу на 2й минуте, как деньги на счёт пришли. Я именно такой Супер продавец, какими Шафа хочет видеть всех продавцов. Но тут пришло обновление, Супер продавец обязательно должен использовать корпаративного логиста Розетка (нарушение лобированием Антимонопольного законодательства) и отправлять БО - принуждение к невыгодной сделке. Да, утюг на пузо мне никто не ставил. Но! По Конституции Украины не одна ранее надання пильга не может быть уменьшена. Если я отключаю БО, то с меня слетает статус Супер продавца ЧЕСТНО заработаный мной! А с какой это радости из-за того, что я не участвую в корпаротивном нарушении Антимонопольного законодательства мои товары должны опускатся ниже в ленте? Далее, подключить БО - это дикларативная функция. Это, как например, Банк декларирует, что даёт кредит. А попробуйте зайти в Банк ипотребовать. Кому Банк хочет- тому даёт, некоторым отказывает, кто насильно требует, тот вымогатель и преступник, как эта покупатель, которая мне негативный отзыв оставила из мести, что я ей наложкой не отправила. Я могу, но я не должна, я подключила БО , но могу дать тому, кому дать БО возникнет желание, а не каждому и любому покупателю, который на Шафе 2 часа, как зарегистрировался или тому, на кого в генконтакте или на Шафе отзывы плохие ,понимаете? А для чего тогда на Шафе на покупателей отзывы Если с ними все равно продавцы обязаны безотказно работать? Покупатель в любой момент может отказаться от сделки и продавец тоже, до момента пока получил деньги может передумать продавать. По Закону Украины о договорах, сделка заключается не насильственным путем на добровольной основе. У меня должно возникнуть желание. Я даже не должна объяснять почему я не хочу продать, достаточно, что не захотела. И наказывать меня за невозникшее добровольно желание не может никто и даже напротив, уголовный кодекс предусматривает наказание для того, кто решит наказать меня за моё нежелание продать. Например опустив мне рейтинг. Первоя строчка диалога с этим покупателем гласила: у меня полная предоплата и?)) И покупатель, которая после оставила отзыв, что это я ей морочила голову начала торговаться. Она сбила цену с 1200 на 900грн и требовала, что бы я её изменила для заказа через сайт, но я НЕ МОГЛА это сделать физически. В то время система Шафы не давала без Администратора сайта настолько уменьшить цену. Цена не уменьшилась, заказ не сделался и я получила гнилой отзыв, сначала от покупателя, а потом МЕСЯЦ добивались справедливости от Турботы и ВОТ ТЕПЕРЬ это знаменитый отзыв опять возник в моем заблокированном профиле. Вы, так все за всех понимаете, может изложить свою версию ЗАЧЕМ Шафе было надо размещать по новой этот отзыв ЧЕРЕЗ ГОД УЖЕ в заблокированном профиле? Плюнуть мне в лицо? Так эти они свой ресурс опозорили, теперь они носители недостоверной информации!
Slava 15 ноября, 2024 год
Мій вчорашній коментар стер сайт 'отзив' - це крінж повний! Алінушка, запам'ятай раз і назавжди - юридичні слова це не для тебе! Не можна їх тулити куди попало. І перш, ніж когось звинувачувати у порушенні прав, кримінального та цивільного кодексів - подивись спочатку в дзеркало! Ти платиш податки на дохід, який ти отримуєш від продажу свого барахла? Ні? Так ти теж порушниця законів! А раз так - то закрий рота і більше не пиши всю ту муть, яку не можна читати! Пишу до тебе на ти, бо крім рвоти та огиди твої коментарі більше нічого не викликають! І раз ти несеш себе такою грамотною, то подивись нарешті в Гугл, як пишеться пЕсець!, який ти продаєш! А то дійсно виходить не пЕсець, а пІз..ць якийсь! Ганьба та сором!
Slava 14 ноября, 2024 год
1. Вашої переписки з покупцем не видно, тим більше всієї, тому це тільки ваші слова про знижки і тд.

2. На шафі вже давно є така ситуація, що ви відмічаєте продаж по ціні, вказаній в оголошенні і якщо був факт знижки - пересилаєте на шафу діалог. Після цього шафа повертає переплачує різницю, сплачену вами на ваш рахунок. Таке було і є, тому що в мене бувають такі ситуації.

3. Тепер з приводу вашого як би знання юриспруденції, насправді просто виписані якісь слова та уривки з юридичними словами. Згідно Конституції у вас не мають права забрати пільги, які надала ДЕРЖАВА, які ж вона і оплачує із свого бюджету за рахунок податків інших особ (про податки ще буде внизу і як ви особисто до них відноситесь). Шафа - це приватна платформа, якій держава не дала нічого, але якій шафа платить якісь певні % за свою діяльність - як ФОП, чи якось інакше. Тому слово пільги більше не вживайте у контексті до шафи або інших приватних компаній, бо тільки ВОНИ мають право їх визначати та змінювати їх умови надання/отримання.

4. Я б відразу анулювала ваш профіль тільки за те, що ви порушили правили шафи, а саме включили БО, щоб бути супер- продавцем, але насправді не відправляли БО. Цим ви порушуєте правила шафи і вводите в оману покупців, яких шафа залучає на свою платформу, ще раз - не в ваш магазин, а на цілу платформу, де є купа інших продавців.

5. Те, що ви старались максимально описувати речі - ви робили це для себе, щоб більше продавати речей. Шафа не давала супер-продавця за те, що у вас докладний опис речей із замірами.

6. Не потрібно вживати такі слова, як злочин, 'вимагатєль і прєступнік', будучи такою ж. Хочу нагадати вам голубушка, що ви повинні декларувати кошти, отримані на ваш картковий рахунок, як доходи і відповідно сплачувати державі податки з них, а якщо ви підприємець, то податки рахуються по іншому. Але в будь-якому разі це не покласти чисту суму собі в кишеню.

Як висновок, шафа правильно зробила, що закенсилила вас, бо ви порушуєте правила, більше того, я можу уявити скільки змушена була вислухати всього словесного лайна покупчиня. Тобто, крім того, що ви порушуєте правила шафи, ви є її шкідником, бо відбиваєте охоту в покупців купувати на шафі .
Аліна 15 ноября, 2024 год
Вибачте, ще раз я не спілкуючись мовою маргіналів, тому відповім у притаманний мені манері. Я юрист з дипломом Державного зразка і я торгую на Шафі, як Ви принизливо назвали товари, які пропанує Шафа - вживаними речами з яких не передбачена оплата податку)) розумієте? Не передбачена оплата податків і подача звітів. Не якої звітності)) ніхт? Ферштейн?) Скріни листування з покупцем, яка лишила відгук побачили? Видно , що я бажала і не змогла змінити ціну через так працюючи систему Шафи? Як вас на справді зовут? Марія чи Влада? Шафа (shafa.ua) -
Slava 19 ноября, 2024 год
Мадам, ви не спілкуєтесь мовою маргіналів - ви спілкуєтесь мовою дебіла, який використовує юридичні слова. Те, що у вас є диплом - абсолютно нічого не значить, зі мною в ун-ті вчилось багато ідіотів і це не значить, що вони стали фахівцями своєї справи, так, власниками диплому. Що стосується оподаткування: Ви можете торгувати секондом, як ФОП - це спрощена система оподаткування, але вона все таки є, але так як ви писали звернення від фізичної особи, то ви фізична особа, яка має платити податок з доходу, а перекази між фізичними особами і є ваш дохід. Читала я відповідь з прокуратури - вас просто послали на х..й. Гарно, офіційною, діловою мовою! Я прямо бачу, як нацполіція кинула всі сили на те, щоб розглядати ваші тупорилі заяви!!!
Slava 11 ноября, 2024 год
Стільки всього написано, що не має сили читати.

Відразу скажу, я НЕ за шафу, мені не подобається те, що кожне кончене може залишити у мене на сторінці відгук, нічого не купивши, не подобаються % , які бере шафа з продажів, те, що я НЕ супер- продавець (це мій вибір), але я все ще торгую на шафі. Тобто, якби мене геть не задовольняла шафа, то я б там не була. А тепер повернемось до вас, голубушка. Про який примус іде мова? Ви цілком добровільно зареєструвались на шафі, щоб продавати речі, у шафи є якісь свої правила/не правила, з якими ви погоджуєтесь, або ні. це приватна платформа, отже вони встановлюють правила, хто такий супер-продавець - той, хто працює з БО, з розеткою - і ти сама вибираєш, або ти горда і тоді просто продавець, або прогинаєшся під шафу і стаєш супер-продавцем, правда не факт, чи виграєш щось від цього. За всі мої роки на шафі у мене була наложка декілька разів для самих перших продажів, бо, дійсно, хто тобі повірить, що ти чесна. А далі, я прописую правила покупки у себе в оголошенні для кожної речі, і людині не потрібно думати - працюю я з БО або наложкою чи ні. Звісно, якусь частку покупців (може АЖ 5) я втрачу через це, але це мій свідомий вибір - трохи менше грошей і зовсім ніякого геморою! У мене 1600 продажів і штук 8 негативних відгуків...перший негативний відгук я отримала ТІЛЬКИ років 2 назад. Коли якесь опудало купило у мене лосіни (було повно фото, опис, склад, заміри і тд ітп) ціною 80грн після місяця роздумів і дурних запитань і потім воно написало, що товар не відповідає опису! Що тут поробиш, кончені завжди були серед нас, а з війною їх стало ще більше! Потім я отримала ще декілька, бо бачите не так низько вклонилась чи щось таке - це все сміття. Якщо у вас є продажі і відгуки від нормальних людей, які щось купили, то люди будуть купувати. Я колись в одного продавця читала негативний відгук від покупчині про те, що товар хороший, але пошта дуже довго йшла! Такої тупні я ще не бачила!!! Повертаючись до дурнуватих правил шафи: от коли ви створите свою платформу, то буде в змозі диктувати правила продавцям, що їм робити чи ні. Шафа вас не силує продавати з БО, а дає, як опцію. Звісно, це не зовсім чесно, але це їх платформа, де вони отримують відкати від розетки, або користуються вашими грошима через БО - а як ви хотіли, на халяву? На халяву тільки сир...ну а те, що шафа заблокувала вас після негативних роликів в тік тоці - я вважаю, це правильно і цілком заслужено. Ти або користуєшся послугами шафи, або обсираєш її, сидіти на двох стільцях не вийде!
Аліна 14 ноября, 2024 год
Давайте усугубим. Все прочитали обвинения в мой бок от начальника турботы Мария, которая, почему-то назвала буллингом , то , что обычно называют обратная связь. Из-за чего же так поплохело обиженой Владе? Именно из-за того, что они ПОДТЕРЛИ в отзыве. Это ли не признание их, а не моей вины? Из отзыва обомне исчезла фраза покупателя, которую пропустила Влада и не удаляла этот отзыв год назад целый месяц не смотря на все мои замечания, врала что я не хочу платить Шафе %. Именно в неумении считать я и обличила Владу. Считать, иметь совесть и логически мыслить

Ибо нельзя уклонятся от выплаты % путем оплаты их с большец суммы. Критерий не умеет считать юридически не считается уничижительный. Это не преследование по национальному признаку не насмешка по вероисповиданию, я указала клерку на её ошибку и за это получила бан. А теперь посмотрим, был ли это мой выпад против всего предприятия? Или предприятие опозорил подобный сотрудник (сотрудники) своими действиями (бездействием) Они просили подсказывать, что надо изменить - получили список для капитального ремонта. Давайте вспомним анекдот:

если в б÷рделе пошли убытки, то надо не койки местами менять. Допустим я 9 лет ходила кушать в один ресторан, а в последний год там настолько поменялся персонал, что пропадает аппетит, я написала все свои претензии в жалобной книге, директор должен ознакомиться и принять меры не ко мне - постоянному клиенту приносящему прибыль заведению! А урезонить своих сотрудников! Они не должны мне говорить : не нравится - вас тут никто не держит, а бороться за меня, прислушиваться к мнению и создать комфортные условия для сотрудничества. Не было буллинга с моей стороны. Я была наказана за неумение работать менеджеров предприятия. Следы их вины подтереть не удалось, у меня остались скрины прошлогодней переписки и теперь очевидны два варианта отзыва. И в чем между ними разница? Именно в том, за что на орехи получила и сильно обиделась на меня Влада. Так кто виноват, и что делать?
Аліна 13 ноября, 2024 год
За негативні роліки: чому це Ви назвали їх саме негативними?) Вони всі позитивні! В менеджменті це називається зворотній зв'язок, який так любить Шафа і до якого стимулюють всіх користувачів, начебто.. на словах. На словах Шафа пропагує лідерство, а на справді нищать бодай якісь лічностні прояви. Неможна висовуватись. Вони питали, як їм стати кращими, що потрібно поліпшити- я відповіла і втратила доступ до свого профілю А роліки мої чудові. Бачили?
Аліна 13 ноября, 2024 год
Вибачте, а як Ви, собі уявляєте гармонію поєднання того, що Ви побачили у якогось продавця негативний відгук "що пошта довго шла" і твердження Шафи, що перед друком вони ретельно перевіряють всі відгуки? Як гадаєте скорость роботи пошти то є провина продавця? Звісно ні! Тоді , як це було розміщено і вочевидь продавцю не вдалося це оскаржити. Відгук був наявний.
Аліна 13 ноября, 2024 год
Маршрутка якою я користуючись теж не моя, мене везе найманий водій автопарку і якщо він порушує правила керування, або п'яний за кермом, то це не я маю вийти з маршрутки, а мені власник підприємства має замінити водія, а маю працювати на Шафі далі, бо я мирно їхала у справах не порушувала правила, правила і закони України порушили менеджери Шафи. Торгувати на платформі мені подобається. Мені обслуговування не подобається. Отже потрібно змінити керівний склад Шафи і відділ Турботи і на взаємну користь з нормальними працівниками працювати далі
Slava 14 ноября, 2024 год
Коли пасажир в маршрутці порушую правила поведінки - його висаджують з маршрутки. Ви порушили правила шафи - тому вас висадили, тобто ваш акаунт анулювали. Все справедливо.
Митя 12 ноября, 2024 год
"Шафа вас не силує продавати з БО, а дає, як опцію."-Та не вводьте в оману!Без оформлення БО вам там торгувати не дадуть!Бо саме через оформлену під БО картку банку знімаються %,як від продажів з БО,так і від продажів без БО.Тому й блокуються акаунти,що без БО!

До речі,у вас поки що виходить сидіти на двох стільцях:ви і НЕ за шафу і в ту ж мить торгуєте на ній!)
Оксана 13 ноября, 2024 год
Я прекрасно торгую без БО. Что вы несете - "не дадут"?

Вы можете ее подключить, а можете не подключать. Мой акк со дня создания шафы. БО выключена - акк не заблокировали.
Аліна 14 ноября, 2024 год
Оксана, Вы пишите, что просто выключили БО и все?) А почему умалчиваете, что наличие БО и сотрудничество с Розеткою являются , как это ПРЯМО без вариантов прописано на Сайте Шафа, исключительно единственным путем для получения скидок на оплату рекламы? Это ли не корупционная составляющая в продвижении своего логиста? Предприятие и корпорация само у себя может делать , что хочет, но не нарушая при этом антимонопольное законодательство Украины. А тут , как раз один в один ЕСТЬ именно такое нарушение! В то время, как Шафа всячески сподвигает продавцов работать над собой, никакая работа и успехи и отзывы и количество продаж не подымут на высшую позицию продавца, если он при этом не работает с Розеткою и не отправляет БО. За 9 лет у меня только отличные отзывы от реальных покупателей. Я принесла Шафе денег, как свечной заводик и теперь из-за неправомерных действий сотрудников Шафы, которые вместо того, что бы разрулить ситуацию довели её до партовой, я, а не они должна быть наказана? Почему из-за ошибки администрации, допущеной год назад, которую пытаются прикрыть сейчас я должна терять свой аккаунт? Да я нетерпеливо и болтлива и импульсивна. Но это не я нарушила правила Шафи, а сама Шафа.
Митя 19 ноября, 2024 год
Мені бачиться,що ви розмовляєте з людьми,які не ознайомлені так глибоко з законодавством України,а також з основами підприємницької діяльності.Тому щось їм довести буде важко або неможливо.Але у ваших обгрунтуваннях все ж бачу користь!По-перше,ви ознайомлюєте інших з законодавством,а по-друге показуєте де і в чому воно порушене і як має бути за умови його дотримання.Тому вдячний вам за вашу громадянську позицію.
Митя 14 ноября, 2024 год
"Несете" ви,а я доводжу до відома!Уточню,справді,торгувати дадуть,але ваш аккунт без БО буде мати репутацію небезпечного,бо на шафа попереджають щодо оплати продавцю на карту:

"Це небезпечно. При оплаті на карту продавцеві ми не зможемо гарантувати збереження ваших грошей". І через таке попередження,а по суті антирекламу для продавця, ви вже не доотримаєте замовлень від клієнтів.Скільки саме залежить від вашого рейтингу,товару,що ви продаєте та ціни на нього.Ось це мав на увазі,коли зауважив,що торгувати без БО не дадуть!
Slava 13 ноября, 2024 год
Не меліть дурниці. Я торгую без БО і шафа не блокує мій профіль. Я думаю блокують за якісь проколи, як то не відмічені продажі або що. Для тих, хто в танку - % за продаж я оплачую зі своєї звичайної картки через сайт шафи, є така штука, називається ваш рахунок. Я закидаю, коли продала і відправляю - шафа знімає їх після того, як покупець отримав, або коли шафа поставила мені мінус, тоді я його погашаю. У мене майже всі відправки ідуть замовлені через шафу, тому % знімаються при отриманні товару покупцем. Все просто. Якщо ж ви не відмічаєте якісь продажі абощо тоді інше питання, звісно. Що стосується двох стільців, то я за справедливість - не можеш ти прийти до когось в квартиру і вимагати щось, що тобі хочеться, коли у власника квартири свої правила. У шафи є такі правила і ти або працюєш з шафою, або ні. Якщо ви хитруни хочете нахаляву піднімати товар, щоб він був зверху, то хочете, щоб шафа робила свою роботу декілька разів за одну і ту саму суму %, тобто завантажувала один і той самий товар кожен день. На халяву! Для цього шафа придумала брати гроші за підняття. Шафу ж придумали не дурні. І якщо ви у них торгуєте, а не вони у вас, то вони розумніші за вас.
Митя 14 ноября, 2024 год
Про справедливість-у кожного вона своя і в тій історії,що описала Аліна справді є дії з боку шафа,які можна трактувати по різному.В одному погоджуюся:так,шафа-це їх ресурс і за умови того,що ми знаходимося в країні,в якій закон,як дишло в приказці,то щось довести їм,якщо й можливо,то з великими зусиллями.
Митя 14 ноября, 2024 год
Не хаміть,говорячи,що я "мелю дурниці"..Визнаю,що акаунт не відключають саме через те,що він без БО.Але такий аккаунт матиме меншу кількість клієнтів,бо шафа попереджає що:"Це небезпечно. При оплаті на карту продавцеві ми не зможемо гарантувати збереження ваших грошей".Це цілком зрозуміло,але ж знову:таке попередження відлякує значну кількість клієнтів!

Щодо хитрунів,що "завантажують один і той самий товар кожен день",то я таким не займаюся,в мене на кожен день є новий товар і тому нічого мене до тих хитрунів долучати!

Щодо того,хто розумніший..Якщо ви вважаєте,що ви менш розумніша за них,бо торгуєте на їх майданчику,то ваша особиста справа.Але не міряйте цією мірою інших!
Slava 14 ноября, 2024 год
Хамлять, коли кажуть - 'ти дурний'. А коли кажуть 'не меліть дурниці - це ввічлива форма не 'неси х*ню'. Тим не менш із вираженням своїх думок у вас явно проблема, тому що ви писали, що шафа НЕ дає можливості торгувати без БО. Насправді це не так. Просто у вас менше буде покупців. Це правила шафи, хочете вибираєте БО і маєте більше покупців, а якщо - ні, то це ваш вибір. Шафа - це приватна платформа, яка перш за все хоче заробити гроші сама, і як бонус дати їх заробити вам. Тільки в такому порядку.
Митя 19 ноября, 2024 год
Коли кажуть ти дурний-то вже пряма образа.У вас явна проблема з визначенням) А також з ввічливістю:це стосується,як "не мели",так і "неси х...".З висловленням у мене проблем немає.Якщо ви не зрозуміли,що я написав-не моя вина.Покупці в мене були,але без БО їх реально менше,це факт!Так шафа приватна кантора,так можуть встановляти свої правила і таке інше.Але ставлення їх до продавців не витримує критики і має та матиме в подальшому наслідки,що впливатимуть на розмір їх прибутків..Як доказ-реальні скарги,що представлені на цьому сайті.Вам вона подобається-на здоровя!Але я маю тривалий досвід в онлайн-торгівлі,тож є з чим порівнювати.Сперечатися щодо їх методів заробляння не бачу сенсу-все покаже час.Тобто час покаже,як довго та наскільки успішно шафа протримається на ринку онлайн-торгівлі. І це буде достовірна оцінка їхній діяльності!


Шафа (shafa.ua)
Все отзывы

1.2 5
5137 отзывов / 534438 просмотров
Шафа (shafa.ua)
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее

Доски объявлений
OLX
OLX

Рейтинг: 1.1
14759 отзывов
Bigl.ua / Бигль юа
Bigl.ua / Бигль юа

Рейтинг: 2.1
387 отзывов
izi.ua
izi.ua

Рейтинг: 1.5
778 отзывов
Freelance (Фриланс Украина)
Freelance (Фриланс Украина)

Рейтинг: 1.4
100 отзывов
Keksik.me
Keksik.me

Рейтинг: 1
1 отзыв
Allmart
Allmart

Рейтинг: 3.7
10 отзывов
OBYAVA.ua
OBYAVA.ua

Рейтинг: 1.7
207 отзывов
Noma.rent
Noma.rent

Рейтинг: 5
1 отзыв