Шахрайська схема від покупців, яка діє і процвітає на Шафі - Отзывы о Шафа (shafa.ua)

Шафа (shafa.ua)
Отзыв написан 8 августа, 2023 год 369 просмотров
Шахрайська схема від покупців, яка діє і процвітає на Шафі, а адміністрація Шафи з тим не бореться, бо покупець - то сонечко і він може піти наскаржитись в захист прав покупців, а їм розборок не потрібно, потрібні лише гроші від комісій. Продавець на цій площадці взагалі щось безправне і допомагати у захисті його прав не треба. Лише комісію дерти з нього треба вчасно.
До уваги продавців, майте на увазі, що таке є і ви можете стати жертвою цього шахрайства:
«Якщо ви інстаграмщиця, і постійно викладаєте фото, але ваш дохід не дозволяє оновлювати ваш гардероб з тією швидкістю, що і фото в Інстаграмі - є лайфхак! Шукаєте на Шафі продавця (бажано з 200+ відгуками, 200+ продажами та термінами реєстрації на шафі 5+ років. Це обов‘язкова умова, бо продавці з меншими даними можуть відмовитися від повернення, можуть пожертвувати своїм аккаунтом, і ви можете залишитись з речами в яких ви вже сфоткалися для інсти), шукаєте продавця, який продає нові речі, що підлягають поверненню по закону 14 днів з дня отримання. Не задавайте ніяких уточнень по речах. Замовляєте одночасно від 3 до 5 речей, можна більше, але це ризиково. Оплачуєте, не бійтесь потім ці гроші все одно продавець верне, ще й зворотню доставку речей оплатить. Описи перед покупкою можна не читати, вони ніякої законної сили на цій площадці не мають, ті уточнення,заміри,розміри, бренди, то все продавець пише для себе, ви потім можете легко сказати, що то все не бачили і не зрозуміли. Головне, щоб стан був вказаний новий і під товаром висвічувалась плашка «Повернення протягом 14 днів». Річ можете замовляти хоч доставкою через Шафу, хоч напряму - без різниці. Доставка через Шафу - це не якась перестраховка, як на ОЛХ для обох сторін, не переживайте, це лише щипалка для продавця, щоб він вчасно заплатив комісію. Ви потім спокійно можете заявити, що не зобов‘язані оглядати посилку відправлену через Шафу на пошті, це ваше право, а не обов‘язок. При оформленні скарги адміністрація все одно буде на стороні покупця. Отримуєте речі, фіксуєте у голові 2 дні. В день отримання посилки і на наступний нічого продавцю не пишете, користуєтесь речами, фотографуєтесь (новий брендовий сток без паперових бірок - це взагалі ням-ням), пишете на третій день в обід(під кінець другої доби), що ви дуже розчаровані у всіх речах, вони не підійшли вам за розмірами, а на одній виявлені сліди зносу чи примірки (плями поту під пахами наприклад), головне бірки не знімати, а якщо нема паперових, то взагалі супер. Писати, що одна з речей має дефекти обов‘язково, бо інакше доведеться всі ці речі повертати назад за свій рахунок. Фото дефектів можна одразу не прикріплювати, для адміністрації Шафи це не важливо, вони продавцю все одно будуть відповідати шаблонними фразами про обов‘язкове повернення впродовж 14 днів і в вашу переписку з продавцем ніхто вникати не буде. Далі переписуєтесь з продавцем, бажано з інтервалами в кілька годин, розтягуйте час, створіть собі кілька шаблонних заготовок зі звунуваченнями, косіть під сліпкувату пенсіонерку з 58-60 розміром що купувала для дочки, кажіть, що в описах нічого не розумієте, що думали, що це інтернет-магазин, фото слідів поту про які ви писали на 3 день прикріпіть на 5 день, коли в продавця здадуть нерви. До цього часу ви вже зможете заносити до бруду якусь з 3-5 речей. Якщо продавець відмовляється в такому стані забирати речі, вимагає розібратись, кидаєте скаргу, продавця заблокують. Після блоку продавець в шоці, якщо це для нього канал продаж він плює на той стан речей і погоджується забрати їх за свій рахунок. Відправляєте наложкою, але не одразу. Тягніть як можна довше (можна ще 5-7 днів користуватись речами). Головне, що продавець погодився забрати їх назад. Ті 2 доби, що вказані в правилах Шафи з моменту як продавець написав адресу зворотньої доставки вони написані просто так і ні на що не валивають. Коли вже наробили достатньо фото в речах і вони вам надоїли відправляєте речі продавцю. Отримуєте назад гроші.
Аби адміни Шафи не розкрили вашу схему робіть це з різних акаунтів, не частіше раз в 2 міс з одного, між цим купіть на шафі труси/носки/гольф в сіточку за 30 грн і залиште+отримайте позитивний відгук. Це буде створювати баланс. Безправний лох-продавець на цій площадці не мамонт - не вимре. Користуйтесь, кому треба. Не дякуйте.»
А я як продавець мабуть прощаюсь з Шафою.
Чи було у когось з продавців подібне? Бо я коли попалась на цю схему і зрозуміла її аж в шоці була наскільки все геніально і просто!

Достоинства:
  1. для продавців: немає
  2. для шахраїв: можливість постійно поповнювати на безкоштовній основі свій гардероб новими речами не витрачаючи грошей
Недостатки:
  1. для продавців: підтримка не відповідає, правила для покупців не працюють, відправка доставкою Шафи ніяка не перестраховка
  2. для шахраїв: можна все таки попасти на гррші, якщо продавець пожертвує своєю сторінкю на Шафі і відмовиться забирати речі.
9 согласны



Комментарии к отзыву

Sneganna 27 сентября, 2023 год
Дякую Вам за те що поділились досвідом цього жахливого шахрайства покупців! Тепер буду дуже обачно на шафі публікувати свої оголошення.

А як можна убезпечити себе від такого нахабного повернення? Тобто лише відмова і насліідком потенційне блокування акаунта продавця?((
Игорь Заславский 21 августа, 2023 год
нажаль, все що написав автор у відгуці правда, стикалась з подібною ситуацією. Адміністрація відразу блокує профіль продавця і тільки потім буде кілька днів або тижнив відписуватись і розбиратись. А після того, як продавець піде на всі умови, знімуть бан і ваші речі впадуть у самий низ і ще протягом тижня шаленних зусиль і витрачених коштів прийдеться підіймати свої оголошення, ще й повилазять товари, які вже було продано і у кого великий обсяг оголошень дуже важко відстежити.

Нажаль ніякої поваги до продавця на цій площадці немає(. "Конські" проценти від продажу змушують виставляти на інших платформах.
Оксана 14 августа, 2023 год
Такого трэша , слава богу, не было. Произошел бы - без сожаления покинула площадку, если бы меня вынудили принимать возврат. Какой смысл держаться за Шафу и терпеть полный беспредел после того, как там практически накрылись продажи?



Был случай, когда дама купила в конце февраля верхнюю одежду б/у по безопасной сделке, походила неделю, а перед потеплением стала ссылаться, что, дескать, размер не тот ) В итоге влепила негативный отзыв после отказа принимать возврат, когда ей была дана возможность примерить куртку на почте.


Шафа (shafa.ua)
Все отзывы

1.2 5
5137 отзывов / 534468 просмотров
Шафа (shafa.ua)
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее

Доски объявлений
OLX
OLX

Рейтинг: 1.1
14760 отзывов
Bigl.ua / Бигль юа
Bigl.ua / Бигль юа

Рейтинг: 2.1
387 отзывов
izi.ua
izi.ua

Рейтинг: 1.5
778 отзывов
Freelance (Фриланс Украина)
Freelance (Фриланс Украина)

Рейтинг: 1.4
100 отзывов
Keksik.me
Keksik.me

Рейтинг: 1
1 отзыв
Allmart
Allmart

Рейтинг: 3.7
10 отзывов
OBYAVA.ua
OBYAVA.ua

Рейтинг: 1.7
207 отзывов
Noma.rent
Noma.rent

Рейтинг: 5
1 отзыв