Tanya Baron Отзыв написан 27 января, 2023 год61 просмотр
Шафа видаляє коментарі на фейсбук, тож пишу сюди. їх Янгольський образ псує правда?
Вчора отримала листа в якому шафа вимагала сплатити комісію за продаж здійснений три роки тому, або ж погрожувала деактивувати аккаунт. Покупець замовила товар накладенним платежем наприкінці 2020 року, оплатила авансом 100 грн за прокат речі. Товар їй не підійшов і вона відмовилась на пошті. Я сплатила її гроші+ 15 грн своїх за прокат речі туди й назад не заробивши з даного діалогу ні копійки.. Річ залишилась висіти в продавалці. На початку 2021 року, шафа прислала листа де вимагала сплатити комісію за проданий товар, однак, оскільки продажі не було, та від моменту повернення товару прошло пару місяців, в мене на руках були всі докази. Я написала в саппорт, який ще тоді працював, надала всі скріни листування та ттн нової пошти, відповіді не було. Думала, що це питання вичерпано. В кінці 2021 року, я продала річ на олх, на жаль, там архів листування зберігається лише 4 місяці. ТТН нової пошти за 2020 рік, також більше не активно. Тому довести щось зараз нереально. І от я змушена оплатити комісію НІ ЗА ЩО, просто тому, що мені шкода свій аккаунт. Чому ви не зробите архів листування з саппортом?Може тому що підтримка зовсім не працює. Чому ви так відноситесь до продавців, на яких Ви заробляєте? Дівчата, зберігайте ттн та скріни, бо потім довести нічого не зможете. Тут неможливо отримати ні підтримку, ні відповідь, про хоча б якусь чесність , я зовсім мовчу. 4 согласны
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее
Шафа обкрадає продавців, хоче оплати за товари, які там не продавались - Отзывы о Шафа (shafa.ua)
Вчора отримала листа в якому шафа вимагала сплатити комісію за продаж здійснений три роки тому, або ж погрожувала деактивувати аккаунт.
Покупець замовила товар накладенним платежем наприкінці 2020 року, оплатила авансом 100 грн за прокат речі. Товар їй не підійшов і вона відмовилась на пошті. Я сплатила її гроші+ 15 грн своїх за прокат речі туди й назад не заробивши з даного діалогу ні копійки.. Річ залишилась висіти в продавалці. На початку 2021 року, шафа прислала листа де вимагала сплатити комісію за проданий товар, однак, оскільки продажі не було, та від моменту повернення товару прошло пару місяців, в мене на руках були всі докази. Я написала в саппорт, який ще тоді працював, надала всі скріни листування та ттн нової пошти, відповіді не було. Думала, що це питання вичерпано. В кінці 2021 року, я продала річ на олх, на жаль, там архів листування зберігається лише 4 місяці. ТТН нової пошти за 2020 рік, також більше не активно. Тому довести щось зараз нереально. І от я змушена оплатити комісію НІ ЗА ЩО, просто тому, що мені шкода свій аккаунт. Чому ви не зробите архів листування з саппортом?Може тому що підтримка зовсім не працює. Чому ви так відноситесь до продавців, на яких Ви заробляєте?
Дівчата, зберігайте ттн та скріни, бо потім довести нічого не зможете. Тут неможливо отримати ні підтримку, ні відповідь, про хоча б якусь чесність , я зовсім мовчу.
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву