Ol Veryta Отзыв написан 9 марта, 2021 год48 просмотров
Стільки "зашкварів" на одному сайті я ще ніде не зустрічала!
На початку березня Служба підтримки сайту почала в мене вимагати 7% за продаж речей ... які я НЕ продавала (мені не вдалося продати ці речі). Тобто вся переписка була на сайті Шафа, в діалозі мова навіть про продаж не йшла і я за цю річ НЕ отримала ні копійки! На всі мої прохання звернути увагу на переписку - ігнор! На те, що в правилах сайту чітко вказано, що я змушена платити 7% ЛИШЕ в тому випадку, якщо я продала річ - теж ігнор!
За це мій профіль ЗАБЛОКУВАЛИ! Я не могла спілкуватися з покупцями, не могла закрити угоди (деякі речі у мене були зарезервовані, я чекала оплати товарів), також мені це все потріпало нерви і зіпсувало настрій прямо перед 8 березня (мабуть це було таке привітання від сайту Шафа)!
Через два дні я написала ще один лист у службу підтримки і через три дні мені відписала Олеся (та ж особа, яка ігнорувала мої запитання і заблокувала мій профіль!). Після першого звернення я залишила відгук, про некомпетентність та ігнорування моїх запитань працівником Олеся, але через кілька днів на мій другий запита відповіла все та ж Олеся!
Поки я другий раз чекала відповіді від служби підтримки (а чекала я більше заявлених 24 годин!), я написала у Фейсбуці на сторінці Шафи коментар, що довго немає відповіді від служби підтримки і що працівники служби підтримки поводяться непрофесійно і некоректно. Результат: мене заблокували на сторінці Шафи у ФБ (це таке у них вирішення проблеми!).
Достоинства:
- постійних покупців буде легко перевести на інший сайт
Просто у Вайбер напишу, що перейшла на інший сайт і скину посилання на свій новий профіль.
Недостатки:
- високий процент за продаж товарів (якщо ви зробили знижку, ви все рівно платите 7% з ціни "до знижки")
- вимагають платити 7% за річ, яку НЕ вдалося продати
- відповіді служби підтримки можна чекати кілька днів (дня 2, 3 і більше)
- працівники Служби підтримки ігнорують запитання
- працівники Служби підтримки НЕ знайомі з правилами сайту
- Безпечна оплата НЕ вигідна продавцю (якщо на пошті річ не заберуть - продавець буде в мінусі, також річ страхують лише на 200 грн)
- після кожного спілкування з покупцем приходить лист "Чи вдалося вам продати річ на Шафі?", тобто кожну переписку перечитують !
- при будь-яких незрозумілих обставинах блокують профіль продавця
- якщо напишете коментар про проблему з сайтом Шафа на сторінці Шафи у фб - вас там заблокують
- продажів стало дуууже мало (або купівельна спроможність впала або більшість покупців перейшли на інші сайти)
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее
Rest in peace, Shafa! - Отзывы о Шафа (shafa.ua)
На початку березня Служба підтримки сайту почала в мене вимагати 7% за продаж речей ... які я НЕ продавала (мені не вдалося продати ці речі).
Тобто вся переписка була на сайті Шафа, в діалозі мова навіть про продаж не йшла і я за цю річ НЕ отримала ні копійки!
На всі мої прохання звернути увагу на переписку - ігнор!
На те, що в правилах сайту чітко вказано, що я змушена платити 7% ЛИШЕ в тому випадку, якщо я продала річ - теж ігнор!
За це мій профіль ЗАБЛОКУВАЛИ!
Я не могла спілкуватися з покупцями, не могла закрити угоди (деякі речі у мене були зарезервовані, я чекала оплати товарів), також мені це все потріпало нерви і зіпсувало настрій прямо перед 8 березня (мабуть це було таке привітання від сайту Шафа)!
Через два дні я написала ще один лист у службу підтримки і через три дні мені відписала Олеся (та ж особа, яка ігнорувала мої запитання і заблокувала мій профіль!).
Після першого звернення я залишила відгук, про некомпетентність та ігнорування моїх запитань працівником Олеся, але через кілька днів на мій другий запита відповіла все та ж Олеся!
Поки я другий раз чекала відповіді від служби підтримки (а чекала я більше заявлених 24 годин!), я написала у Фейсбуці на сторінці Шафи коментар, що довго немає відповіді від служби підтримки і що працівники служби підтримки поводяться непрофесійно і некоректно.
Результат: мене заблокували на сторінці Шафи у ФБ (це таке у них вирішення проблеми!).
отзыв
Комментарии к отзыву