Обходьте стороною! - Отзывы о Сервисная компания «Технари»

Сервисная компания «Технари»
Отзыв написан 1 декабря, 2022 год 17 просмотров
На жаль, була вимушена принести свій ноутбук до цих шахраїв адже їх контора була близько до мого дому, на проспекті перемоги, метро КПІ. Принесла з 3-ої спроби, кожен раз коли приходила до цього в їх робочі години там було закрито. Це було 19.10.2022.
Мене зустрів молодий хлопець, оглянув ноутбук, забрав його, помітив стікером, та дав квитанцію на підпис. Сказав чекати 2-3 дні на дзвінок після диагностики.
Я чекала, дзвонила сама, казала що мені передзвонять. Отримала дзвінок після 2-х тижнів. Запропонували ще послуг на 5 тисяч гривень, хоча я прийшла попросити замінити батарею в ноутбуці. Погодилась тільки на заміну батареї за 2800 (це занадто, до речі, якщо порівнювати з іншими сервісами). Казали що за 2 тижні зроблять.
Пройшло приблизно стільки і я почала дзвонити їм. Дзвонила в робочі дні і години - майже завжди ніхто слухавку не піднімає, а коли вдається дозвонитись - максимально швидко намагаються кинути слухавку і обіцяють подзвонити. Пізніше мені сказали що затримка була тому що були проблеми із замовленням батареї, тому чекайте ще.
Варто зазначити, що ноутбук який я принесла - офісний, тому моя компания дуууже переживала за нього, адже він достатньо дорогий. Я одразу сказала що ноутбук офісний в севісі і що мені затримки не потрібні, адже це будуть мої проблеми на роботі. Але всім там начхати.
Чекала, чекала, дзвонила час від часу і питала статус замовлення, тому що сайт у них не працює. Мені КОЖНОГО разу обіцяли перевірити статус і передзвонити, КОЖНОГО разу не передзвонювали.
Десь тижні 2 тому я подзвонила і сказала що забираю ноутбук, тому що він мені потрібен для роботи і чекати я вже не можу. Сказала що зайду забрати в їх робочий час, на що отримала відповідь що ноутбук не за тою адресою (це ще пів біди). Сказала куди відправити новою поштою. Дзвонила в п'ятницю, сказали відправлять в понеділок. Добре, чекатиму.
Дзвоню в понеділок - ніхто не бере, жоден їх номер. Додзвонилась після 30 хвилин спроб - передзвонять, як завжди. Не передзвонили.
Вівторок - дзвоню. Працюють з 10 ранку - звоню в 10:20 - всі номери не працюють, кидає слухавку, нікого на робочому місці немає.
Додзвонилась через пару годин - на той момент я вже збиралась ідти у поліцію, адже це вже крадіжка. Не дзвонять, слухавку не беруть, ноутбук незрозуміло де, знайти їх на робочому місці неможливо.
До речі, до цього заходила до них на КПІ - двері були закриті. Мені пощастило зустріти ще одного чоловіка який відніс в цей, якщо можна так назвати, "сервіс" свій телефон і не отрмав ніякої відповіді від них. Також сказав що слухавку не беруть, двері зачинені.
Так ось, говорю цьому хлопцю який дуже швидко і незрозуміло говорить що я піду у поліцію сьогодні якщо ноутбук не буде віправлений до кінця дня. Тут вже він пообіцяв зв'язатись з керівництвом щоб відправили нотбук якомога швидше. Знаючи, що вони мені не передзвонять подзвонила ввечері цього ж дня щоб перепитати чи відправлення буде сьогодні - тут вже вони не пообіцяли передзвонити, а уточнили на дзвінку - сказали що відправлення обов'язково буде сьогодні. В цілому, до вечора відправили.
Поки їм не пригрозиш поліцією - вони нічого робити не будуть. Таке відчуття, що на роботу туди беруть людей не для того щоб вони робили свою роботу, а для того щоб відпочивати і на**бувати людей. За ці півтора місяці слухавку брав тільки один і той самий хлопець, 1 разу взяла якась дівчина. Я сама працюю в службі підтримки клієнтів і знаю що таке ставлення до клієнтів - це вибір тільки тих, хто працює в компанії! В будь-якій нормальній компанії на дзвінках працювало б як мінімум 2-3 людини, а вони працюють 8 годин на день, і то тільки 4 з цих 8 годин вони можуть взяти слухавку із шансом 50 відсотків. Шукала номер керівництва - немає ніде, звичайно.
Сьогодні я забрала ноутбук, працює так як і працював до цього, але тепер там в середині ніби шуруп незакріплений (ноутбук був в ненайкращому стані і до цього, але такої проблеми не було). Добило те, що за доставку платила я! Тобто вони не тільки протримали мій ноутбук 1,5 місяці і нічого не зробили, так я ще й за доставку 80 гривень платила. Могли б не пожлобитись і як компенсація заплатити. Тобто, я заплатила за те що мій ноутбук просто тримали нічого не роблячи, не передзвонювали, не брали слухавку, і дай бог щоб нічого з ноутбука не витягнули.

Навіть після того як я отримала ноутбук, я буду робити все можливе щоб ця кантора закрилась. Я напишу відгуки всюди де можна, подам скарги, але не дай бог ці шахраї ще когось так обманювати будуть.





Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Сервисная компания «Технари»
Все отзывы

1.2 5
238 отзывов / 30606 просмотров
Сервисная компания «Технари»
Сервисная компания «Технари» - это сервисный центр, который представляет широкий диапазон услуг по гарантийному и послегарантийному обслуживанию техники. Сервисная компания «Технари» проводят профессиональный и быстрый ремонт компьютерной техники, оргтехники, телевизоров, кофемашин, фототехники, мониторов. Кроме того, компания обеспечивает компьютеры программным обеспечением, квалифицированные специалисты предоставляют настройку серверов и спутникового телевидения, удаление вирусов, восстановление... подробнее

Сервисные центры
Сервисный центр "Эпос"
Сервисный центр "Эпос"

Рейтинг: 2.3
60 отзывов
Сервисный центр Солярис
Сервисный центр Солярис

Рейтинг: 4.4
705 отзывов
МастерФон
МастерФон

Рейтинг: 4.9
892 отзыва
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 отзыва
Экстра Сервис Фокстрот
Экстра Сервис Фокстрот

Рейтинг: 1.8
287 отзывов
F1Center
F1Center

Рейтинг: 3.9
729 отзывов
Техномурчик
Техномурчик

Рейтинг: 3.9
25 отзывов
Ромсат-сервис
Ромсат-сервис

Рейтинг: 4.3
194 отзыва
Единый сервис Украина
Единый сервис Украина

Рейтинг: 4.7
245 отзывов
Сервисный центр KROK-TTC
Сервисный центр KROK-TTC

Рейтинг: 4
485 отзывов