Дякуємо, що повідомили про ситуацію. Просимо Вас, за можливості, звернутися у магазин з товаром або зв’язатися з нашою гарячою лінією для вирішення ситуації (повернення коштів чи заміни продукту). Навіть якщо немає чека — ми завжди намагаємось знайти компроміс і допомогти. 0 (800) 50 15 17. Наші оператори з радістю допоможуть Вам та нададуть усю необхідну інформацію.
Просто жахлива мʼясна продукція, купили мариновані реберця, запаковані герметично, відкрили а вони не першоі свіжості, жахливий сморід і кислий смак, як можна таку продукцію продавати???? Для мене шок і запитання як іх зберігають??? На упакуванні дата відсутня зберігання і термін придатності, жах просто і не вкладається в голові, це ж 100 відсоткове отруєння!!!!!! Дуже шкода що таке ставлення до свого... Читать отзыв Просто жахлива мʼясна продукція, купили мариновані реберця, запаковані герметично, відкрили а вони не першоі свіжості, жахливий сморід і кислий смак, як можна таку продукцію продавати???? Для мене шок і запитання як іх зберігають??? На упакуванні дата відсутня зберігання і термін придатності, жах просто і не вкладається в голові, це ж 100 відсоткове отруєння!!!!!! Дуже шкода що таке ставлення до свого бренду і якості продукціі!!!!!
Щиро перепрошуємо за ситуацію, з якою Ви зіштовхнулися. Нам надзвичайно прикро читати Ваш відгук і розуміти, що Ви отримали такий негативний досвід від нашої продукції.
Продукція, яка має ознаки псування, категорично не повинна потрапляти до покупця, а відсутність дати виробництва та терміну придатності на упаковці — це серйозне порушення, яке ми обов’язково маємо перевірити. Будь ласка напишіть нам свої дані (ПІБ, номер телефону, дату купівлі), щоб ми могли зафіксувати Ваше звернення на пошту [email protected] або за номером телефону 0 (800) 50 15 17 Ще раз дякуємо за зворотній зв’язок та вибачаємося за завдані незручності. З повагою, ТОВ "Родинна Ковбаска"
Дуже не довільна !!!!!! Замовила доставку через нову пошту,подзвонили підтвердили,і тиша чотири дні,не відмови не дзвінка !!!!!прийшлось замовляти в іншому магазині Хоча б сказали що не можуть відправити,немає ніякого зв’язку зворотнього що у них щось трапилось
Щиро перепрошуємо за ситуацію, що склалася, та завдані незручності. Ми розуміємо, наскільки важливо отримати своє замовлення вчасно та зворотній зв’язок у разі змін, і прикро, що цього разу ми не виправдали Ваших очікувань.
Ваш коментар вже передано відповідальним за доставку та обслуговування клієнтів. Ми обов’язково проведемо внутрішнє розслідування, щоб з’ясувати причину затримки та уникнути подібних випадків у майбутньому. Просимо також звернути за номером Гарячої лінії для уточнення даних за номером телефону - 0 (800) 50 15 17 Запевняємо, що докладемо максимум зусиль, щоб виправити ситуацію і повернути Вашу довіру.
Замовила кошик , неприємно вражена !!!!! Зайшла на сайт, порахувала вартість кожного товару окремо.... вийшло так, що "Великодній" кошик коштує на 500 грн дорожче, а ніж би ти купував все окремо!!!!! Класно мережа родинної ковбаси ... Читать отзыв Замовила кошик , неприємно вражена !!!!! Зайшла на сайт, порахувала вартість кожного товару окремо.... вийшло так, що "Великодній" кошик коштує на 500 грн дорожче, а ніж би ти купував все окремо!!!!! Класно мережа родинної ковбаси у Великодень обдурює людей. Всюди в світі коли береш "набором" виходить дешеше, зате в родинної ковбаси ДОРОЖЧЕ. М - маркетинг, М - молодці.... різниця 500 грн це і є вартість того "Великоднього кошика" котрий замінили на "Великодньою картонною коробкою" Люди про таке слід ПОПЕРЕДЖАТИ!!!!
Недостатки:
в кошику товар в 2чі дорожчий ніж те ж саме без їхнього "кошика"
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро шкода, що ваш досвід замовлення Великоднього кошика виявився негативним.
Ми приносимо щирі вибачення за розчарування, яке спричинила ситуація з ціноутворенням та упаковкою. Ваш коментар є для нас надзвичайно важливим, адже саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими та уникати подібних ситуацій у майбутньому.
Ми обов’язково передамо ваше звернення відповідальним спеціалістам для детального розгляду. Також хочемо зазначити, що вартість наборів часто враховує додаткові складові: тематичну упаковку, комплектацію, логістику та збір. Ще раз просимо вибачення за спричинені незручності. Сподіваємося, що у майбутньому зможемо повернути вашу довіру.
Купив буженину і шашлик готові,нікому і ніколи не раджу купляти в "Родинній ковбасці",це просто жах!!!Хочете щоб у вас пропало бажання їсти шашлик,буженину??,ви веган ,вам туди!! Бажання їсти м'ясо вам допоможе барком!!! Це саме гіше м'ясо яке я їв у своєму житті,надіюсь що це ніколи не повториться!!Люди не купляйте ні шашлик ні буженину(готову в Родинній!!!) це повний треш!!!
Достоинства:
10 одні мінуси!!! Ні смаку,ні приправ,ні бажання їсти цей непотріб немаю,і нікому не бажаю і не раджу!!!!!0000
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продукцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17 або у вайбері за номером телефону - 0676739046.
Купила запаковані курячі сердечка 24 березня 2025 року, обслужили👍. Запитала, термін ще придатний? Відповіли ТАК. Повірила на слово, бо вже купую в них з дня їх відкриття. Але, коли розрахувала ті сердечка сморід на всю квартиру. Дивлюсь, термін використання до 20 березня. Тоді що вони продають на вагу? Де не написано термін використання? Люди!!! Будьте уважні, там дурять так не... Читать отзыв Купила запаковані курячі сердечка 24 березня 2025 року, обслужили👍. Запитала, термін ще придатний? Відповіли ТАК. Повірила на слово, бо вже купую в них з дня їх відкриття. Але, коли розрахувала ті сердечка сморід на всю квартиру. Дивлюсь, термін використання до 20 березня. Тоді що вони продають на вагу? Де не написано термін використання? Люди!!! Будьте уважні, там дурять так не хіло. Дуже розчарувалася у цій сфері магазину, що біля Ашану та аптеки Знахар.
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продукцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17. Будемо вдячні за зворотній зв`язок!
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продуцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17.
Будьте уважні до покупок в упаковках які вони роблять самі. Запаковують те що вже спортилось. Так купила фарш який викинула і лікарську ковбасу яка вже закисла. А сьогодні отримала величезну купу негативу від продавчині. Стільки людей пише і говорить про хамську поведінку персоналу але власники не звертають ніякої уваги. Мабуть якість товару і гарне обслуговування в родинній ковбасці це... Читать отзыв Будьте уважні до покупок в упаковках які вони роблять самі. Запаковують те що вже спортилось. Так купила фарш який викинула і лікарську ковбасу яка вже закисла. А сьогодні отримала величезну купу негативу від продавчині. Стільки людей пише і говорить про хамську поведінку персоналу але власники не звертають ніякої уваги. Мабуть якість товару і гарне обслуговування в родинній ковбасці це вже історія!!!!! На офіційному сайті графа відгуки просто не працює)))))) Мабуть знають що нічого доброго їм писати не будуть. Не рекомендую
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продуцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17.
У нас ,в Мукачево,по ул.Ужгородская,4 находится магазин"Родина ковбаска".Самое неприятное впечатление производит продавщица,которая часто бывает в нетрезвом состоянии,хамит покупателям,унижает,общитывает,(сумма в чеке не соответствует сумме на компьютере)Продукция ,особенно,по акции часто не свежая.Крайне не рекомендую.
Ковбаса, філе і фарш все не свіже, все з запахом. Будьте обережні, оминайте ці магазини!!!! Купляла в м.Мукачево, вул. Духновича. Безсовісний продавець
Знайшла це у курячому філе. Що це таке???можливості повернутись до магазину немає і показати товар продавцю. Вперше таке бачу і не розумію що це і як туди потрапило
Магазин прямо під моїм домом, тому дуже зручно. Але завжди всунуть гниле і зіпсоване, на цей раз я не витерпіла і пішла повертати. Почула матюки і лайку в свою сторону і сторону моєї сім'ї.
Доброго вечора. Купувала шинку( у сирому вигляді) 2 кг,витратила понад 300 грн. Продавець,коли продавала м'ясо поклала у пакет. Коли я прийшла додому і відкрила його -сморід страшенний! Вертатися назад не мала можливості,бо проживаю в іншій частині міста! Невже за кошти ,які вкладає людина у ваш товар,не можна продавати якісні продукти. Раніше завжди купувала у ваших магазинах,тепер сама не буду і... Читать отзыв Доброго вечора. Купувала шинку( у сирому вигляді) 2 кг,витратила понад 300 грн. Продавець,коли продавала м'ясо поклала у пакет. Коли я прийшла додому і відкрила його -сморід страшенний! Вертатися назад не мала можливості,бо проживаю в іншій частині міста! Невже за кошти ,які вкладає людина у ваш товар,не можна продавати якісні продукти. Раніше завжди купувала у ваших магазинах,тепер сама не буду і іншим не рекомендую!!!!! Купувала у Тернополі,магазин на вул.Бродівська
Родина Ковбаска це крадуни, злодії ідей, спочатку запрошують на роботу, потім обговорюють що до ідей для розвитку проекту ТУгОу потім пропадають і сьогодні по неймовірному збігу обставин теж телефонують і пропонують роботу кухарем на мій же власний проект та ідею що до такого формату! Як то кажуть на чужому Х..Ю до раю!) Не зважаючи хто вкрав ідею та подав її,... Читать отзыв Родина Ковбаска це крадуни, злодії ідей, спочатку запрошують на роботу, потім обговорюють що до ідей для розвитку проекту ТУгОу потім пропадають і сьогодні по неймовірному збігу обставин теж телефонують і пропонують роботу кухарем на мій же власний проект та ідею що до такого формату! Як то кажуть на чужому Х..Ю до раю!) Не зважаючи хто вкрав ідею та подав її, ви всі як один моральні виродки бо ви ж команда))) які виживають на тому що копіюють інших і пиз..ять проекти ! Навчіться самі хоть щось придумати !!! Пару раз нечайно когось траванете а таке стається і підете на дно! Хай щастить!(((
05 березня о 19:16 придбала в магазині вул Київській, 12, намазку з сала. Термін придатності до 06 березня. "Завжди свіженьке" - це явно не ваш слоган!
Сьогодні,03.11.23. хотіла купити 1кг печінки 🐷.Продавець мені не продала,бо не хоче розкривати упаковку.Як це так? Хіба для вас це великі гроші?-це до мене продавець.Так,для мене кожна копійка на рахунку,бо я із зони бойових дій,безробітня,ще маю двох котиків та собаку.Власники!Робіть меньші упаковки або геть таких продавців,бо ваш товар не буде продан!
Пару раз купувала в них фарш з незначним "душком". Останньою краплею була покупка курячого філе, яке, як завірила продавець, свіже, тільки зранку завезене. Розгорнувши вдома пакет, виявила сині плями на "свіжому філе". Також, недавно заходила - весь магазин смердів зіпсованим м'ясом... Як зайшла, так і вийшла, цього разу вже назавжди. м. Львів, родинна ковбаска на вул. Шевченка.
Достоинства:
Приємна продавець. Завжди усміхнена і доброзичлива
Була на співбесіді. Люта токсична контора. Краще не ходити туди навіть на співбесіду. Багато вам не заплатять, а нерви з'їдять. Керівник-кадровичка - сіро-чорна стара дєва, яка буде на вас самостверджуватися вже з перших хвилин спібесіди
Продають не свіже із простроченими терміном придатності. Продавець відповідає беріть таке яке є. Абсолютно не рекомендую цю мережу. Таке дають свиням. Але зрештою які люди такі вчинки.
Я постійний клієнт в Родинній ковбасці. Але після сьогоднішнього відношення, більше ні ногою до вас. Стояла 20хв. і обслуговували всіх, окрім мене. Хоча, я стояла в черзі. Бардак в обслуговуванні
Купили запакований шашлик ( 3 упаковки по 1200-1300 грамів) в магазині «Родинна ковбаска» у м. Ворохта 10.06.2023 року , що нас возмутило - продавчиня переважувала запакований шашлик на своїх вагах і вага в середньому на 50 грамів відрізнялася на кожній упаковці шашлику, тобто на вагах магазину вага була більша ніж вага зазначена на упаковці. Ми зауважили на цьому , але... Читать отзыв Купили запакований шашлик ( 3 упаковки по 1200-1300 грамів) в магазині «Родинна ковбаска» у м. Ворохта 10.06.2023 року , що нас возмутило - продавчиня переважувала запакований шашлик на своїх вагах і вага в середньому на 50 грамів відрізнялася на кожній упаковці шашлику, тобто на вагах магазину вага була більша ніж вага зазначена на упаковці. Ми зауважили на цьому , але продавчиня відмовилася рахувати шашлик по вазі на упаковці. Вважаємо , що порушені наші права покупців.
Сьогодні купила в м.Тернопіль біля залізничного вокзалу ковбасу 456 грн.кілограм так званої ,,сирокопчена салямі де люкс,,продавець сказала,що дуже смачна сирокопчена ковбаса,вищої якості.Як можна таке виготовляти і продавати?Розрізавши і на вигляд і на смак одні перемелені кістки.
Під час повітряної тривоги магазини мережі родинна ковбаска працюють і не дотримуються положення безпеки. На зауваження відповідають агресією. Прошу прийняти міри! Всіх грошей не зробиш!
То що ви називаєте молоком, його так називати гріх. То не молоко, то якась субстанція білого кольору. Відкривши бутилку "молока", зразу відчула аромат аптеки/таблеток/антибіотиків, але не запах свіжого молока. Це просто якийсь жах. І "молоко" не дуже дешеве. 1 літр вартує приблизно 37 грн. "Родинна ковбаска", що закінчилися корови на фермі?
Доброго дня, 13 жовтня я купила у вашому магазині товару більше ніж на 1000 гривень. В мене 14 жовтня було свято до якого я готувалася але ви мені його зіпсували. Оскільки пішовши у ваш магазин з надією і впевненістю що у вас все свіженьке, я скупилася , а 14 числа накриваючи на стіл ваші мясні продукти засмерділи на цілий зал... Читать отзыв Доброго дня, 13 жовтня я купила у вашому магазині товару більше ніж на 1000 гривень. В мене 14 жовтня було свято до якого я готувалася але ви мені його зіпсували. Оскільки пішовши у ваш магазин з надією і впевненістю що у вас все свіженьке, я скупилася , а 14 числа накриваючи на стіл ваші мясні продукти засмерділи на цілий зал скислим. Хто компенсує мені моє зіпсуте свято і настрій і стид перед гостями? Прошу дати мені відповідь в противному випадку буду звертатись в захист прав споживача.
Доброго дня. сьогодні заходила до вашого магазину в Бучі. Чесно кажучи продавець мене розчарувала. Хамка,нічого підсказати по вибору не може, тикає,кричить,товар дістає без рукавичок. Це просто жах а не продавець. Якщо не приймете міри,то буду звертатися далі...... І більше ніколи не прийду до вашого магазину за продуктами,хотя була постійним покупцем. І тепер рекомендації іншим про ваш магазин не буду давати.....
"Родинна ковбаска" - это львовская семейная компания, которая 25 лет работает по принципу полного цикла производства. Он начинается на полях, где выращиваются зерновые, продолжается на животных фермах и производстве по переработке мяса и завершается на полках продуктовой розничной сети и в службе доставки "Родинної Ковбаски". Сейчас сеть "Родинна ковбаска" насчитывает... подробнее
Іршава скарга
Просимо Вас, за можливості, звернутися у магазин з товаром або зв’язатися з нашою гарячою лінією для вирішення ситуації (повернення коштів чи заміни продукту). Навіть якщо немає чека — ми завжди намагаємось знайти компроміс і допомогти.
0 (800) 50 15 17.
Наші оператори з радістю допоможуть Вам та нададуть усю необхідну інформацію.
Ребра мариновані
Продукція, яка має ознаки псування, категорично не повинна потрапляти до покупця, а відсутність дати виробництва та терміну придатності на упаковці — це серйозне порушення, яке ми обов’язково маємо перевірити.
Будь ласка напишіть нам свої дані (ПІБ, номер телефону, дату купівлі), щоб ми могли зафіксувати Ваше звернення на пошту [email protected] або за номером телефону 0 (800) 50 15 17
Ще раз дякуємо за зворотній зв’язок та вибачаємося за завдані незручності.
З повагою,
ТОВ "Родинна Ковбаска"
Жах, просто в шоці
Ваш коментар вже передано відповідальним за доставку та обслуговування клієнтів. Ми обов’язково проведемо внутрішнє розслідування, щоб з’ясувати причину затримки та уникнути подібних випадків у майбутньому.
Просимо також звернути за номером Гарячої лінії для уточнення даних за номером телефону - 0 (800) 50 15 17
Запевняємо, що докладемо максимум зусиль, щоб виправити ситуацію і повернути Вашу довіру.
Великодній кошик повне розчарування
різниця 500 грн це і є вартість того "Великоднього кошика" котрий замінили на "Великодньою картонною коробкою" Люди про таке слід ПОПЕРЕДЖАТИ!!!!
Ми приносимо щирі вибачення за розчарування, яке спричинила ситуація з ціноутворенням та упаковкою. Ваш коментар є для нас надзвичайно важливим, адже саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими та уникати подібних ситуацій у майбутньому.
Ми обов’язково передамо ваше звернення відповідальним спеціалістам для детального розгляду. Також хочемо зазначити, що вартість наборів часто враховує додаткові складові: тематичну упаковку, комплектацію, логістику та збір.
Ще раз просимо вибачення за спричинені незручності. Сподіваємося, що у майбутньому зможемо повернути вашу довіру.
Не раджу
Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продукцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17 або у вайбері за номером телефону - 0676739046.
Продаж тухлятини
Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продукцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17.
Будемо вдячні за зворотній зв`язок!
Неприємні враження
Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продуцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17.
Розчарована
Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продуцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17.
Не рекомендую
Фарш курячий
Ковбаса домашня - смак не м'яса, а приправи.
Не рекомендую
Тухлі продукти
Не рекомендую
Придбала куряче філе і знайшла ось це коли відкрила в дома.
Знайшла це у курячому філе. Що це таке???можливості повернутись до магазину немає і показати товар продавцю. Вперше таке бачу і не розумію що це і як туди потрапило
М'ясо гниле і смердюче, продавчиня обматюкала
Але завжди всунуть гниле і зіпсоване, на цей раз я не витерпіла і пішла повертати.
Почула матюки і лайку в свою сторону і сторону моєї сім'ї.
Несвіже,смердюче м'ясо!!!!
Купувала шинку( у сирому вигляді) 2 кг,витратила понад 300 грн.
Продавець,коли продавала м'ясо поклала у пакет.
Коли я прийшла додому і відкрила його -сморід страшенний!
Вертатися назад не мала можливості,бо проживаю в іншій частині міста!
Невже за кошти ,які вкладає людина у ваш товар,не можна продавати якісні продукти.
Раніше завжди купувала у ваших магазинах,тепер сама не буду і... Читать отзыв Доброго вечора.
Купувала шинку( у сирому вигляді) 2 кг,витратила понад 300 грн.
Продавець,коли продавала м'ясо поклала у пакет.
Коли я прийшла додому і відкрила його -сморід страшенний!
Вертатися назад не мала можливості,бо проживаю в іншій частині міста!
Невже за кошти ,які вкладає людина у ваш товар,не можна продавати якісні продукти.
Раніше завжди купувала у ваших магазинах,тепер сама не буду і іншим не рекомендую!!!!!
Купувала у Тернополі,магазин на вул.Бродівська
Родина Ковбаска крадуть ідеї
Не зважаючи хто вкрав ідею та подав її,... Читать отзыв Родина Ковбаска це крадуни, злодії ідей, спочатку запрошують на роботу, потім обговорюють що до ідей для розвитку проекту ТУгОу потім пропадають і сьогодні по неймовірному збігу обставин теж телефонують і пропонують роботу кухарем на мій же власний проект та ідею що до такого формату! Як то кажуть на чужому Х..Ю до раю!)
Не зважаючи хто вкрав ідею та подав її, ви всі як один моральні виродки бо ви ж команда))) які виживають на тому що копіюють інших і пиз..ять проекти !
Навчіться самі хоть щось придумати !!!
Пару раз нечайно когось траванете а таке стається і підете на дно! Хай щастить!(((
Скарга Львів вул.Київська, 12
"Завжди свіженьке" - це явно не ваш слоган!
Магазин на Мазепи (напроти Сільпо))
Не свіжа продукція
беріть цілу
Не рекомендую!!!!
Токсична контора
Про цю компанію.
Погане обслуговування
Стояла 20хв. і обслуговували всіх, окрім мене. Хоча, я стояла в черзі. Бардак в обслуговуванні
Обман при розрахунку
Магазин на Чорновола Львів
Як таке можна виготовляти?
Не рекомендую
Прошу прийняти міри! Всіх грошей не зробиш!
Молоко, то не молоко
Неякісна продукція на вітрині
Хамське обслуговування.
Хамка,нічого підсказати по вибору не може, тикає,кричить,товар дістає без рукавичок.
Це просто жах а не продавець.
Якщо не приймете міри,то буду звертатися далі......
І більше ніколи не прийду до вашого магазину за продуктами,хотя була постійним покупцем.
І тепер рекомендації іншим про ваш магазин не буду давати.....