об'єктив Tamron - Отзывы о Ремонтон

Ремонтон
Отзыв написан 9 декабря, 2024 год 7 просмотров
Тут мав би бути позитивний відгук, але ні. До цього сервісу звернулась за рекомендацією людей, які вже ремонтували тут фото техніку.
Отже, основна проблема: об'єктив Tamron - погано працює автофокус, розхитаний хобот . Об'єктив тривалий час працював на камері Nikon D7100. Що б виключити проблему з камерою, перед тим, як звернутись до сервісу, я перевірила як камера в режимі автофокус працює з іншими об'єктивами, жодних проблем не було, проблеми починалися конкретно з об'єктив Tamron.
Перше звернення було 31.08, я лишила об'єктив і сплатила діагностику 250 гривень (я з іншого міста, тож строки виконання для мене були важливі, варіант з пересилкою Новою поштою мені не підходив, про це менеджер був попереджений одразу).
2.09 менеджер повідомив, що діагностика показала дефект блоку лінз, ціна ремонту - 1300, я погодилася.
4.09 я приїхала за об'єктивом, проблему розхитаного хоботу усунули, але проблема не працюючого автофокусу лишилася, об'єктив мазав, не фокусувався. Вийшов майстер (до цього вся комунікація була через менеджера) сказав, що на його камерах об'єктив працює добре і такої проблеми не має. З майстром ми протестували об'єктив на 2 його камерах і дійсно автофокус працює, а на моїй камері ні, але з іншим об'єктивом у моєї камери теж не має проблем, це все ми перевірили з майстром.
Мені запропонували лишити вже камеру і об'єктив на безкоштовну діагностику, орієнтовна дата діагностики була вказана : 10.09, я ще раз попередила менеджера про строки, бо вже мала зворотній квиток.
Попередній рахунок я сплатила, загалом платна діагностика і ремонт блоку лінз: 1550.
11.09 я дізнаюся, що ніякої діагностики не було, як що хочу можу лишити камеру і об'єктив на довший термін, коли я попросила назвати мені більш конкретні строки цього терміну діагностики, менеджер не зміг цього зробити, може тиждень, а може місяць, не відомо (з його слів), або можу приїхати і забрати як є. Нагадую, проблема з автофокусом при роботі на моїй камері так і лишилася.
При отриманні камери і об'єктива був присутній майстер, але одразу пішов, доки я перевіряла в якому стані камера і об'єктив, чи взагалі то моя техніка, звіряла серійні номери. Тож далі спілкуватися прийшлося знову з менеджером.
Я ввічливо зауважила менеджеру, що це не нормальна ситуація і комунікація з клієнтом, на що пропонувати послугу яку не будете робити, одразу б відмовилися і я б не гаяла час, а завернулася до іншого сервісу. На, що мені в доволі нахабній формі відповіли, що зауваження треба було робити коли тут був майстер. Менеджер чомусь вирішив, що має право мені вказувати, кому і коли мені робити зауваження. Нагадую, вся комунікація а саме: прийом техніки, консультація зі строків виконання, видача техніки, комунікація телефоном іде через менеджера. Я ще раз йому повторила, що не вірно інформувати клієнта і гаяти час клієнта це не добре, але менеджеру чомусь було весело у цій ситуації. При цій розмові була присутня друга дівчина менеджерка, яка тактовно вибачилася, хоча і не вела моє замовлення. Тільки після того менеджер нахабно вичавив з себе цитую: Ну извините.
Стосовно роботи майстра нічого не можу сказати, так розхитаний хобот виправили, але основна проблема з якою я зверталася лишилася.
На низьку оцінку в більшій мірі повпливав менеджер, своєю нахабною поведінкою, не дотримання встановлених строків, не повага до часу клієнта і не вирішена проблема.





Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Ремонтон
Все отзывы

4.4 5
99 отзывов / 9690 просмотров
Ремонтон
Ремонтон
Адрес: Київ, ул. Старовокзальная 24

Ремонт техники
ЦСервіс
ЦСервіс

Рейтинг: 5
1 отзыв
Сервисный центр HelloService
Сервисный центр HelloService

Рейтинг: 5
450 отзывов
Теле Европа - сервис
Теле Европа - сервис

Рейтинг: 3.4
24 отзыва
Multiservice
Multiservice

Рейтинг: 2.7
6 отзывов
Grand-service
Grand-service

Рейтинг: 3.5
8 отзывов
ALM ремонт
ALM ремонт

Рейтинг: 3
8 отзывов
Техно+
Техно+

Рейтинг: 0
0 отзывов