Два місяці назад мені вдалось взяти талон на прктичний іспит. Тяжко, але вдалось. Потім зпершої проби я не здала. Але в мене талон був на 10:53. Я приїхала за годину, куча людей, черги, працівники спілкуються між собою, ходят туди сюди їм всерівно. Роботу толком не виконують, попала я на іспит в приблизно 13:20, не здала. Потім я вирішила брати другий талон через 10 днів, але сайт оновився, чат бот який працював хоть декілька разів на тиждень ( він шукає талони) зовсім не працює, талонів немає. В других містах були у Вінниці за цілий день пусто. Це при тому, що я проводила годинами на сайті. Далі талони появились, але коли хочеш взяти талон, то пише місць немає. Я зверталась до керівництва зі скаргою головного сервісного центра м. Київ, відповіли. Написали, що нічого не знають, доступу до програми немає і за талони вони не відповідають, звертатися до місцевого керівництва ( відповідали 20 днів, а не через 15 днів, як розказують). Далі я звернулась до місцевого вони написали, що доступу до програми немає і за талони вони не відповідають, ми нідочогл чекайте. Відповіли так, щоб не зверталися більше. Я прекрасно розумію, що програма викидає талони, але чому понад 2 місяці цих талонів немає. Ні врінці, ні вечері, ні вночі. І як це сервісний центр не несе ніякої відповідальності. Хоча вони зобов'язані надати якісні послуги. Я мовчу про оновлений сайт який став менш зручним.
Талон на практичний іспит - Отзывы о Региональный сервисный центр МВД в Винницкой области
Два місяці назад мені вдалось взяти талон на прктичний іспит. Тяжко, але вдалось. Потім зпершої проби я не здала. Але в мене талон був на 10:53. Я приїхала за годину, куча людей, черги, працівники спілкуються між собою, ходят туди сюди їм всерівно. Роботу толком не виконують, попала я на іспит в приблизно 13:20, не здала.
Потім я вирішила брати другий талон через 10 днів, але сайт оновився, чат бот який працював хоть декілька разів на тиждень ( він шукає талони) зовсім не працює, талонів немає. В других містах були у Вінниці за цілий день пусто. Це при тому, що я проводила годинами на сайті. Далі талони появились, але коли хочеш взяти талон, то пише місць немає. Я зверталась до керівництва зі скаргою головного сервісного центра м. Київ, відповіли. Написали, що нічого не знають, доступу до програми немає і за талони вони не відповідають, звертатися до місцевого керівництва ( відповідали 20 днів, а не через 15 днів, як розказують). Далі я звернулась до місцевого вони написали, що доступу до програми немає і за талони вони не відповідають, ми нідочогл чекайте. Відповіли так, щоб не зверталися більше.
Я прекрасно розумію, що програма викидає талони, але чому понад 2 місяці цих талонів немає. Ні врінці, ні вечері, ні вночі. І як це сервісний центр не несе ніякої відповідальності. Хоча вони зобов'язані надати якісні послуги. Я мовчу про оновлений сайт який став менш зручним.
отзыв
Комментарии к отзыву