Эта помойка разводит людей, если вам повезет получить товар, то вы его не вернете в течении 14 дней, забудьте об этом, эта помойка будет там говорить пишите на вайбер и ничего не ответят вам,
Добрий день, Богдане. Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином. Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним. Заздалегідь дякуємо.
Замовляв компьютерне крісло Huzaro Ranger на день народження хреснику. На Новій пошті перевірив поверхнево, що усі деталі на місці та нічого не зламано внаслідок транспортування. Але коли вже вдома почав збирати крісло, виявилось, що воно вже було у використанні: - подряпини на підлокотниках - сколи на корпусі - потертості на тканині - потертості та подряпини на колесах. Можливо, це крісло... Читать отзыв Замовляв компьютерне крісло Huzaro Ranger на день народження хреснику. На Новій пошті перевірив поверхнево, що усі деталі на місці та нічого не зламано внаслідок транспортування. Але коли вже вдома почав збирати крісло, виявилось, що воно вже було у використанні: - подряпини на підлокотниках - сколи на корпусі - потертості на тканині - потертості та подряпини на колесах.
Можливо, це крісло стояло десь на вітрині, але було продано як нове. У поверненні товара продавець Redprice відмовив, аргументуючи це тим, що (цитую): "Ми відправляли новим, без потертостей, потрібно було все перевіряти на Новій пошті". Я перепрошую, але я мав на Новій пошті зібрати крісло, щоб переконатись, що воно дійсно нове? Навіть на думку не спадало, що можуть прислати товар, бувший у використанні, а потім робити з мене дурня - мовляв, сам винуватий.
Не рекомендую цього продавця взагалі, сам ніколи більше в них нічого не придбаю, та й усім знайомим перекажу.
Добрий день, Дмитре. Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином. Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним. Заздалегідь дякуємо!
Перед новим роком замовив в цьому магазині подарунок для сина. За товар магазин попросив передплату 1% від суми товару (близько 200 гривень). Після оплати повідомили що відправка протягом 3-7 днів. Через 3-7 днів товар не відправлений. Просто ЛОХОТРОН. Магазин та товар був знайдений через сервіс Хотлайн. Саме дивне що Хотлайн не контролює та не блокує такі ЛОХОТРОНИ,... Читать отзыв Перед новим роком замовив в цьому магазині подарунок для сина. За товар магазин попросив передплату 1% від суми товару (близько 200 гривень). Після оплати повідомили що відправка протягом 3-7 днів. Через 3-7 днів товар не відправлений. Просто ЛОХОТРОН. Магазин та товар був знайдений через сервіс Хотлайн. Саме дивне що Хотлайн не контролює та не блокує такі ЛОХОТРОНИ, і дозволяє і надалі їм працювати на своїй площадці.
Заказал плиту в данном магазине "Redprice". Кормили обещаниями о доставке 3-7 дней. Прошло 17 дней и вообще перестали контактировать. Предоплату взяли. Ни ответа ни привета ни денег. Будем разбираться. Думайте связываться или нет с этим магазином.
Redprice - интернет-магазин бытовой техники и электроники
Помойка и лохотрон
Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином.
Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним.
Заздалегідь дякуємо.
Постачають товар бувший у використанні
На Новій пошті перевірив поверхнево, що усі деталі на місці та нічого не зламано внаслідок транспортування.
Але коли вже вдома почав збирати крісло, виявилось, що воно вже було у використанні:
- подряпини на підлокотниках
- сколи на корпусі
- потертості на тканині
- потертості та подряпини на колесах.
Можливо, це крісло... Читать отзыв Замовляв компьютерне крісло Huzaro Ranger на день народження хреснику.
На Новій пошті перевірив поверхнево, що усі деталі на місці та нічого не зламано внаслідок транспортування.
Але коли вже вдома почав збирати крісло, виявилось, що воно вже було у використанні:
- подряпини на підлокотниках
- сколи на корпусі
- потертості на тканині
- потертості та подряпини на колесах.
Можливо, це крісло стояло десь на вітрині, але було продано як нове.
У поверненні товара продавець Redprice відмовив, аргументуючи це тим, що (цитую): "Ми відправляли новим, без потертостей, потрібно було все перевіряти на Новій пошті".
Я перепрошую, але я мав на Новій пошті зібрати крісло, щоб переконатись, що воно дійсно нове?
Навіть на думку не спадало, що можуть прислати товар, бувший у використанні, а потім робити з мене дурня - мовляв, сам винуватий.
Не рекомендую цього продавця взагалі, сам ніколи більше в них нічого не придбаю, та й усім знайомим перекажу.
Нам дуже прикро, що ситуація склалась таким чином.
Надайте, будь ласка, номер Вашого замовлення, аби ми могли проаналізувати роботу над ним.
Заздалегідь дякуємо!
Магазин бере передплату за товар, але товар не відправляє
За товар магазин попросив передплату 1% від суми товару (близько 200 гривень).
Після оплати повідомили що відправка протягом 3-7 днів.
Через 3-7 днів товар не відправлений.
Просто ЛОХОТРОН.
Магазин та товар був знайдений через сервіс Хотлайн.
Саме дивне що Хотлайн не контролює та не блокує такі ЛОХОТРОНИ,... Читать отзыв Перед новим роком замовив в цьому магазині подарунок для сина.
За товар магазин попросив передплату 1% від суми товару (близько 200 гривень).
Після оплати повідомили що відправка протягом 3-7 днів.
Через 3-7 днів товар не відправлений.
Просто ЛОХОТРОН.
Магазин та товар був знайдений через сервіс Хотлайн.
Саме дивне що Хотлайн не контролює та не блокує такі ЛОХОТРОНИ, і дозволяє і надалі їм працювати на своїй площадці.
Отвратительная работа Интернет магазина "Redprice"
Прошло 17 дней и вообще перестали контактировать. Предоплату взяли. Ни ответа ни привета ни денег. Будем разбираться. Думайте связываться или нет с этим магазином.