Ви говорите що відключили послугу на період воєнного часу ,ви розумієте що це може тривати пару місяців або й роки? Прошу відновити послугу хоча би на один день!
Доброго дня! Ми призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і таким чином забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах військового стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
в мене не працює додоток шар пей але мені необхідно терміново переказати гроші на номер іншого оператора але я не можу цього зробити бо не працює додаток шар пей останній раз я користувався додатком шар пей і переказував кошти на номер іншого мобільного оператора 03.04.2022 прошу повідомити надану мною інформацію відповідальним пеціалістам компанії водафон і скажіть мені будь ласка... Читать отзыв в мене не працює додоток шар пей але мені необхідно терміново переказати гроші на номер іншого оператора але я не можу цього зробити бо не працює додаток шар пей останній раз я користувався додатком шар пей і переказував кошти на номер іншого мобільного оператора 03.04.2022 прошу повідомити надану мною інформацію відповідальним пеціалістам компанії водафон і скажіть мені будь ласка чи ще довго чекати і коли нарешті відновить свою роботу додаток шар пей.
Доброго вечора, Вадим! Партнерська система, через яку працюють платежі в додатку, на даний момент призупинила їх роботу. Як тільки партнери все відновлять, обов'язково вас проінформуємо!
Доброго дня! Дуже шкода, що у вас склалось таке враження про нашу компані. Розуміємо, як важливо, щоб у такий важкий для усіх нас час усі сервіси працювали, проте, на жаль, з технічних причин зараз призупинена оплата з мобільного рахунку на всіх ресурсах, в тому числі SharPay. Також, зараз спостерігається велике навантаження як на нашу мережу, так і на банківську систему Терміни відновлення переказів невідомі, але ми робимо все можливе, аби ви якнайшвидше могли здійснювати платежі. Вибачте за незручності та сподіваємось на розуміння З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
Добрый день у меня на номере большая сумма денег зависла как я могу её быстро вывести, очень срочно нужно , сами понимаете какое положения в стране, сделайте что-то😭
Максим, вітаю! Зараз спостерігають проблеми з переказами в додатку SharPay. Спеціалісти вже проінформовані та усувають проблему. Зорієнтувати, коли саме виправлять помилку, на жаль, не можемо. Очікуємо разом!
Я пользуюсь шарпеем уже достаточно долгое время но уже неделю не могу вывести деньги с мтс на карту. В мтс разводят руками, мол мы не имеем отношения. Ни кто не может дать ответ.
Я попробовал мне не понравилось это приложение. Остался довольный приложением Global24 с его помощью и деньги с мобильного можно вывести и пополнить карту, реально быстро и без задержек.
Добрый день, Артем! Уточните, пожалуйста, что именно не понравилось при использовании SharPay? Будем рады, если опишите ситуацию детальнее по адресу: [email protected]
Перевод денег на карту
Поповнення рахунку
Дякуємо за відгук, приємного користування 🥰
Поповнення!
Ми призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і таким чином забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах військового стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
мене звати вадим
Партнерська система, через яку працюють платежі в додатку, на даний момент призупинила їх роботу. Як тільки партнери все відновлять, обов'язково вас проінформуємо!
Не дают вывести деньги
Розуміємо, як важливо, щоб у такий важкий для усіх нас час усі сервіси працювали, проте, на жаль, з технічних причин зараз призупинена оплата з мобільного рахунку на всіх ресурсах, в тому числі SharPay.
Також, зараз спостерігається велике навантаження як на нашу мережу, так і на банківську систему
Терміни відновлення переказів невідомі, але ми робимо все можливе, аби ви якнайшвидше могли здійснювати платежі. Вибачте за незручності та сподіваємось на розуміння
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
Очень срочно нужно вывести деньги.
Спеціалісти вже проінформовані та усувають проблему.
Зорієнтувати, коли саме виправлять помилку, на жаль, не можемо. Очікуємо разом!
Експерт компанії Vodafone Ukraine!
Не компетентность
В мтс разводят руками, мол мы не имеем отношения.
Ни кто не может дать ответ.
Напишіть нам через чат особистого кабінету:
https://my.vodafone.ua/auth
приложение не понравилось
Уточните, пожалуйста, что именно не понравилось при использовании SharPay? Будем рады, если опишите ситуацию детальнее по адресу: [email protected]