Хто ви такі щоб я давав такі данні про себе? Якийсь задрипаний додаток. Не рекомендую нікому, неведіться на цей шл*к!!!!!!! Вони для реєстрації требують паспортні данні, фото навіть ідентифікаційний код. Це жах!!!!!
Повністю згодна 1це багато зняло 750грн з мобільного додатку а на карту так і не прийшли,відповідь оператора МТС(забудьте про гроші,вам ніхто їх не поверне)Жах передайте всім своїм знайомим це розвлд.
У зв'язку із зміною стратегії розвитку та фокусуванням на підтримці мережі по всій Україні, відновленні зв’язку у регіонах бойових дій, ми вимушені були припинити роботу мобільного застосунку Sharpay з 01.04. Для з'ясування статусу платежів, які виконувались раніше, прохання написати нам на пошту [email protected] Показать 1 ответ
тому нікому нераджу цей застосунок і переходьте з цього водафона на щось інше... дуже засмучений🤮більше ніколи небуду користуватися водафоном і друзям розкажу про інцидент...
Давайте розберемося, що пішло не так. Ми дуже хочемо вам допомогти. Напишіть нам, будь ласка, деталі на пошту: [email protected] З радістю вам допоможемо розібратись у даній ситуації Показать 1 ответ
Терміново потрібно було скористатися додатком, але знову не працює, "сервіс чомусь не доступний, давай повторимо трішки пізніше". Перевстановлення не подіяло. Повторював пізніше - не працює. Судячи по відгукам, то проблема з сервісом продовжується довго. Коли варто чекати вирішення проблеми?
Вітаємо! Зараз справді спостерігаються складнощі у роботі застосунку, платежі тимчасово не працюють, однак ми постараємось якнайшвидше все полагодити. Вибачте за незручності та спробуйте скористатись сервісом пізніше.
Вже вкотре немає оповіщення що є наявні проблеми в роботі Шарпей. Вчора і зранку я не зміг перевести гроші на банківський рахунок . Питання ; в чому справа? Чому таке хренове обслуговування !!!!!
Доброго ранку, Віталій! Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/. Розберемося разом) З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
Сімку Yezzz! продали бракован пристроїї її не бачать, служба підтримки, на мою думку, не адекватна - після консультації поставили на блок і рекомендація від них була - доплатит 50 грн за заміну бракованої сімки, за 20 грн, шар пей не працює. Моя рекомендація- обходити стороною вищеназвані "сервіси" та Yezzz стороною. ДНИЩЕ!
Вітаю! Дуже шкода, що у вас виникли складнощі :( Будь ласка, зверніться у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки: https: //www.facebook.com/VFUkraine. Будемо дуже раді допомогти розібратись зі всіма питаннями. Для нас дуже важливо, щоб всі абоненти були задоволені♥ З повагою, представник Vodafone Україна♥ Показать 1 ответ
Доброго дня! Такого не повинно бути 🤔 Напишіть нам, будь ласка, в онлайн-підтримку My Vodafone: https://my.vodafone.ua/auth , або у приватні повідомлення, з детальним описом проблеми, обов'язково розберемося!
Переводила кошти з мобільного на карту банку. З моб гроші зняли, але на карту так і не прийшли. У водафоні сказали, що вирішать проблему,але пройшов вже тиждень і нічого. Тільки смс приходять, що вони "продовжують працювати над моєю проблемою". Водафон- це аферисти!
Переказував гроші з мобільного vodafon на банківську карту але гроші пішли на поповнення чій йогось мобільного 1600 гривень.Реально їх повернути чи ні?
Никогда не пользуйтесь этим долбанным Sharpay! Переводил 500 грн с мобильного на свою банковскую карточку - с телефона "Водафон" деньги снял, а на карточку так и не пришли. Оказалось, что деньги зачислены на какой-то моб. телефон. Переписка с Водафоном прошла в стиле: ну ты же сам ввел № телефона, я говорю, что вводил № своей карты, месяц/год, CVV. Однако... Читать отзыв Никогда не пользуйтесь этим долбанным Sharpay! Переводил 500 грн с мобильного на свою банковскую карточку - с телефона "Водафон" деньги снял, а на карточку так и не пришли. Оказалось, что деньги зачислены на какой-то моб. телефон. Переписка с Водафоном прошла в стиле: ну ты же сам ввел № телефона, я говорю, что вводил № своей карты, месяц/год, CVV. Однако Водафон не внял моим доводам, и я написал жалобу в Комиссию по контролю за связью.
Також доповнимо, у нашому додатку такі дані, як термін дії картки та CVV код не потрібні, ми ніколи не просимо такі дані у користувачів, адже цінуємо безпеку та конфіденційність даних абонентів.
Не працює..пише вітаю гроші переведені...але нічого не відбувається..три години витратила без результату..взагалі не розумію,що то було..прикол якийсь??
Цим додатком дуже просто користуються шахраї, зламують телефон і за секунду виводять кошти, а от чи повернуть і від слідкують це вже таємниця слідства.
Доброго вечора! Зі свого боку ми зробили все можливе, щоб додаток був максимально безпечним. Головне, виконувати прості рекомендації, щоб обмежити доступ шахраям до номеру: 1. Не передавати нікому СМС-коди, які надходять від додатку. Вводити їх тільки самостійно на власному пристрої при необхідності авторизації. 2. Не робити спроб переказів з інших сайтів. Не робити вводу персональних кодів і самого номеру на інтерфейсах сайтів, які маскуються під платіжні системи.
Мені був підключений цей додаток(тільки не знаю ким).Шахраї знімають гроші навіть з суми.якв в мене на рахунку після поповнення пакету.Також приходять СМС.що мій мобільний поповнений на велику суму та зразу ці гроші знімають(невідомо хто і куди) Оператори ніякої відповіді дати не можуть.Тільки один оператор запропонував відключити цю послугу(із трьох)
Дзвонять «з Приватбанку» аби «зберегти» кошти просять перевести на мобільний за допомогою терміналу і підключають безпеку: код для аутентифікаціі і дає їм вхід до твого SharPay, секунда і ти лошара, без грошей, якого ігнорить Водафон.
Доброго вечора, Маріє! Додаток SharPay - це сервіс для самостійного переказу коштів, за ініціативи абонента. Якщо ви робите самостійно переказ через додаток SharPay, гроші відправляються саме на ті реквізити, які ви вводите в додатку. Ситуація з шахрайством може статися, якщо ви передаєте третій особі (шахраєві) код, який вам поступає в СМС, при вході в додаток SharPay. Ніколи не передавайте нікому інформацію по вашому номеру, особливо коди, які приходять в СМС. У повідомленні, яке вам прийшло для входу в додаток, також, вказано, що код не можна нікому повідомляти.
Для вирішення цього питання, необхідно звертатися в поліцію.
31.07. Зробив спробу з допомогою цього сайту перекинути 50 гр. з мобілки на карту. В результаті: у мене нічого не вийшло, а у них вийшло. - гроші з мобілки зняли, а на карту не прийшли. Хтось поживився. Оце вам і сервіс.
Доброго дня, Борисе! Нам дуже шкода, що у вас виникли складності. Додаток SharPay - це офіційний додаток, який повністю захищено від шахрайських дій. Кошти надходять на ті реквізити, які ви вказували при переказі через додаток. Для вирішення вашого питання зверніться, будь ласка, за адресою [email protected]. При зверненні прохання детально описати ситуацію і, по можливості, прикріпіть скріни. Для нас важливо, щоб ви залишилися задоволені!
Доброго вечора, Юра! На даний момент партнер, через якого відбуваються перекази в додатку, призупинив роботу переказів. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
Дайте людям можливість вивести свої кошти,розблокуйте свою систему хоч на пару годин, наші воїни які зараз захищають нас і вас сидять без нічого і не можуть вивести кошти,хоть їм допоможіть
Доброго вечора! На даний момент партнер, через якого відбуваються перекази в додатку, призупинив роботу переказів. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
01.04 было нам ответом в водафоне,о возобновлении платежей .. Помогите людям выжить... Пожалуйстааа Пожалуйстааа... Это позволит пополнить запасы провольствия и лекарств..
Вітаємо! Так, ми призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і у такий спосіб забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах воєнного стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії воєнного стану в Україні.
Вітаємо! Так, ми призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і у такий спосіб забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах воєнного стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії воєнного стану в Україні.
Вы говорите что действуете в интересах страны? Блокируя активы тех кто за неё умирает? У вас там случайно не специальная операция. Проводиться? Все наоборот идут на встречу, а вы кидаете людей. Чем вы стране помогаете нашими деньгами? Вы азыаете абон плату, какое отношение имеют наши сбережения к вашей помощи? Есть ощущение что по окончанию военного положения, не будет ни вас... Читать отзыв Вы говорите что действуете в интересах страны? Блокируя активы тех кто за неё умирает? У вас там случайно не специальная операция. Проводиться? Все наоборот идут на встречу, а вы кидаете людей. Чем вы стране помогаете нашими деньгами? Вы азыаете абон плату, какое отношение имеют наши сбережения к вашей помощи? Есть ощущение что по окончанию военного положения, не будет ни вас ни денег. Трудно даже представить какая сумма там зависла.8-9 значная?
В это тяжёлое время, нужно всеми силами помогать людям, а вы пользуетесь их деньгами и пишете отговорки. Хотелось бы вас назвать теми словами, которые вы заслуживаете, но сержусь. Моей дочери кушать хочется, но вам наплевать на нас. Диверсанты!
Вітаємо! Розуміємо, як важливо, щоб у такий важкий для усіх нас час усі сервіси працювали, проте ми змушені були призупинити роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи та у такий спосіб забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах воєнного стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії воєнного стану в Україні. Про відновлення переказів сповістимо вас у додатку. Сподіваємось на розуміння! 🙏 Бережіть себе ✊
Вітаємо! Vodafone з 04 березня 2022 року призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і таким чином забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах військового стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
Все работают кроме водафона.Вы ждёте пока начнут закрывать ваши магазины.Люди больше терпеть не станут такого отношения к ним.Вы заморозили кучу денег.Люди не могут снять свои деньги последние.Скоро люди начнут добиваться того что б Вас закрыли.Дайте возможность вывести людям деньги и закрывайте свои переводы вместе со своими компаниями хоть навсегда,я уверен,что адекватные люди больше пользоваться вашими услугами не будут
Доброго дня Олександр ! Ми призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і таким чином забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах військового стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні. Слава Україні!
Водафон вы без совести и чести!!!не позволяя вывести людям свои же средства со счета! Люди то чужого не просят!!! Вот и видно людей-в тяжёлое время! Видно насквозь,что кем движет! Я с вами 14лет..и Вы пали в моих глазах!! по отношению к людям
Доброго дня, Андрій! Оскільки зараз головна мета - підтримка стабільного зв'язку, з 04 березня 2022 року ми призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і таким чином забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах військового стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні. Приносимо вибачення за тимчасові незручності Сподіваємось на ваше розуміння! З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
На даний момент партнер, через якого відбуваються перекази в додатку, призупинив роботу переказів. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
SHAR PAY це шл*к
Дуже обурена
Даже 1 це багато для цього застосунку, вивів 500.і 300 вже 2 день неприходять кошти,
Напишіть нам, будь ласка, деталі на пошту: [email protected]
З радістю вам допоможемо розібратись у даній ситуації Показать 1 ответ
Терміново потрібно...
Судячи по відгукам, то проблема з сервісом продовжується довго. Коли варто чекати вирішення проблеми?
Не работает
Переустанавливал на разные телефоны и ОС, не помогает
В лимиты укладываюсь, но выдаёт постоянно на жаль зараз....
Проблеми з сервісом
Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/. Розберемося разом)
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
ДНИЩЕ, 1 зірочка - авансом
Дуже шкода, що у вас виникли складнощі :(
Будь ласка, зверніться у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки:
https: //www.facebook.com/VFUkraine. Будемо дуже раді допомогти розібратись зі всіма питаннями. Для нас дуже важливо, щоб всі абоненти були задоволені♥
З повагою, представник Vodafone Україна♥ Показать 1 ответ
Де мої гроші
Такого не повинно бути 🤔 Напишіть нам, будь ласка, в онлайн-підтримку My Vodafone: https://my.vodafone.ua/auth , або у приватні повідомлення, з детальним описом проблеми, обов'язково розберемося!
Водафон-аферисти
Гроші зникли уннвідомомунапрямку
Зручно для аферистів
Мошенники!!!! Не пользуйтесь!
Sarpay - это мошенники!
Однако... Читать отзыв Никогда не пользуйтесь этим долбанным Sharpay! Переводил 500 грн с мобильного на свою банковскую карточку - с телефона "Водафон" деньги снял, а на карточку так и не пришли. Оказалось, что деньги зачислены на какой-то моб. телефон. Переписка с Водафоном прошла в стиле: ну ты же сам ввел № телефона, я говорю, что вводил № своей карты, месяц/год, CVV.
Однако Водафон не внял моим доводам, и я написал жалобу в Комиссию по контролю за связью.
Жахіття якесь
Будемо раді допомогти!
https://my.vodafone.ua/auth
Додаток спеціально для шахраїв.
1. Не передавати нікому СМС-коди, які надходять від додатку. Вводити їх тільки самостійно на власному пристрої при необхідності авторизації.
2. Не робити спроб переказів з інших сайтів. Не робити вводу персональних кодів і самого номеру на інтерфейсах сайтів, які маскуються під платіжні системи.
Жахливий додаток для 'лохів"!
Шахрайство
Додаток SharPay - це сервіс для самостійного переказу коштів, за ініціативи абонента. Якщо ви робите самостійно переказ через додаток SharPay, гроші відправляються саме на ті реквізити, які ви вводите в додатку. Ситуація з шахрайством може статися, якщо ви передаєте третій особі (шахраєві) код, який вам поступає в СМС, при вході в додаток SharPay. Ніколи не передавайте нікому інформацію по вашому номеру, особливо коди, які приходять в СМС. У повідомленні, яке вам прийшло для входу в додаток, також, вказано, що код не можна нікому повідомляти.
Для вирішення цього питання, необхідно звертатися в поліцію.
Це що? Лохотрон?
Нам дуже шкода, що у вас виникли складності. Додаток SharPay - це офіційний додаток, який повністю захищено від шахрайських дій. Кошти надходять на ті реквізити, які ви вказували при переказі через додаток.
Для вирішення вашого питання зверніться, будь ласка, за адресою [email protected]. При зверненні прохання детально описати ситуацію і, по можливості, прикріпіть скріни. Для нас важливо, щоб ви залишилися задоволені!
Включите переводы на карту
Коли відновиться додаток
Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
Розблокуйте на декілька годин
Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
Надеемся,Вы нас не бросите
Помогите людям выжить...
Пожалуйстааа
Пожалуйстааа...
Это позволит пополнить запасы провольствия и лекарств..
1 квітня не працює
Верните деньги
Есть ощущение что по окончанию военного положения, не будет ни вас... Читать отзыв Вы говорите что действуете в интересах страны? Блокируя активы тех кто за неё умирает? У вас там случайно не специальная операция. Проводиться? Все наоборот идут на встречу, а вы кидаете людей. Чем вы стране помогаете нашими деньгами? Вы азыаете абон плату, какое отношение имеют наши сбережения к вашей помощи?
Есть ощущение что по окончанию военного положения, не будет ни вас ни денег. Трудно даже представить какая сумма там зависла.8-9 значная?
Включите переводы
Моей дочери кушать хочется, но вам наплевать на нас. Диверсанты!
Это конец, просто ужасно
Почему? Как я должна узнать?
Почему нет оповещения об этом !
Как забрать свои кровные??
А если у меня номер привязан к глобал24, я могу вывести деньги? Почему столько лет всё ОК а сейчас жопа полная.....
Експерт компанії Vodafone Ukraine!
Переводы денег
Ми призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і таким чином забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах військового стану.
Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
Слава Україні!
Водафон наживаться на людском горе!
Люди то чужого не просят!!!
Вот и видно людей-в тяжёлое время!
Видно насквозь,что кем движет!
Я с вами 14лет..и Вы пали в моих глазах!! по отношению к людям
Оскільки зараз головна мета - підтримка стабільного зв'язку, з 04 березня 2022 року ми призупинили роботу сервісу оплати з мобільного рахунку для того, щоб розвантажити системи і таким чином забезпечити максимально ефективну роботу послуг зв'язку для потреб держави та громадян в умовах військового стану. Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності
Сподіваємось на ваше розуміння!
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
Мошенники обманывают на деньги
На даний момент партнер, через якого відбуваються перекази в додатку, призупинив роботу переказів.
Тимчасове відключення сервісу оплати з мобільного рахунку планується на період дії військового стану в Україні.