Замовили авто в цій компанії. Все йшло добре до моменту, коли справу передали менеджеру (логісту Наталі). Вона абсолютно не володіла жодною інформацією. Авто було викуплено з аукціону наприкінці лютого, і нам сказали, що весь процес доставки триватиме максимум 4 тижні.
Машину замовляли в Німеччину. За словами Наталі, авто прибуло до логістичного центру 24 березня. Нас попросили доплатити залишок суми, після чого обіцяли доставку протягом 1–3 днів. Насправді ж доставка затягнулася на півтора місяця. Постійно чули від Наталі нові відмовки: то водій зірвався, то авто зламалося — і так з 24 березня по 6 травня. Документи на авто також надсилали майже місяць. І лише після того, як ми нарешті їх отримали, змогли поставити авто на облік і забрати самостійно. Бо якби чекали, поки Наталі знайде водія — це зайняло б ще пів року.
Але виникла ще одна проблема: через те, що авто довго стояло в логістичному центрі, нарахували додаткову плату за зберігання — 130 євро. Коли ми зателефонували Наталі, щоб з’ясувати ситуацію, вона включила «здивування» і пообіцяла все вирішити, а потім — як завжди — зникла. Наступного дня ми забрали авто самостійно та оплатили вартість простою з власної кишені.
Пізніше Наталі все ж вийшла на зв’язок, але замість пояснення знову сказала, що «вирішує питання з аукціоном». Хоча при чому тут аукціон, якщо зберігання відбувалося в логістичному центрі й оплачувалося готівкою? Ми чітко дали зрозуміти, що компанія має вирішувати це з нами, а не з аукціоном. Вона пообіцяла поговорити з керівництвом і передзвонити — але цього, звісно, не сталося.
Щоб було зрозуміло: авто ми замовляли «під ключ» за 6300 євро. Пізніше виявилося, що потрібно ще оплатити SWIFT-перекази на 250 євро. А тепер ще й доплачувати за те, що Наталі півтора місяця не могла знайти водія. Хоча вона казала що ми оплатили все вчасно і ці витрати компанія бере на себе , але це виявилось пустими словами. Складається враження, що ми спілкувалися з дитиною — ця людина не могла дати відповідь ні на одне питання, нічого не вирішувала й не вміла комунікувати.
Маємо надію, що після цього відгуку компанія все ж зверне увагу на ситуацію та вирішить наше питання, хоча на це вже й мало сподівань…
Достоинства:
Отримали авто
Недостатки:
Довго чекали, чекали б ще якби самі не поїхали забирати
Заплати 130 євро за те що Наталі не професіонал своєї справи півтора місяця шукала водія.
Ну загалом просто жах такого (недальокого ) менеджера як вона ще не зустрічали.
Жахлива компанія - Отзывы о Automobile
Машину замовляли в Німеччину. За словами Наталі, авто прибуло до логістичного центру 24 березня. Нас попросили доплатити залишок суми, після чого обіцяли доставку протягом 1–3 днів. Насправді ж доставка затягнулася на півтора місяця. Постійно чули від Наталі нові відмовки: то водій зірвався, то авто зламалося — і так з 24 березня по 6 травня. Документи на авто також надсилали майже місяць. І лише після того, як ми нарешті їх отримали, змогли поставити авто на облік і забрати самостійно. Бо якби чекали, поки Наталі знайде водія — це зайняло б ще пів року.
Але виникла ще одна проблема: через те, що авто довго стояло в логістичному центрі, нарахували додаткову плату за зберігання — 130 євро. Коли ми зателефонували Наталі, щоб з’ясувати ситуацію, вона включила «здивування» і пообіцяла все вирішити, а потім — як завжди — зникла. Наступного дня ми забрали авто самостійно та оплатили вартість простою з власної кишені.
Пізніше Наталі все ж вийшла на зв’язок, але замість пояснення знову сказала, що «вирішує питання з аукціоном». Хоча при чому тут аукціон, якщо зберігання відбувалося в логістичному центрі й оплачувалося готівкою? Ми чітко дали зрозуміти, що компанія має вирішувати це з нами, а не з аукціоном. Вона пообіцяла поговорити з керівництвом і передзвонити — але цього, звісно, не сталося.
Щоб було зрозуміло: авто ми замовляли «під ключ» за 6300 євро. Пізніше виявилося, що потрібно ще оплатити SWIFT-перекази на 250 євро. А тепер ще й доплачувати за те, що Наталі півтора місяця не могла знайти водія. Хоча вона казала що ми оплатили все вчасно і ці витрати компанія бере на себе , але це виявилось пустими словами. Складається враження, що ми спілкувалися з дитиною — ця людина не могла дати відповідь ні на одне питання, нічого не вирішувала й не вміла комунікувати.
Маємо надію, що після цього відгуку компанія все ж зверне увагу на ситуацію та вирішить наше питання, хоча на це вже й мало сподівань…
отзыв
Комментарии к отзыву