Купил у них наушники, вечером забрал с НП в спешке, смотрю коробка закрыта, думаю все ок. Дома посмотрел а у них амбрашура порвана, и видно что ими кто-то пользовался. Служба поддержки сказала что это мои проблемы и ничем помочь не могут. Короче втюхали бу товар. Первый музыкальный гипермаркет категорически не рекомендую!!!
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження від покупки. Ми завжди відправляємо новий, неушкоджений товар, і на момент пакування ваші навушники були у повній комплектації, без ознак використання.
Ваше замовлення було відправлено накладеним платежем, а отже, ви мали можливість перевірити товар при отриманні. Про це ми попереджаємо в SMS-повідомленні з номером декларації, а також зазначаємо в умовах на сайті:
"При отриманні товару Покупець повинен перевірити відповідність отриманого товару замовленому, а також провести зовнішній огляд товару. Претензії по кількості, комплектації товару і зовнішніх дефектів, заявлені після передачі товару покупцеві, не розглядаються."
Ми це робимо не з формальностей — а щоб захистити як клієнта, так і магазин. Адже після отримання товару ми не маємо змоги перевірити, чи не було його замінено, або чи не сталося пошкодження під час транспортування.
Розуміємо, що іноді бувають ситуації, коли немає часу на перевірку, але саме тому ми й закликаємо ретельно оглядати товар при видачі на пошті.
Якщо у вас залишилися фото або інші докази пошкодження, ви можете звернутися до нас ще раз – ми відкриті до діалогу та завжди намагаємося вирішити подібні ситуації максимально справедливо.
Продали бу наушники - Отзывы о Первый музыкальный гипермаркет 1-m.com.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження від покупки. Ми завжди відправляємо новий, неушкоджений товар, і на момент пакування ваші навушники були у повній комплектації, без ознак використання.
Ваше замовлення було відправлено накладеним платежем, а отже, ви мали можливість перевірити товар при отриманні. Про це ми попереджаємо в SMS-повідомленні з номером декларації, а також зазначаємо в умовах на сайті:
"При отриманні товару Покупець повинен перевірити відповідність отриманого товару замовленому, а також провести зовнішній огляд товару. Претензії по кількості, комплектації товару і зовнішніх дефектів, заявлені після передачі товару покупцеві, не розглядаються."
Ми це робимо не з формальностей — а щоб захистити як клієнта, так і магазин. Адже після отримання товару ми не маємо змоги перевірити, чи не було його замінено, або чи не сталося пошкодження під час транспортування.
Розуміємо, що іноді бувають ситуації, коли немає часу на перевірку, але саме тому ми й закликаємо ретельно оглядати товар при видачі на пошті.
Якщо у вас залишилися фото або інші докази пошкодження, ви можете звернутися до нас ще раз – ми відкриті до діалогу та завжди намагаємося вирішити подібні ситуації максимально справедливо.