Гость Отзыв написан 22 марта, 2024 год39 просмотров
Не вздумайте заказывать автозапчасти с США в этой компании. Заказ №7012184 от 21.12.2023 года,заказано 13 позиций из них приехало 9. Сроки доставки сказали 30-45дней.Получил этих 9 позиций,15.03.2024года.Почти три месяца ждал.И после этого начался квест по поводу возврата остальных денег,за 4 позиции, которые были проплачены,сумма 10 950,81грн.Сказали,что нужно скинуть в формате Iban,чтобы перечислить деньги.И вот в понедельник 18.03.2024года скинул им и до сих пор нет денег.Телефон выключен 063 309 51 36.Обратился в службу поддержки Avto.pro
Випадково зустрів цей відгук і просто в шоці з цього
???який розвод, і яке неповернення коштів???!!!
Доброго дня, Ігор! Підкажіть як можна таке писати, коли Вам максимально пішли на зустріч в процесі нашої співпраці, потрібно ж і совість мати.
Я опишу і добавлю скріни спілкування і того як це відбувалось:
В ідразу після оформлення замовлення Вам відправили підтвердження від дилера що замовлення в роботі (фото1)
коли прийшла відмова по 2-х позиціях також відразу скинули Вам інфу і перезамовили (фото2)
По змінах в статусі і відправках також скидали актуальну інформацію, і по тих що без змін висіли також (фото3,4)
Коли прибували Ваші запчастини також тримали вкурсі, по вашому бажанню зберігали, при цьому за доставку з США в Україну та митницю платили ми і від Вас не вимагали ніяких опалат(хоча Ви її не оплачували, а лише за запчастини). (фот5)
Коли виникали якісь заминки чи щось в цьому плані, також цю інфу озвучували і тримали вкурсі (фот6)
В загальному по цьому замовленні всі позиції викупились і були відправлені з США, частина раніше, частина пізніше, ті що були відмовлені і зависші, останні, але ніхто нічого не приховував і Ви були вкурсі цього.
Запчастини які були відправлені пізніше, нажаль попали якраз в пік того коли поляки блокували пункти пропуску, і відповідно зависли в процесі переміщення через Польшу до нас. Про цю ситуацію Ви також мали інфо, як від нас, так і всі новини про це не замовкали, щоб не здавалось що це якісь вигадки. Про якісь перспективи якось обійти цю блокаду також Вам інфо надавалась відразу як ми її отримували.(фот8)
На всі запчастини які прийшли пізніше терміну про який ми домовлялись при оформленні, ми Вам пообіцяли знижку на доставці 50% і виконали цю обіцянку. (наст-ні фото)
Згодом Ви вирішили що чекати більше не можете, і хочете повернути кошти за те що застрягло на кордрні, ми про це спілкувались і просто по людськи були згодні, з умовою що всеодно запчастини потрібні і коли прийдуть то оплатите повністю(якщо це буде в наступні +/- 14 днів).
Потім ми звірились по оплатах і по виданих деталях, дійшли до згоди, і повернення коштів направили бухгалтеру в обробку, вона проплатила, кошти затримались, бо проходили перевірку, чи ще щось в цьому плані, на скільки я памятаю Ви і в банк телефонували, де Вам сказали що то нормальна практика(не слово в слово) На роботу банку ми вплинути не можемо.
Запчастини які були на підході забирати Ви також відмовились. Після того як Вам зарахувались кошти Ви з претензією звернулись що курс доларв виріс і мало б бути більше в грн, я Вам з своєї карти 100 грн відправив. (фото також добавлю).
Останнє ваше повідомлення це "Дякую"
І тут ви пишете "развод і не повернення коштів" - Мали б совість!
Вам зробили знижку 50% на доставці запчастин які прийшли не в термін (не по нашій вині і не з вини перевізника!), цю знижку робили власним коштом, тому що в такій ситуації, в цивілізованому світі не шукають вигоди, так як всі мали якісь негативні наслідки від цієї ситуації(блокади пунктів пропуску).
Вам повернули без всяких претензій кошти за деталі які Ви замовили, які були викуплені і уже були доставлені до нашого кордону.
Вам максимально пішли на зустріч у цій ситуації, хоча об'єктивно нашої вини в цьому немає, і вплинути на те що поляки блокують кордон ми аж ніяк не могли, і передбачити це також було неможливо.
Вам та й нікому, ні разу ніхто не сказав що це Форс-мажор(хоча по суті то він і був), чи ще щось в цьому плані.
Добавляю знімки екрану нашого спілкування, особисту інформацію заштрихую, хоча певне було б правильно залишити, щоб інші продавці минали таких клієнтів.
Шановні, не шановні, а що з запчастиною з замовлення 8001577? Чи її треба рік чекати? Якщо не можете працювати не працюйте. Чекаю на повернення суми предоплати
развод і не повернення коштів - Отзывы о PARTS SERVICE USA автозапчасти
отзыв
Комментарии к отзыву
У меня аналогичная ситуация. Вы решили свой вопрос?
???який розвод, і яке неповернення коштів???!!!
Доброго дня, Ігор! Підкажіть як можна таке писати, коли Вам максимально пішли на зустріч в процесі нашої співпраці, потрібно ж і совість мати.
Я опишу і добавлю скріни спілкування і того як це відбувалось:
В
коли прийшла відмова по 2-х позиціях також відразу скинули Вам інфу і перезамовили (фото2)
По змінах в статусі і відправках також скидали актуальну інформацію, і по тих що без змін висіли також (фото3,4)
Коли прибували Ваші запчастини також тримали вкурсі, по вашому бажанню зберігали, при цьому за доставку з США в Україну та митницю платили ми і від Вас не вимагали ніяких опалат(хоча Ви її не оплачували, а лише за запчастини). (фот5)
Коли виникали якісь заминки чи щось в цьому плані, також цю інфу озвучували і тримали вкурсі (фот6)
В загальному по цьому замовленні всі позиції викупились і були відправлені з США, частина раніше, частина пізніше, ті що були відмовлені і зависші, останні, але ніхто нічого не приховував і Ви були вкурсі цього.
Запчастини які були відправлені пізніше, нажаль попали якраз в пік того коли поляки блокували пункти пропуску, і відповідно зависли в процесі переміщення через Польшу до нас. Про цю ситуацію Ви також мали інфо, як від нас, так і всі новини про це не замовкали, щоб не здавалось що це якісь вигадки. Про якісь перспективи якось обійти цю блокаду також Вам інфо надавалась відразу як ми її отримували.(фот8)
На всі запчастини які прийшли пізніше терміну про який ми домовлялись при оформленні, ми Вам пообіцяли знижку на доставці 50% і виконали цю обіцянку. (наст-ні фото)
Згодом Ви вирішили що чекати більше не можете, і хочете повернути кошти за те що застрягло на кордрні, ми про це спілкувались і просто по людськи були згодні, з умовою що всеодно запчастини потрібні і коли прийдуть то оплатите повністю(якщо це буде в наступні +/- 14 днів).
Потім ми звірились по оплатах і по виданих деталях, дійшли до згоди, і повернення коштів направили бухгалтеру в обробку, вона проплатила, кошти затримались, бо проходили перевірку, чи ще щось в цьому плані, на скільки я памятаю Ви і в банк телефонували, де Вам сказали що то нормальна практика(не слово в слово) На роботу банку ми вплинути не можемо.
Запчастини які були на підході забирати Ви також відмовились. Після того як Вам зарахувались кошти Ви з претензією звернулись що курс доларв виріс і мало б бути більше в грн, я Вам з своєї карти 100 грн відправив. (фото також добавлю).
Останнє ваше повідомлення це "Дякую"
І тут ви пишете "развод і не повернення коштів" - Мали б совість!
Вам зробили знижку 50% на доставці запчастин які прийшли не в термін (не по нашій вині і не з вини перевізника!), цю знижку робили власним коштом, тому що в такій ситуації, в цивілізованому світі не шукають вигоди, так як всі мали якісь негативні наслідки від цієї ситуації(блокади пунктів пропуску).
Вам повернули без всяких претензій кошти за деталі які Ви замовили, які були викуплені і уже були доставлені до нашого кордону.
Вам максимально пішли на зустріч у цій ситуації, хоча об'єктивно нашої вини в цьому немає, і вплинути на те що поляки блокують кордон ми аж ніяк не могли, і передбачити це також було неможливо.
Вам та й нікому, ні разу ніхто не сказав що це Форс-мажор(хоча по суті то він і був), чи ще щось в цьому плані.
Добавляю знімки екрану нашого спілкування, особисту інформацію заштрихую, хоча певне було б правильно залишити, щоб інші продавці минали таких клієнтів.