Наталія Отзыв написан 1 сентября, 2021 год16 просмотров
15 років купую в інтернеті. Всяко бувало. То товару немає, то ціна змінилась, то не той колір/розмір. Але що б надіслати замовнику після повної передоплати порожню коробку, то до такого ще жоден інтернет-магазин не додумався. Коротко - ніколи не користувалась товарами цієї компанії, бо вважаю, що ціна не відповідає якості. Знайома попросила замовити хоч щось, якийсь у них там конкурс (а насправді - спроба заманити нових клієнтів, я так думаю). З поваги до людини вирішила, що не збіднію, і замовила собі помаду. Виявилось, що крім ціни помади, я маю ще оплатити доставку і 1 грн за каталог. Ну, ок, нехай вже. Отримала відправлення - досить велика така коробочка, як для помади. Відкрила - там непотрібний мені каталог і два папірці, на одному з яких догори ногами штампик з текстом "товар відсутній при зборці заказу". Помади нема. Подзвонила на гарячу лінію - "Вибачте-вибачте, ми замовлення скасуємо, а кошти ви зможете використати при наступному замовленні". Ви серйозно? Я нічого більше замовляти не збираюсь! Досить однієї спроби. "Тоді йдіть у Приватбанк і пишіть заяву на повернення коштів" Що??? Я ще маю по банках ходити??? Будь-який інший інтернет-магазин просто повернув би кошти на карту в той самий день. Це ким потрібно бути, що б за відсутності товару замість повідомити про це замовника, спакувати і надіслати (коштом замовника!) порожню коробку? Шок!
Компания Орифлэйм, основанная в 1967 году двумя братьями аф Йокник и их другом, сегодня является международным косметическим концерном, который имеет представительства в более чем в 60 странах мира. Поклонниками натуральной шведской косметики являются около 3,3 миллиона Консультантов по всему миру, которые обеспечивают ежегодный объем продаж в 1,3 миллиарда евро. Бизнес-возможности... подробнее
Такого цирку я ще не бачила! Порожня коробка замість товару. - Отзывы об Орифлэйм/Оriflame
отзыв
Комментарии к отзыву