Анна Отзыв написан 13 февраля, 2024 год74 просмотра
Повелась на привабливу ціну і замовила в них дитячий килимок. На сайті чітко вказана назва килимок «Дорога» з відповідними фото. Оплатила одразу на сайті через систему Way for pay. Через три дні мені відправили товар, проте прийшов килимок із зовсім іншим малюнком рожево-жовтий, коли син чекав на килимок із машинками та дорогою. Дзвінки в магазин, лист на пошту, повідомлення у телеграм - очікуйте на протязі трьох днів з вами зв’яжуться… На четвертий день тримала відповідь, що мені треба було оглядати товар на пошті та повертати його (100% оплачений вже) і що даний товар обміну не підлягає. Я попросила вказати витяг із закону про права споживача, де вказно, що даний товар обміну та поверненню не підлягає. І знову відповідь « очікуйте на протязі трьох днів з вами зв’яжуться…» Після цього я по ЄДРПОУ знайшла їхній ФОП та подала скаргу (онлайн) у захист прав споживача. І о диво! Мені зателефонували з лео-шоп і сказали, що повернуть кошти. Хоча я в цьому дуже сумніваюсь, тому відправляти нічого не буду. Тому не лінуйтесь і пишіть скаргу на них ФОП Яковенко Максим Борисович адреса реєстрації: Україна, Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Дзержинського. Обов’язково робіть скріншоти свого замовлення, підтвердження оплати та фото товару, який бракований або не відповідає замовленому.
ФОП пробила на сайті youcontrol.com.ua, із даних в мене був ЄДРПОУ, який був зазначений у листі після оплати на сайті через wayforpay. На них потрібно скаржитись і не нехтувати своїми правами. Мені доречі кошти повернули, скасувавши мій платіж у wayforpay, після скарги телефонували навіть у суботу, бо мабуть все ж таки їм по шапці надавали. Але спілкувались всеодно надмінно, вибачень жодного разу я не почула.
ЄДРПОУ, я написала скаргу не тільки в Держпрод, а в ДПС на факт порушення податкового законодавства , так як немає фіксалізації товару та кошти отримує фізична особа на свою фізичну карту. Звісно історія одна для всих, гроші так і не повернули
Пишіть обов’язково. Чим більше людей не буде закривати очі на цю шарашкіну контору, тим швидше їх прикриють! Вони спеціально тягнуть час, пишуть «з вами зв’яжуться впродовж трьох днів», по факту відповідають через чотири дні, а потім через 14 днів - що термін на право повернення вийшов.
ВСЕ! Скасували оплату!! Чекаю на повернення вже від WayForPay!
Поставив собі за мету повернути кошти: Багато разів телефонував, без користі. Щойно обмовився про Держпродспоживслужбу - півгодини і прийшло сповіщення про повернення
Щодо питання раніше, все вірно, писала у держспоживслужбу, в довільній формі та прикріплювала скріни з їх перепискою у телеграм, де вони відповіли мені, що товар обміну чи поверненню не підлягає. Також скріни замовлення, чеку від wayforpay та отримання з нової пошти. Скрін з їхнього сайту, де чітко вказана назва товару і фото того, що прислали. Мені одразу ж на наступний день зателефонували з миколаївської держспоживслужби і далі вже Лео Шоп дзвонив, що готові повернути кошти )
ЛОХОТРОН, а не магазин - Отзывы об Интернет-магазин Leo-Shop
Дзвінки в магазин, лист на пошту, повідомлення у телеграм - очікуйте на протязі трьох днів з вами зв’яжуться…
На четвертий день тримала відповідь, що мені треба було оглядати товар на пошті та повертати його (100% оплачений вже) і що даний товар обміну не підлягає.
Я попросила вказати витяг із закону про права споживача, де вказно, що даний товар обміну та поверненню не підлягає. І знову відповідь « очікуйте на протязі трьох днів з вами зв’яжуться…» Після цього я по ЄДРПОУ знайшла їхній ФОП та подала скаргу (онлайн) у захист прав споживача. І о диво! Мені зателефонували з лео-шоп і сказали, що повернуть кошти. Хоча я в цьому дуже сумніваюсь, тому відправляти нічого не буду.
Тому не лінуйтесь і пишіть скаргу на них
ФОП Яковенко Максим Борисович
адреса реєстрації: Україна, Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Дзержинського.
Обов’язково робіть скріншоти свого замовлення, підтвердження оплати та фото товару, який бракований або не відповідає замовленому.
отзыв
Комментарии к отзыву
ЄДРПОУ, я написала скаргу не тільки в Держпрод, а в ДПС на факт порушення податкового законодавства , так як немає фіксалізації товару та кошти отримує фізична особа на свою фізичну карту. Звісно історія одна для всих, гроші так і не повернули
Дуже дякую за відповідь! Писатиму скаргу
Поставив собі за мету повернути кошти: Багато разів телефонував, без користі. Щойно обмовився про Держпродспоживслужбу - півгодини і прийшло сповіщення про повернення
Я вам щиро дякую!
Щодо питання раніше, все вірно, писала у держспоживслужбу, в довільній формі та прикріплювала скріни з їх перепискою у телеграм, де вони відповіли мені, що товар обміну чи поверненню не підлягає. Також скріни замовлення, чеку від wayforpay та отримання з нової пошти. Скрін з їхнього сайту, де чітко вказана назва товару і фото того, що прислали. Мені одразу ж на наступний день зателефонували з миколаївської держспоживслужби і далі вже Лео Шоп дзвонив, що готові повернути кошти )
Намагаються хамити, збити з пантелику, перекручують слова, відверто брешуть, і все з метою затягнути час.
https://consumer.dpss.gov.ua/e-form Сюди скаргу писали?
У вільній формі, чи щось конкретне написати? Порадьте плз) бо досвіду не маю