Міла Отзыв написан 25 февраля, 2023 год11 просмотров
Краще в цьому магазині не замовляти. По-перше, розміри не відповідають дійсності, вся інформація на фото. По- друге, всі працівники компанії розуміють, що розміри не відповідають дійсності і перекладають відповідальність на виробника постілі. І всі ми розуміємо, що брехня. Якщо переглянути по відгукам, то це вже постійна практика. Якщо в магазин надходить відгук, що частина постільної білизни не відповідає дійсності розміру, то власники , які думають про свій бізнес і хочу його подовжувати, вживають заходи, щоб змінити цю ситуацію і попередити людей, які прибрали цей товар. В розмові з менеджером було відразу зрозуміло, що це стандартна ситуація, яка немає жодного вирішення з боку продавця. Всі, хто купував в цьому магазині зробили свої висновки, компенсацію в розмірі 60 грн. комплекті - 641, 5 грн. це смішно . І попрошу менеджерів не писати про термін поверення в 14 днів, тут йдеться розмова, що ви обманюєте завчасно знаючи про справжні розміри вашого товару. Те що, було прописано в коментарях нижче показує, що навіть термін 14 днів вас не зупиняє, тому що ви керуєтесь: « Постільна білизна обміну і поверненню не підлягає». На фото наглядний приклад як виглядає справжнє простирадло 200*220 і даного магазину
І прекрасно розумієте, що ніхто перевіряти з рулеткою не буде розміри на НП
Дуже жаль, що у вас виникла негативна думка про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ФІО, дату замовлення, номер ттн, що або що може ідентифікувати вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Упевнений ми знаходимо спільне рішення складної ситуації.
Не відповідає дійстності розміри - Отзывы о ТМ NARNIA
По-перше, розміри не відповідають дійсності, вся інформація на фото.
По- друге, всі працівники компанії розуміють, що розміри не відповідають дійсності і перекладають відповідальність на виробника постілі. І всі ми розуміємо, що брехня.
Якщо переглянути по відгукам, то це вже постійна практика.
Якщо в магазин надходить відгук, що частина постільної білизни не відповідає дійсності розміру, то власники , які думають про свій бізнес і хочу його подовжувати, вживають заходи, щоб змінити цю ситуацію і попередити людей, які прибрали цей товар. В розмові з менеджером було відразу зрозуміло, що це стандартна ситуація, яка немає жодного вирішення з боку продавця.
Всі, хто купував в цьому магазині зробили свої висновки, компенсацію в розмірі 60 грн. комплекті - 641, 5 грн. це смішно . І попрошу менеджерів не писати про термін поверення в 14 днів, тут йдеться розмова, що ви обманюєте завчасно знаючи про справжні розміри вашого товару. Те що, було прописано в коментарях нижче показує, що навіть термін 14 днів вас не зупиняє, тому що ви керуєтесь: « Постільна білизна обміну і поверненню не підлягає».
На фото наглядний приклад як виглядає справжнє простирадло 200*220 і даного магазину
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякую за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Дуже жаль, що у вас виникла негативна думка про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ФІО, дату замовлення, номер ттн, що або що може ідентифікувати вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Упевнений ми знаходимо спільне рішення складної ситуації.
С повагою, Антон!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA