Национальный медицинский университет имени А. А. Богомольца
Национальный медицинский университет имени А. А. Богомольца имеет IV уровень аккредитации, государственная форма собственности.
Информация о ВУЗе:
Учебный процесс в НМУ осуществляется в таких формах: учебные аудиторы, занятие (лекции, лабораторные, практические, семинарские занятия, консультации), выполнение индивидуальных заданий, самостоятельная работа студентов, практическая подготовка, контрольные мероприятия.
В...
подробнее ВУЗы
НМУ - не найкращий вибір - Отзывы о Национальный медицинский университет имени А. А. Богомольца
Детальніше: на мою думку, в медичній освіті є 3 речі , що формують майбутнього лікаря - це навчально-викладацька база, досвід та самоосвіта. І все, на чому тримається репутація НМУ - це самоосвіта і окремі проблиски серед викладачів та керівництва.
Викладачі - всім на все насрати. Ліниві та гордовиті. Далі буду описувати лише медичні предмети. Лекції проходили так - якийсь лаборант клепав презентацію на колінці. Далі професор, який ледве знає де вмикається ноутбук - монотонно читає все, що в ній написано. йому абсолютно все одно, чи це цікаво, чи є в когось питання. Практичні заняття - або викладач(ка) змішує всіх з багном, або викладач мовчки всіх послухає, або занять просто не було.(і я як староста, в кінці модуля виставляв оцінки на власний розсуд своїм студентам)
Наукова база - наука в НМУ рухається за інерцією. Вчимо матеріали з 90-х (на клінічних кафедрах це особливо пригнічує), сучасних або іноземних книг в бібліотеці немає (щоб там хто не писав в новинах НМУ)
Досвід - НМУ мені його не дав. Жодного експерименту, досліду чи дослідження наші студенти не провели. З мікробіології ми навіть у мікроскоп не дивилися жодного разу. З гістології не зробили жодного препарату. З анатомії жодного разу не були на розтині. За 4 роки навчання ми бачили лише 2 пацієнтів. Можливо в мене на циклі хірургії щось зміниться. Суть практики з предметів - видумати історію хвороби пацієнта і скинути викладачу, який ніколи її не перевірить.
Самоосвіта - досить контраверсійне питання. Можна сказати, що всі недоліки НМУ можна компенсувати самоосвітою. Але на мою думку, це не так. Атмосфера навчання, коли студентам абсолютно все одно на навчання Коли викладачам теж все одно на навчання. ( не знаю, хто саме першопричина) Коли 90% пар онлайн проходять у вигляді змагань "хто краще і непомітніше підгляне". Коли ти навіть не знаєш, як виглядає твій викладач, бо все спілкування з ним - в чаті месенджера. Коли тобі всі повторюють, що аби вступити на інтернатуру спеціалізації, що тобі цікава, треба продати нирку аби оплатити хабаря. Тоді навіть найбільш чесний і відповідальний студент погасне як сірник у воді.
Коротко про гуртожитки. Переповнені, брудні, корупційні. Ідіотські правила, що принижують гідність. Теплої води більшість часу нема. Кухні повні тарганів. Совкові меблі. Хоч начебто останнім часом є якісь зміни.
Мої знайомі з медичних університетів з Вінниці, ІФ, Тернополя розказують про геть інше - нормальне навчання, багато практики, працьовиті викладачі. Мені навіть соромно розказати про мій досвід в НМУ.
І мені здається, що це все можна змінити. Але легкого рецепту нема. Тільки важка праця ректорату, підняти зарплату викладачам, жорсткий контроль викладачів та студентів на доброчесність, формування міжкафедральних комісій по оптимізації навчальних програм, реальне навчання викладачів методам викладання та контролю знань і зворотній зв’язок з студентами. Підвищення престижу навчання - зменшити кількість ліцензійних місць, залишити найвідповідальніших викладачів, не боятися відраховувати студентів ( хоча це не варто робити без попередньої роботи щодо об’єктивності оцінок) Створення сучасних, стандартизованих науково-методичних розробок, закупівля нових підручників.
Але це все в майбутньому житті.
отзыв
Комментарии к отзыву