Замовив дружині квіти на річницю в Словаччину за неділю до дати, в день доставки квіти не доставили, фідбеку ніякого, на наступний день питаю чому, сказали що дружини не було дома на телефон до неї не додзвонилися. Дружина була дома, на телефон ніхто не звонив, мені теж не телефонували що замовлення не виконано, на наступний день дав другий номер дружини, доставки так і не було на другий номер дружини ніхто не звонив, дружина просиділа дома весь день, на третій день списався отримав повідомлення що товар зіпсований та гроші повертати ніхто не буде. Як результат зіпсований настрій та в пусту витрачені гроші
Достоинства:
не побачив
Недостатки:
квіти не доставлені
відсутня взаємодія служби підтримки з клієнтом, кожне слово потрібно витягувати самому та пропонувати варіанти
Ми розуміємо Ваше обурення, але Ви повинні розуміти, що кур'єр займається доставкою квітів, а не пошуком одержувача.
Якщо кур'єру не відкривають, на дзвінок не відповідають, зайнято чи недоступно, то кур'єр відправляється за іншими адресами, оскільки на нього чекає багато людей.
Що стосується повернення, то Вам слід цікавитися правилами використання сайтом, і розуміти, що квіти - товар, що швидко псується, і якщо кур'єр не зміг передати квіти, перебуваючи за адресою, то квіти будуть повернуті в магазин, де їх можна забрати. Але те, що квіти перебувають у дорозі протягом цілого дня, вони це дуже погано переносять і логічно, що магазин відмовляє у повторній доставці, адже це будуть вже зіпсовані квіти, які дуже швидко помруть. Проте ми завжди намагаємося врегулювати подібні ситуації і знайти компроміс. Ви хочете повернути гроші, але чому Ви не берете до уваги те, що квіти були куплені і доставлені за адресою, але передати їх не було кому. Тобто якщо одержувач не відчинив двері і не відповів на дзвінок, то ми на вашу думку маємо нести за це відповідальність...
Шахраї, гроші взяли, квітів не доставили - Отзывы о Mr.Florista
отзыв
Комментарии к отзыву
Якщо кур'єру не відкривають, на дзвінок не відповідають, зайнято чи недоступно, то кур'єр відправляється за іншими адресами, оскільки на нього чекає багато людей.
Що стосується повернення, то Вам слід цікавитися правилами використання сайтом, і розуміти, що квіти - товар, що швидко псується, і якщо кур'єр не зміг передати квіти, перебуваючи за адресою, то квіти будуть повернуті в магазин, де їх можна забрати. Але те, що квіти перебувають у дорозі протягом цілого дня, вони це дуже погано переносять і логічно, що магазин відмовляє у повторній доставці, адже це будуть вже зіпсовані квіти, які дуже швидко помруть. Проте ми завжди намагаємося врегулювати подібні ситуації і знайти компроміс. Ви хочете повернути гроші, але чому Ви не берете до уваги те, що квіти були куплені і доставлені за адресою, але передати їх не було кому. Тобто якщо одержувач не відчинив двері і не відповів на дзвінок, то ми на вашу думку маємо нести за це відповідальність...