В інших містах Мудрик працює нормально, чомусь в Горішніх Плавнях немає нормального функціонування клубу, батьків не впускають, відеоспостереження немає, під час садочку займаються індивідуальними заняттями
Ми мали нещастя відвідувати цей заклад протягом місяця, у жовтні-листопаді 2022 р. З тих пір моя дитина навіть ходити поруч боїться. Одного разу я прийшла забирати дитину, а в неї синець на обличчі. Я одразу звернула на це увагу директорки закладу. Та спочатку почала говорити: "не чули, не бачили, ви самі десь вдарились". Але дитина конкретно говорить: мене вдарив хлопчик... Читать отзыв Ми мали нещастя відвідувати цей заклад протягом місяця, у жовтні-листопаді 2022 р. З тих пір моя дитина навіть ходити поруч боїться.
Одного разу я прийшла забирати дитину, а в неї синець на обличчі. Я одразу звернула на це увагу директорки закладу. Та спочатку почала говорити: "не чули, не бачили, ви самі десь вдарились". Але дитина конкретно говорить: мене вдарив хлопчик (ім'я). Тоді директорка "заспівала" інше: "Ну, ви ж розумієте, вони тут як у мурашнику". До відома, мурах у цьому мурашнику було лише 4. Тобто, вони не можуть вслідкувати за 4 дітьми.
І згодом я зрозуміла, чому.
За час нашого перебування склалося враження, що вихователька зайнята виключно своїми справами. Коли не зайду — в телефоні (може, диплом у ньому пише?). Або навіть гірше. Як виявилося, іноді вихователька займається індивідуально (як логопед) зі сторонньою дитиною, а діти в садочку в цей час без нагляду. Я це бачила на власні очі, прийшовши по свою дитину раніше.
Асистента в цьому садку немає, вихователька завжди одна. Тож зрозуміло, на яку небезпеку наражалися діти. Як мінімум, вони могли вийти надвір, поруч — дорога. Де гарантія, що вихователька помітила б це?
Сказала про це директорці. І що ви думаєте? Я почула якісь виправдання чи вибачення? Де там. Директорка прямим текстом сказала: "Більше у приміщення закладу ви не зайдете. Будете забирати свою дитину за дверима".
Свої слова я можу підтвердити скрінами переписки з директоркою, а також аудізаписом розмови з нею.
А їхня реклама, до речі, обіцяє індивідуальний підхід, всебічний розвиток та елементи англійської в садку. За місяць нашого перебування там ми нічого з цього не побачили.
Щоб бути обєктивною до кінця, адміністрація мережі "Мудрик" (це — франшиза) принесла мені свої вибачення. Також в телефонній розмові мені пообіцяли переговорити з директоркою закладу в Горішніх Плавнях та пояснити їй значення слів "репутація", "клієнтоорієнтованість" та багато іншого.
Але чи можна розмовами навчити любити дітей? Навчити порядності? Перевиховати дорослу людину? Для мене ці питання риторичні.
Достоинства:
Після "Мудрика" всі інші садочки здаються ідеальними.
Недостатки:
1. Ігнорують безпеку дітей (немає свого бомбосховища, на сигнали тривоги не зважають).
2. Немає відеоспостереження, фото та відео звіти - рідкість.
3. Вихователь не шукає підхід до дітей, зайнята своїми справами.
4. Вихователь під час заняття у садку може займатися індивідуально зі сторонніми дітьми. Інших дорослих у приміщенні в цей час немає.
5. Невідповідність слів і дій керівництва садка.
6. Відсутність гарячої води, діти змушені бовтатися в холодній.
Якщо одним словом "ЖАХ"
Жахливий садок
Одного разу я прийшла забирати дитину, а в неї синець на обличчі. Я одразу звернула на це увагу директорки закладу. Та спочатку почала говорити: "не чули, не бачили, ви самі десь вдарились". Але дитина конкретно говорить: мене вдарив хлопчик... Читать отзыв Ми мали нещастя відвідувати цей заклад протягом місяця, у жовтні-листопаді 2022 р. З тих пір моя дитина навіть ходити поруч боїться.
Одного разу я прийшла забирати дитину, а в неї синець на обличчі. Я одразу звернула на це увагу директорки закладу. Та спочатку почала говорити: "не чули, не бачили, ви самі десь вдарились". Але дитина конкретно говорить: мене вдарив хлопчик (ім'я). Тоді директорка "заспівала" інше: "Ну, ви ж розумієте, вони тут як у мурашнику". До відома, мурах у цьому мурашнику було лише 4. Тобто, вони не можуть вслідкувати за 4 дітьми.
І згодом я зрозуміла, чому.
За час нашого перебування склалося враження, що вихователька зайнята виключно своїми справами. Коли не зайду — в телефоні (може, диплом у ньому пише?). Або навіть гірше. Як виявилося, іноді вихователька займається індивідуально (як логопед) зі сторонньою дитиною, а діти в садочку в цей час без нагляду. Я це бачила на власні очі, прийшовши по свою дитину раніше.
Асистента в цьому садку немає, вихователька завжди одна. Тож зрозуміло, на яку небезпеку наражалися діти. Як мінімум, вони могли вийти надвір, поруч — дорога. Де гарантія, що вихователька помітила б це?
Сказала про це директорці. І що ви думаєте? Я почула якісь виправдання чи вибачення? Де там. Директорка прямим текстом сказала: "Більше у приміщення закладу ви не зайдете. Будете забирати свою дитину за дверима".
Свої слова я можу підтвердити скрінами переписки з директоркою, а також аудізаписом розмови з нею.
А їхня реклама, до речі, обіцяє індивідуальний підхід, всебічний розвиток та елементи англійської в садку. За місяць нашого перебування там ми нічого з цього не побачили.
Щоб бути обєктивною до кінця, адміністрація мережі "Мудрик" (це — франшиза) принесла мені свої вибачення. Також в телефонній розмові мені пообіцяли переговорити з директоркою закладу в Горішніх Плавнях та пояснити їй значення слів "репутація", "клієнтоорієнтованість" та багато іншого.
Але чи можна розмовами навчити любити дітей? Навчити порядності? Перевиховати дорослу людину? Для мене ці питання риторичні.