Олена Отзыв написан 23 февраля, 2023 год272 просмотра
Ми мали нещастя відвідувати цей заклад протягом місяця, у жовтні-листопаді 2022 р. З тих пір моя дитина навіть ходити поруч боїться.
Одного разу я прийшла забирати дитину, а в неї синець на обличчі. Я одразу звернула на це увагу директорки закладу. Та спочатку почала говорити: "не чули, не бачили, ви самі десь вдарились". Але дитина конкретно говорить: мене вдарив хлопчик (ім'я). Тоді директорка "заспівала" інше: "Ну, ви ж розумієте, вони тут як у мурашнику". До відома, мурах у цьому мурашнику було лише 4. Тобто, вони не можуть вслідкувати за 4 дітьми.
І згодом я зрозуміла, чому.
За час нашого перебування склалося враження, що вихователька зайнята виключно своїми справами. Коли не зайду — в телефоні (може, диплом у ньому пише?). Або навіть гірше. Як виявилося, іноді вихователька займається індивідуально (як логопед) зі сторонньою дитиною, а діти в садочку в цей час без нагляду. Я це бачила на власні очі, прийшовши по свою дитину раніше.
Асистента в цьому садку немає, вихователька завжди одна. Тож зрозуміло, на яку небезпеку наражалися діти. Як мінімум, вони могли вийти надвір, поруч — дорога. Де гарантія, що вихователька помітила б це?
Сказала про це директорці. І що ви думаєте? Я почула якісь виправдання чи вибачення? Де там. Директорка прямим текстом сказала: "Більше у приміщення закладу ви не зайдете. Будете забирати свою дитину за дверима".
Свої слова я можу підтвердити скрінами переписки з директоркою, а також аудізаписом розмови з нею.
А їхня реклама, до речі, обіцяє індивідуальний підхід, всебічний розвиток та елементи англійської в садку. За місяць нашого перебування там ми нічого з цього не побачили.
Щоб бути обєктивною до кінця, адміністрація мережі "Мудрик" (це — франшиза) принесла мені свої вибачення. Також в телефонній розмові мені пообіцяли переговорити з директоркою закладу в Горішніх Плавнях та пояснити їй значення слів "репутація", "клієнтоорієнтованість" та багато іншого.
Але чи можна розмовами навчити любити дітей? Навчити порядності? Перевиховати дорослу людину? Для мене ці питання риторичні.
Достоинства:
Після "Мудрика" всі інші садочки здаються ідеальними.
Недостатки:
1. Ігнорують безпеку дітей (немає свого бомбосховища, на сигнали тривоги не зважають).
2. Немає відеоспостереження, фото та відео звіти - рідкість.
3. Вихователь не шукає підхід до дітей, зайнята своїми справами.
4. Вихователь під час заняття у садку може займатися індивідуально зі сторонніми дітьми. Інших дорослих у приміщенні в цей час немає.
5. Невідповідність слів і дій керівництва садка.
6. Відсутність гарячої води, діти змушені бовтатися в холодній.
Жахливий садок - Отзывы о Мини-садик "Мудрик", г. Горишние плавни
Одного разу я прийшла забирати дитину, а в неї синець на обличчі. Я одразу звернула на це увагу директорки закладу. Та спочатку почала говорити: "не чули, не бачили, ви самі десь вдарились". Але дитина конкретно говорить: мене вдарив хлопчик (ім'я). Тоді директорка "заспівала" інше: "Ну, ви ж розумієте, вони тут як у мурашнику". До відома, мурах у цьому мурашнику було лише 4. Тобто, вони не можуть вслідкувати за 4 дітьми.
І згодом я зрозуміла, чому.
За час нашого перебування склалося враження, що вихователька зайнята виключно своїми справами. Коли не зайду — в телефоні (може, диплом у ньому пише?). Або навіть гірше. Як виявилося, іноді вихователька займається індивідуально (як логопед) зі сторонньою дитиною, а діти в садочку в цей час без нагляду. Я це бачила на власні очі, прийшовши по свою дитину раніше.
Асистента в цьому садку немає, вихователька завжди одна. Тож зрозуміло, на яку небезпеку наражалися діти. Як мінімум, вони могли вийти надвір, поруч — дорога. Де гарантія, що вихователька помітила б це?
Сказала про це директорці. І що ви думаєте? Я почула якісь виправдання чи вибачення? Де там. Директорка прямим текстом сказала: "Більше у приміщення закладу ви не зайдете. Будете забирати свою дитину за дверима".
Свої слова я можу підтвердити скрінами переписки з директоркою, а також аудізаписом розмови з нею.
А їхня реклама, до речі, обіцяє індивідуальний підхід, всебічний розвиток та елементи англійської в садку. За місяць нашого перебування там ми нічого з цього не побачили.
Щоб бути обєктивною до кінця, адміністрація мережі "Мудрик" (це — франшиза) принесла мені свої вибачення. Також в телефонній розмові мені пообіцяли переговорити з директоркою закладу в Горішніх Плавнях та пояснити їй значення слів "репутація", "клієнтоорієнтованість" та багато іншого.
Але чи можна розмовами навчити любити дітей? Навчити порядності? Перевиховати дорослу людину? Для мене ці питання риторичні.
отзыв
Комментарии к отзыву