Медицинский центр Святой Параскевы
Медицинский центр Святой Параскевы - уникальным образом сочетает в себе прошлое, настоящее и будущее, связанное с достижениями медицины. Научно-медицинский центр – это место, где помнят, знают и уважают достижения благородной медицины Львова. Здесь собрано самое современное высокотехнологическое оборудование и лучших специалистов. В медицинском центре практикуют подход к лечению пациента, основанный...
подробнее Рейтинг 2.7 из 5 на основании 7 отзывов
Медицинские центры
Не задоволена результатом
Не задоволена цим мед центром
Прийшла в Добробут і спокійно мені все показали і допомогли - сказали теж що Параскеви це якась шарашкіна контора яка з людей тільки гроші виманює
За загальний аналіз крові я віддала 1750 грн!
плюс педіатр... Читать отзыв Зробили з мене повну дуру і сказали що всі моі документи липа і я їх сама собі написала, ніяк допомогати вони мені не збираються
Прийшла в Добробут і спокійно мені все показали і допомогли - сказали теж що Параскеви це якась шарашкіна контора яка з людей тільки гроші виманює
За загальний аналіз крові я віддала 1750 грн!
плюс педіатр в них взагалі не компетентний і по іі направленях мене в жодній клініці потоім не змогли прийняти
ніяка лікарка
професійність
Сервіс
Раніше не було вільних слотів.
Прийшла вчасно на візит, довелось трішки почекати (до 5 хв), бо лікар приймала інших пацієнтів, сиділа в коридорі, поруч зі мною були ще інші люди разом з лікарем іншим.
Відповідно, коли лікар-невролог вийшла з кабінету я встала з наміром... Читать отзыв Зробила запис до невролога за 5 днів - Владислави Павліш, на 09:00, оскільки чую біль спини.
Раніше не було вільних слотів.
Прийшла вчасно на візит, довелось трішки почекати (до 5 хв), бо лікар приймала інших пацієнтів, сиділа в коридорі, поруч зі мною були ще інші люди разом з лікарем іншим.
Відповідно, коли лікар-невролог вийшла з кабінету я встала з наміром заходити на прийом, в ту хвилину лікар невролог ніби показала іншому лікарю з коридору, щоб та заходила зі своїми пацієнтами. На що я відповіла: "Я перепрошую, але в мене запис на 9 ранку", я чекаю. На що мені та невролог відповіла: почекайте, мені потрібно прийняти цих людей.
У відповідь я сказала: я записалась за декілька днів, на 9 ранку, я поважаю ваш час, поважайте , будь ласка, і мій.
Інший лікар відповіла: не піднімайте тут галасу (напевно було соромно, бо були інші пацієнти в коридорі.)
Любі адміністратори, лікарі, менеджери скажіть, будь ласка, вам не соромно проводити "своїх" людей повз живі записи?
Вам не соромно брати 580 грн за візит-консультацію і так робити?